2014-04-14, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Den som tror att de nationalisterna i Ukraina (därbland Höger Sektorn, C14, Svoboda, De svenska frivilliga osv. ) kämpade på samma sida som Bildt och för USA/Väst är totalt oinsatt och rent ut sagt dum i huvudet. Dessa är de krafter som aktivt kämpar MOT judenheten.

Nej, de kämpar FÖR judenheten precis på samma sätt som Al Qaida i Syrien. De fattar kanske inte själva att så är fallet, men så är det lik förbannat.

Citat:
Kritik kan (och bör) riktas mot Svoboda då delar utav dem är Pro-Nato och vill vända sig mot väst för att upprätta avtal med IMF m.m. Men att påstå att hela Maidan var en "USA-led statskupp" är så oerhört korkat.

Det är oerhört korkat att påstå att det inte var en USA-iscensatt "färgrevolution" och statskupp.
Citera
2014-04-14, 20:48
Medlem
Citat:
Men lägg ned bara din jävla nolla. Det är inte det det handlar om. Är du verkligen så efterbliven eller är du bara provokatör?

Du och en del andra som inte har koll är skrämmande efterblivna, eller så handlar det kanske om skrämmande okunnighet i kombination med skrämmande naivitet och brist på fantasi.
Citera
2014-04-14, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag är lika säker på att Skillt tror att han inte stödjer IMF som jag är säker på att Al Qaida-terroristerna i Syrien tror att de inte stödjer världsjudenheten. Själva begreppet "nyttig idiot" betyder ju att personen själv tror att han arbetar för något annat än han gör.

Då en besvärande stor andel av "svenska nationalister" verkar vara just idioter så kommer detta absurda Ukraina-spektakel förmodligen inte vara en engångsföreteelse.
Citera
2014-04-14, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werner.Sombart
Att det är ryska säkerhetsstyrkor/Spetsnaz tillsammans med Berkut, milis och ryska nationalister som startat oroligheterna i östra Ukraina torde vara självklar information för C-14. Bilder på "ryska separatister" i Kharkiv utrustade med automatkarbiner med ljuddämpare och holografiska riktmedel har spridits i media under flera dagar.

Således borde en paramilitär organisation som C-14 varit informerade om detta, och om beslut tas att skicka manskap till Kharkiv så borde de vara fullt utrustade och stridsberedda, eller annars inte fara i väg överhuvudtaget. Det är ryska elitförband vi snackar om som leder kuppen i östra Ukraina. Inte fotbollshuliganer. Självklart har ryska ambassaden/FSB koll på de svenska Ukraina-frivilliga, och Skillts och C-14 agerande i detta tyder på en naivitet som gränsar till idioti.

Hade de haft massa vapen med sig och använt dem så hade det sannolikt bara slutat med att allihop blev dödade. En skock med fotbollshuliganer har inte mycket att hämta mot tungt beväpnade reguljära militära förband och ännu mindre att hämta mot ryska specialförband, om dessa nu skulle finnas på plats. Georgiens armé som hade tränats och utbildats av USA och Israel krossades sönder och samman på några timmar och dagar 2008. Det finns ingen anledning att tro att ett gäng med fotbollshuliganer skulle lyckas bättre.
Citera
2014-04-14, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Det tycker inte jag heller men det är skillnad mellan att kämpa för sin egen sida och att ta en sida. Sen hur bra eller dåligt det är att kämpa i Ukraina kan jag inte svara på. Kanske är det som ni säger, bortkastat, eller så hjälper vi andra nationalister att skapa en nationalistisk stat fri från både väst och öst. Hur resultatet blir vet ingen av oss idag och vi kan bara vänta och se.

Jo, jag vet hur resultat blir. Jag visste redan innan det hade satt igång hur resultat skulle bli. Jag vet att det INTE kommer bli någon nationalistisk seger i Ukraina som gynnar det svenska folket eller den vita rasens överlevnadskamp.

Vi är några personer som visste hur det skulle bli så fort protesterna i Ukraina drog igång. Vi hade rätt igen, som vi brukar ha. Det handlar om att vi, ett fåtal från varandra helt fristående personer, har en viss nivå av intelligens, en ganska så omfattande allmänbildning och ett stort och långvarigt intresse för utrikespolitik, historia, judefrågan m.m.

