Citat:
Ursprungligen postat av
Kaymano
Ryssland förlorar mark till ärkefienden NATO.
Kan dem inte se att mer än hälften vill till Nato i hopp om ett bättre liv? Ja menar är dessa politiker så egenkära att de låter andra lida för något så dumt som prestige, det värsta är att befolkningen sväljer det också i Ryssland.
Ta bara en sån sak att presidenten i Ukraina, utlyste att inga rättsliga följder ska påläggas dem som lägger ned sina vapen. Det måste ju tyda på att de har mänskliga värderingar och är bättre än det landet som försöker tvinga in sig i ett krig.