2014-04-14, 10:49
Medlem
tänkte köra lite dolcontin, har för några år sedan kört en jävla massa kodein men är helt "färsk" nu... hur många bör jag köra (30mg) och hur länge sitter de i pisset (lämnar pissprov, analys)??
2014-04-14, 12:56
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meltingpot
tänkte köra lite dolcontin, har för några år sedan kört en jävla massa kodein men är helt "färsk" nu... hur många bör jag köra (30mg) och hur länge sitter de i pisset (lämnar pissprov, analys)??
Hur många du ska ta kan jag inte säga det måste du själv hå någorlunda koll på hur mycket du tål, jag kan tex inte rekommendera vad jag själv skulle ta för det blir minst 300mg så det ska du inte ens bry dig om.......Men du kan då gott räkna med att du är positiv en vecka +nån dag eller - nån dag.
Det påstås att Opiater sitter bara i 3 dagar men då är det ngt fel på mig och mina drogtester för jag har ibland tagit Morfin Meda som inte är depå och det har jag varit positiv på mot ca en vecka.....har kollar på 4-5 dagar och då har det visat positivt på stickorna som används så nog har det då syntes på labbtestet. Är du nu ren så ta inte för mycket och tänk på att det kan va lite lurigt just för att det är depåeffekt på dom. 60 mg borde du prova men som jag sa det är svårt att ge råd till andra och jag hoppas att du nu inte blir lurad att ta för många av någon.....
2014-04-14, 13:02
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Skulle nog tippa på benso men det beror ju också på vilken benso då vissa har lång halveringstid medans andra mycket mindre.
Ja det tror jag med, men vissa går ut otroligt snabbt bara på någon dag kan du vara grön på Triazolam , men på Stesolid (Diazepam) kan det sitta i så innehälvetet länge, det kan ha en halveringstid på 200timmar så nog är det lite varierande men som allmänhet så sitter nog Benzo i längst
2014-04-14, 13:14
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swed1
Gör så här
för att vara på den säkra sidan, stig upp tidigt, ca 3 timmar innan prov. Börja dricka vatten direkt du vaknar och drick hela tiden i lugn takt i ca 2 timmar. Efter en stund kommer du märka att du pissar konstant och att ditt piss är helt genomskinligt. Se till att du har vitamin B hemma för färgen och ät en del 1 timme innan provet. Men OBS! Inte för mycket då färgen på pisset blir grönaktig om man ätit för mycket av B-vitaminen. Om du vill vara helt på den säkra sidan TS så köper du kreatintillskott också. Förhoppningsvis så väljer dom inte att kolla kreatinhalten i provet då det måste användas en separat sticka som kostar en hel del. Om du kommer dit i tid utan att verka nojig och med gult urin så lär dom dock inte ens misstänka dig för att fejka provet.
Ja det du skriver kan fungera, men kreatinet kollas och nu är det automatiskt på stickorna.....likaså PH värdet....så om nu jag skulle vara tvingat att lämna ett urinprov (Vilket jag nu måste för körkortet), Men om soc eller nån annan idiot skulle kräva det så är det helt klart bäst att förstöra det genom att före preparera ett finger med tex citronsyra och något annat skit, sätt lite vaselin eller ngt på fingret och preparera det och doppa sedan ner det i pissburken, ibland kräver dom att du ska tvätta dig först men ge faan i att tvätta fingret, ibland måste du ta på dig plasthanskar.....Det beror på hur känd missbrukare och hur mycket du har blåst dom tidigare.
2014-04-14, 15:04
Medlem
Hur är det med citodon, hur länge syns det i blodet?
2014-04-14, 18:54
Medlem
Godkväll kära medlemmar, jag behöver ett snabbt svar på en snabb fråga!

I fredags intog jag 0,5g potent MDMA, 10mg Ikto, och en okänd mängd coke. På lördagen blev det över 1g cola och några Ikto.

Idag ringde farbror blå och ville att jag skulle komma in på ett förhör för en sak som hände för ca 6månader sedan (då fick jag pissa, hade THC och amfetamin i blodet) så jag misstänker att jag kommer att få pissa imorgon igen.

Frågan: Kommer jag att klara mig om jag kräver blodprov?

Mvh K
2014-04-14, 19:08
Medlem
generalvits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentaGustafsson
Godkväll kära medlemmar, jag behöver ett snabbt svar på en snabb fråga!

I fredags intog jag 0,5g potent MDMA, 10mg Ikto, och en okänd mängd coke. På lördagen blev det över 1g cola och några Ikto.

Idag ringde farbror blå och ville att jag skulle komma in på ett förhör för en sak som hände för ca 6månader sedan (då fick jag pissa, hade THC och amfetamin i blodet) så jag misstänker att jag kommer att få pissa imorgon igen.

Frågan: Kommer jag att klara mig om jag kräver blodprov?

Mvh K

Du kommer inte få pissa på ett förhör.. Om du inte visar tecken på att du är påverkad.
2014-04-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalvit
Du kommer inte få pissa på ett förhör.. Om du inte visar tecken på att du är påverkad.

Alright, tackar!
2014-04-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pratie
Imorn är det dags för drogtest, hållt mig ren i 3 veckor.. klarar jag inte detta så blir det inget jobb.. nervositeten är fruktansvärd..

Hur gick de?
2014-04-15, 11:34
Medlem
Tjena jag rökte och snortade crystal meth (metamfetamin) och jag tror jag har pissprov en här veckan haha. Vet att det inte är bra osv. Jag rökte 3 gånger igår och snortade en liten llina. Jag har pissat 6 gånger och har varit ren på alla. Vad ska jag göra om de ber mig pissa imorgon? Jagr hur nojjig som helst. Det var första gången och sista gången. Snälla kan e godhjärtad människa hjälpa mig och skriva så snabbt som möjligt.[/quote]
2014-04-15, 22:04
Medlem
Ska piss testas om 1 månad har varit ren 3 veckor från cannabis redan.. Men rökt konstant i ett år kommer ja kunna pissa rent om ja håller mig borta från de och dricker mycket ? 1.5 månad ?
2014-04-15, 22:55
Medlem
generalvits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesoburken
Ska piss testas om 1 månad har varit ren 3 veckor från cannabis redan.. Men rökt konstant i ett år kommer ja kunna pissa rent om ja håller mig borta från de och dricker mycket ? 1.5 månad ?

90% chans att du är ren, drick mycket vatten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in