2014-04-14, 07:48
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Om du vill veta vem som gjorde det, läs vidare...

Vafan, kunde inte hålla mig.
Citera
2014-04-14, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Om du vill veta vem som gjorde det, läs vidare...

Tack för spoilern din jävla idiot. Hur jäkla svårt ska det vara att läsa reglerna innan du postar. Borde vara skottpengar på idioter som du, förstör ju hela jävla grejen.
Citera
2014-04-14, 08:02
Medlem
Chew1907s avatar
Vilken njutning man fick av det här avsnittet.
Skön början på säsongen.
Citera
N3ss3s avatar

Moderatormeddelande

Postat av N3ss3 2014-04-14, 08:08
Medlem
Detta är en påminnelse, men jag säger det återigen. Den här tråden är till för tv-serien, vill ni diskutera skillnader mellan denna tråd och böckerna finns redan (FB) Game of Thrones, skillnader mellan tv-serien och böckerna. SPOILERS FÖREKOMMER!. Fortsatta kommentarer som rör böckerna kommer också att resultera i varning för 0.02.

Piratestreams etc hanteras inte här och vill ni ha fulstreams eller torrent finns ett utmärkt underforum som heter piratkopiering, fortsatta förfrågningar och länkar kommer att resultera i varning för 0.03 alt 1.02 beroende på karaktär.

Spekulationer skall ni tydligt skriva ut att det är just detta.

Citat:
Spoilertaggar ska alltid användas när en större händelse avslöjas. Exempelvis när en huvudperson dör, större plot twists, eller hur en serie slutar.
Följs inte detta så följer varning för 0.07

Skärpning

/mod
Senast redigerad av N3ss3 2014-04-22 kl. 14:55.
2014-04-14, 09:05
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Öppnar aldrig spoilers i denna tråd för att inte riskera att någon som läst böckerna säger för mycket. Så om detta varit uppe i tråden ber jag om ursäkt.

Angående vem som är skyldig vet jag inte, men det var ju en person som visste vad som skulle hända några minuter innan det hände. Så det är väl ganska troligt att han har något med det att göra? Se om slutet så ser ni.. Och han har ju dessutom kraftiga motiv att hata Geoffrey.
Citera
2014-04-14, 09:11
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Öppnar aldrig spoilers i denna tråd för att inte riskera att någon som läst böckerna säger för mycket. Så om detta varit uppe i tråden ber jag om ursäkt.

Angående vem som är skyldig vet jag inte, men det var ju en person som visste vad som skulle hända några minuter innan det hände. Så det är väl ganska troligt att han har något med det att göra? Se om slutet så ser ni.. Och han har ju dessutom kraftiga motiv att hata Geoffrey.

Vem menar du?
Citera
2014-04-14, 09:41
Medlem
Tittar du runt 33 minuter in i avsnitet så ser man ganska väl vad som händer. Följer man koppens väg därifrån så blir det ganska tydligt. Lägg sedan in vem som hämtar Sansa och ja det börjar bli lite tydligare då på en gång :P.

Ang the Hound så nja inte på värdshuset.
Citera
2014-04-14, 09:43
Medlem
Jag älskar Tyrion dock han är fan guld. Han vet att han inte kan trotsa Jof helt öppet utan issues så han gör det snyggt istället.

Dom förolämpningarna han ger kungen är fan helt underbara
Citera
2014-04-14, 09:50
Medlem
InspiredWireds avatar
Grymt med Sigur Ros

Extra kul att Joffrey avbryter och kastar mynt på dom haha
Citera
2014-04-14, 10:18
Medlem
Äntligen kom avsnittet som vi alla väntade på.

Citera
2014-04-14, 10:25
Medlem
WSEs avatar
Varför får hans fittiga mamma bestäma? Tycker vakterna borde ta Tyrions sida och göra sig av med henne också när dom ändå håller på. Kan inte vara kul att jobba för henne
Citera
2014-04-14, 10:26
Medlem
Lite kul att mod påminner om spoilers och direkt efter ser man flera som skiter fullständigt i det och skriver om saker som hände i senaste avsnittet utan att använda spoilers. Visst ni får diskutera saker som hänt i ett redan sänt avsnitt, men tänk på alla som fortfarande inte sett avsnittet då det sändes inatt, finns många som kommer att se det på HBO nordic efter 12 idag och andra kl 21 på Cmore. Så ha lite respekt för dom förfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in