Jag kan bara tala för mig själv och jag anser inte att jag är något geni. Jag anser att jag är ganska så "normal", har lite koll och tänker efter lite. Tyvärr så har de flesta inte koll, tänker inte efter och är ganska så korkade och obildade. Vi, det lilla fåtalet, är lite som vuxna i ett rike av barn, eller som enögda i ett rike av blinda. Det är inte "modernt", "demokratiskt" eller "jämlikt", och det är inte heller "svenskt", att påstå det jag påstår. Det är dock sant.
Citera
2014-04-14, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Tro mig, jag tänker följa det här VÄÄLDIGT noga ;D
Har både popkorn och ölmuggshjälmen redo. Att se er vända och vrida på Skillts mytomani och pinsamheter till något positivt är 100% underhållning för mig.

Intervjun är gjord för den Ukrainska publiken, och vi bör inte lasta Skillt för att hans koreograf suger!!

Att få nationalister klär att spela offerrollen lika naturligt som majoriteten av er rödingar gör, kan väl knappast hållas oss till last?
Citera
2014-04-14, 21:37
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Nej, de kämpar FÖR judenheten precis på samma sätt som Al Qaida i Syrien. De fattar kanske inte själva att så är fallet, men så är det lik förbannat.

Nej, de kämpar för ett fritt, nationalistiskt Ukraina. Du är helt inavlad om du inte kan se det.

Vad är alternativet tycker du? Att inte göra något? Sitta hemma och runka till Flashback?

Nu finns en aktiv, militant nationalistisk rörelse i Ukraina med rätt ideologiska värderingar. Dessa har enormt stort folkligt stöd. Utan dessa har judenheten makten på sekund, ska man inte kämpa när man har möjligheten? Ska man inte stödja de nyttiga elementen i en tid när det är som viktigast?

Nej, du är helt enkelt en provokatör/Sabotör. Troligtvis även jude.
Citera
2014-04-14, 21:50
Medlem
Citat:
Nej, de kämpar för ett fritt, nationalistiskt Ukraina. Du är helt inavlad om du inte kan se det.

Nej, det är du som är inavlad om du inte kan se att de kämpar för judenheten. Alla ledande personer i kuppregimen är antingen judar eller på olika sätt lojala mot globalisterna. Det spelar ingen roll vad de trodde att de kämpade för - den praktiska effekten blev sådan.

Citat:
Vad är alternativet tycker du? Att inte göra något? Sitta hemma och runka till Flashback?

Ja, det hade nog varit bättre än att hjälpa judar och deras medlöpare till makten. IMF kommer trasa sönder landet och göra livet surt för ukrainarna.

http://jinge.se/allmant/nu-far-ukrainas-medborgare-betala-dyrt-for-den-vaststodda-statskuppen.htm

Citat:
Nu finns en aktiv, militant nationalistisk rörelse i Ukraina med rätt ideologiska värderingar. Dessa har enormt stort folkligt stöd. Utan dessa har judenheten makten på sekund, ska man inte kämpa när man har möjligheten?

Man HAR redan makten. Ska det vara så svårt att förstå?

CIA-chefen var ju förfan på plats i helgen och gav råd till de nya ledarna. Yatsenjuk utvaldes av neokonservativa diplomater osv.

http://rt.com/usa/white-house-confirms-cia-ukraine-448/

Om "nationalisterna" dels förstod vad som pågick och dels hade ett så stort stöd som du påstår så skulle man ju naturligtvis störta Yatsenjuk och ta över makten innan det är försent. Istället hjälper man kuppregimen.

Citat:

Nej, RexNemorensis är en sanningssägare i en tid då korkade, lurade eller helt enkelt okunniga personer sprider bisarra föreställningar om sakernas tillstånd.
Senast redigerad av Europeisch 2014-04-14 kl. 21:57.
Citera
2014-04-14, 21:57
Medlem
Citat:

En del av dem tror nog att de kämpar för något åt det hållet. Precis som al qaida-terroristerna i Syrien så kämpar de dock i själva verket för något helt annat. Du är helt inavlad och efterbliven om du inte kan förstå enkel realpolitik och se det större globala spelet.

Citat:

I vissa fall är det bäst att inte göra någonting. Att kämpa för NWO och ZOG är hursomhelst aldrig bra, oavsett vad folk tror att de kämpar för.

Citat:
Nu finns en aktiv, militant nationalistisk rörelse i Ukraina med rätt ideologiska värderingar.

Rätt ideologiska värderingar? De drivs till stor del av rysshat, de flesta vill gå med i NATO och EU, de välkomnar judar och negrer (Högra Sektorn), osv.

Citat:
Dessa har enormt stort folkligt stöd.

Detta verkar inte stämma särskilt väl med verkligheten. Högra Sektorn hade enligt egen uppgift bara något hundratal aktiva anhängare i Kiev och några tusen i hela Ukraina. De har ett visst stöd i vissa delar av västra Ukraina men i övrigt verkar de ha ganska lite stöd.

