Citat:
Ursprungligen postat av
meltingpot
tänkte köra lite dolcontin, har för några år sedan kört en jävla massa kodein men är helt "färsk" nu... hur många bör jag köra (30mg) och hur länge sitter de i pisset (lämnar pissprov, analys)??
Hur många du ska ta kan jag inte säga det måste du själv hå någorlunda koll på hur mycket du tål, jag kan tex inte rekommendera vad jag själv skulle ta för det blir minst 300mg så det ska du inte ens bry dig om.......Men du kan då gott räkna med att du är positiv en vecka +nån dag eller - nån dag.
Det påstås att Opiater sitter bara i 3 dagar men då är det ngt fel på mig och mina drogtester för jag har ibland tagit Morfin Meda som inte är depå och det har jag varit positiv på mot ca en vecka.....har kollar på 4-5 dagar och då har det visat positivt på stickorna som används så nog har det då syntes på labbtestet. Är du nu ren så ta inte för mycket och tänk på att det kan va lite lurigt just för att det är depåeffekt på dom. 60 mg borde du prova men som jag sa det är svårt att ge råd till andra och jag hoppas att du nu inte blir lurad att ta för många av någon.....