Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Hade en skitmatch nu på Murovanka, den med den där skogen med intressanta egenskaper. Ibland ser man hur långt som helst, ibland inte ens en meter framför sig. Radion verkar bara fungera emellanåt där. Spelar ingen roll vilken vagn jag kör där, åker jag in i den skogen brukar man oftast dö. Men vad göra när nästan hela laget åker i samlad trupp åt andra sidan?
Den banan är extremt trollig beroende på vad dina teamkamrater bestämmer sig för att göra.
1 gång rusa jag norrut genom skogen med t95, teamkamraterna höll sig 150-200meter bakom, såg till att hölla röven min fri och idka prickskytte mot fienden.
Jag kom halvvägs typ sen dog jag men mitt offrande resulterade i att laget kunde slå ut flera fiender bl.a t10 vagnar, matchen vanns.
En annan gång rusade jag norrut genom skogen men idioterna i laget självmordsrusade istället...matchen förlorades grovt.
Häromdagen stog jag på kullen i söder och skött, en t95 såg mig inte förrän jag sköt på 108meters avstånd.
Samma kulle samma td(bors), 3000+ skada för en teamkamrat hade stake att köra fram och sen agera passiv scout.
Många gånger stått i norra änden av skogen, en bra scout så kan man slakta fienden totalt som försöker komma upp, ingen scout så kan fienden köra hela vägen upp längs röda linjen utan att upptäckas...
Har många gånger kört både aktiv och passiv scout i skogen, har man ett lag som är med så kan man assistera grymt mycket skada, har man ett lag som inte tittar på minikartan så behöver inte ens en sittande anka bli orolig.