Varför tror du t.ex. att armén inte verkar vilja lyda order från kuppregimen?

Citat:
Utan dessa har judenheten makten på sekund

Är du helt väck eller? Judenheten HAR ju för fan makten i Ukraina och hade den från första stund. Det var liksom därför som John McCain, Carl Bildt, Bernard Henri Levi m.fl. var där och hejade på.

Det var USA, NWO och judenheten som låg bakom "revolutionen" och statskuppen. USA bestämde att en jude skulle bli premiärminister och sen blev denne jude också premiärminister. NATO, EU och IMF har slagit klorna i landet. Chefen för CIA var t.o.m. där en sväng i helgen och kollade till projektet. Fast CIA finns väl egentligen inte utan är bara något som "foliehattar" brukar prata om...

Citat:
ska man inte kämpa när man har möjligheten?

Kämpa för vad och möjlighet till vad?

Citat:
Ska man inte stödja de nyttiga elementen i en tid när det är som viktigast?

Det är mycket tveksamt om katolska bråkstakar och chauvinister är att betrakta som nyttiga element. Många nationalister i Östeuropa är onyttiga och skadliga eftersom de företräder en gammeldags och destruktiv europeisk nationalism och chauvinism som mest handlar om att hata och bråka med olika vita grannfolk.

Citat:

Du är helt enkelt obildad och okunnig. Troligtvis inte heller särskilt intelligent.
Senast redigerad av RexNemorensis 2014-04-14 kl. 22:03.
Citera
2014-04-14, 22:15
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Nej, det är du som är inavlad om du inte kan se att de kämpar för judenheten. Alla ledande personer i kuppregimen är antingen judar eller på olika sätt lojala mot globalisterna.

Dessa har inget stöd från nationalisterna.

Citat:
Ja, det hade nog varit bättre än att hjälpa judar och deras medlöpare till makten. IMF kommer trasa sönder landet och göra livet surt för ukrainarna.
Återigen bekräftar du din okunnighet. Du verkar ha noll koll på hur illa folket hade det under korrupta den korrupta yanukovych-regimen (Eller vänta, visst var du Putin-anhängare? Du kanske gillar korruption och folkförtryck?)

Flera olika intressen har kämpat under Maidan. En nationalistisk folkrörelse växte fram som följd. Om nationalisterna skulle ha någon chans att ta makten (Maidan 2.0) eller få mer inflytande så gäller det att vara aktiv på gatan. De slogs för att få bort en korrupt regim.

Citat:
Man HAR redan makten. Ska det vara så svårt att förstå?

Nationalister har inte makten.

Citat:
CIA-chefen var ju förfan på plats i helgen och gav råd till de nya ledarna. Yatsenjuk utvaldes av nekonservativa diplomater osv.

Så judar träffar judar. Och?

Citat:
http://rt.com/usa/white-house-confirms-cia-ukraine-448/

Nej, RexNemorensis är en sanningssägare i en tid då korkade, lurade eller helt enkelt okunniga personer sprider bisarra föreställningar om sakernas tillstånd.

Nej, han är en nolla som gärna kritiserar nationalisterna i Ukraina, men likt dig har man ingen plan på vad man ska göra.

Lustigt att du länkar till RT också, som varit de mest lögnaktiga kräken sedan Ukrainahändelserna startade. Putins mediaorgan n1. Intressant att ni sakta men säkert bekräftar anklagelserna om att ni är pro-putin.
Citera
2014-04-14, 22:20
Bannlyst
Ukraina är för övrigt också mångkulturellt land. Rumäner,Ryssar,Ungrare,Polacker med sina områden finns där så man har egen liten imperium då dessa folk är koncentrerade på Utkanten öst/väst.
Vidare har UPA-UNSO krigat på georgiers och tjetjenernas sida som lego knektar även om det rör sig om ganska få.
Citera
2014-04-14, 22:23
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:

Nu finns en aktiv, militant nationalistisk rörelse i Ukraina med rätt ideologiska värderingar. Dessa har enormt stort folkligt stöd. Utan dessa har judenheten makten på sekund, ska man inte kämpa när man har möjligheten? Ska man inte stödja de nyttiga elementen i en tid när det är som viktigast?

Jag tror helt enkelt att RexNemorensis och Europeisch är proryska Putinanhängare. Personer som vill att vi skall underkasta oss Ryssland och Putin för att på så sätt rädda "den vita rasen".

Detta är en rätt tjatig och kontraproduktiv argumentation och någonting som dessbättre ALDRIG kommer att ske. Att låta sig bli översvämmade av ryssar vore för svenskarna bara att välja en annan metod att begå självmord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in