Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Dzerzhinsky
Du har inte fattat så mycket så jag känner det som min plikt att lära dig ett och annat.
Det du kallar landsförrädare är folket som inte vill styras av en nazistisk regim som kommit till makten genom en kupp, understödd av utländska underrättelsetjänster och miljarder USD.
Detta folk efterfrågade ingen kupp. Det önskar bestämma sitt eget öde. Det kan förstås inte lita på nazister så det kräver federalism och det är beredd att med vapen i hand försvara sin rätt till självbestämmande.
Det kallar jag patriotism. De som sitter i Kiev är simpla landsförrädare som har sålt sig till utländska makter, USA och EU.
Ja, även om jag är för att alla borde få bestämma sitt eget öde. Men hur kan du sitta och klanka ned på EU? Då du har Ryssland som alternativ?
Ja, menar titta lite på de arbetare de tog in till OS från gränsländerna, en av dem som du säkert vet(tack vare sveriges television), gick ut och berättade att han fått ett järnspett upp i ändan av rysk polis.
Och mannen var från ett land där allt av homosexuell natur räknas som något skamligt, oavsett om det varit frivilligt eller ej. Ändå gick han ut och berättade om det.
Hur kan du försvara ett sådant land som är uppstyrt på det sättet? Och det var bara en av många skandaler under året.