2014-04-14, 10:27
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaita
Väktaren identifieras i ett av Facebook-inläggen - Kawtar Sellidj Sturesson från Handen, Haninge.
Bör vara en enkel sak för den som vill att kolla med G4S om de har en sådan person anställd.
Om svaret är ja bör (efter bildidentifiering) frågas om dennes och företagets inställning till anklagelsen samt påföljande hot och spridning.
Om svaret är nej kan det vara ett starkt tecken på att historien är en psy-op

Om namnet ovan stämmer, så tyder verkligen inte hans facebook-sida på att han skulle vara "islamofob" eller "rasist".
Citera
2014-04-14, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaita
Väktaren identifieras i ett av Facebook-inläggen - Kawtar Sellidj Sturesson från Handen, Haninge.
Bör vara en enkel sak för den som vill att kolla med G4S om de har en sådan person anställd.
Om svaret är ja bör (efter bildidentifiering) frågas om dennes och företagets inställning till anklagelsen samt påföljande hot och spridning.
Om svaret är nej kan det vara ett starkt tecken på att historien är en psy-op

Nja, det är nog snarare hon som är kvinnan i den påhittade storyn.

Citat:
Ursprungligen postat av theodor.busse
Om namnet ovan stämmer, så tyder verkligen inte hans facebook-sida på att han skulle vara "islamofob" eller "rasist".

Kawtar är en hon.
Citera
2014-04-14, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunhild-k
Du slänger ur dej dina egna sanningar hit och dit och har en allmänt tråkig ton.
Enligt DEJ är 99 av hundra här på FB nazister EXAKT det skrev du, fast du kanske inte
menar vad du skriver???
Och som svar på din fråga så kan jag både läsa och skriva men behöver för den skull inte slänga ur mej en massa otrevligheten om/ till andra.
Du måste lära dig att ignorewra denna idiot. Han är allmänt fientligt inställd till samhället och de som ska upprätthålla lagarna.
Tycker att denna historia är så osannolik att den egentligen inte borde finnas under aktuella brott, det finns absolut inga bevis på att något brott begåtts.
Citera
2014-04-14, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okini2
Nej det sa jag aldrig, kan du inte läsa eller?... Men att de flesta här på Flashback är rassesvin är ju ett faktum.
Eftersom du påstår att detta är ett faktum vill jag att du genast kommer med dokument som styrker detta. Kan du inte detta så faller detta inom kategorin skitsnack, vilket det naturligtvis kommer att göra eftersom det enda du sysslar med är att spy galla över samtliga som försöker upprätthålla våra lagar. Ser man vad du skriver i tråden om fadimes bror så inser man snabbt att du är full av skit och inte har någon som helst fakta att komma med i dina inlägg.
Här vet vi inte ens om det finns ett brott begånget, finns det en anmälan till exempel? Det kan du väl kolla upp, du som vet så mycket.
Citera
2014-04-14, 13:41
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Verkar vara ett vanligt förekommande hatbrott att gå in i folk nuförtiden
http://gotiskaklubben.files.wordpress.com/2013/08/en-man.jpg

Haha.. Det är till att vara lättkränkt.. Undrar vad som hade hänt om man hade anmält till höger och vänster alla gånger man känt sig orättvist behandlad eller att någon "gått in i en".
Citera
2014-04-14, 13:44
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okini2
Jag har aldrig sagt att jag tycker vad kärringarna gjorde är bra på något vis och visst kan det mycket väl vara så att de överdrev så in i helvette men jag har fortfarande svårt att tro att någon bara skulle komma på en historia som är 500% bullshit.

Intressant det du skrev för övrigt.

Min fetning.

Du menar som med "slöj-misshandeln" i Farsta?
Senast redigerad av Flashshit 2014-04-14 kl. 13:46.
Citera
2014-04-14, 15:22
Medlem
potatisgris1981s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Min fetning.

Du menar som med "slöj-misshandeln" i Farsta?

Du menar som white trash ludret som blev "misshandlad mitt på ljusa dan utanför nordstan av 5 somalier"? (Sök FB tråd)

Det där går nog both ways
Citera
2014-04-14, 15:57
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatisgris1981
Du menar som white trash ludret som blev "misshandlad mitt på ljusa dan utanför nordstan av 5 somalier"? (Sök FB tråd)

Vilken tur att det fanns 1 fall senaste året du kunde dra upp, Ska jag dra upp alla False Flag lögner som islamister/vänster drägg försökt lura på svenskarna så hade jag nog fått suttit i ett par dagar å skrivit på detta inlägget
Citera
2014-04-14, 18:58
Medlem
flabbagaztas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatisgris1981

Eller för all del von Arnold-fadäsen...
Citera
2014-04-14, 19:16
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
backup på bilden? skiten har tagits bort från facebook
Citera
2014-04-14, 20:17
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
backup på bilden? skiten har tagits bort från facebook

Här är bilden från en annan FB sida https://www.facebook.com/photo.php?fbid=603670623050424&set=a.2575488009959 43.63182.100002224760921&type=1&theater
Citera
2014-04-14, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Verkar vara ett vanligt förekommande hatbrott att gå in i folk nuförtiden
http://gotiskaklubben.files.wordpress.com/2013/08/en-man.jpg
Hon är ju dum i huvudet. Visst var det hon som var upphovsmakaren bakom hijab uppropet eller vad de var?

Stod och väntade på samma perrong någon eftermiddag varpå hon börjar rå stirra på mig. Kikar såklart tillbaka och tittar lite frågandes vad hon vill varpå hon typ skyler sig och små springer iväg. Vad i helvete? Hur nervös kan man vara? Hade inte ens lagt märke till henne innan hon började stirra. Är lång, svensk och stor fö. om det gör någon skillnad.

Har inget emot muslimer men tycker inte om dessa muppar som ska göra allting till politik. Någon missar att flytta på sig när de sätta sig på sätet längs in? Självklart att det är avsiktligt. osv. osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in