2014-04-13, 10:11
Medlem
Spliffmeisters avatar
Har käkat 300 mg Dexofen om dagen i 2 veckor nu, har jag en AT att förvänta mig eller? Finns här nån gammal dextropropoxifen-pundare med erfarenhet månne?

Hade uppehåll en dag (efter en vecka) och då märkte jag inte av några symptom..
Citera
2014-04-24, 13:18
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Har käkat 300 mg Dexofen om dagen i 2 veckor nu, har jag en AT att förvänta mig eller? Finns här nån gammal dextropropoxifen-pundare med erfarenhet månne?

Jag fick faktiskt abstinens efter en längre tids brukande av opiater. När jag klev av på avgiftningen så gav dem mig höga doser dexofen och jag mådde kasst efter att dem satte ut den. Men punda på dexofen?
Citera
2014-04-24, 16:35
Medlem
Spliffmeisters avatar
Efter 2 dagar blev det två sömnlösa och småsvettiga nätter men ingen ångest och så.. var lindrigt

För övrigt så mådde jag rätt bra på 2-300 mg
Citera
2015-01-10, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister

Hej, jag undrar var fick du tag på Dexofenet? Läste någonstans att det slutade tillverkas 2011 pga att det var så många dödsfall. Skulle verkligen behöva få tag på Dexofen. Skulle vara väldigt tacksam för ett svar.
Citera
2015-01-10, 19:17
Avslutad
Varför tar man egentligen Dexofen? Förklara för en hippie som inte förstår.
Citera
2015-01-10, 19:37
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tixy
Hej, jag undrar var fick du tag på Dexofenet? Läste någonstans att det slutade tillverkas 2011 pga att det var så många dödsfall. Skulle verkligen behöva få tag på Dexofen. Skulle vara väldigt tacksam för ett svar.

Eller hur, hur har TS fått tag i dom egentligen?
Var många år sedan dem avregistrerades. Avregistreringsdatum: 2011-03-31 enligt FASS:¨

http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19881209000064
Citera
2015-01-10, 21:55
Medlem
Spliffmeisters avatar
Dödsbo..

Förövrigt fick jag lite frossa i 2 dagar.. ytterst lite.
Citera
2015-01-14, 23:32
Bannlyst
riktig skitdrog lyssna på ulf jonasson gammal gubbe men han vet vad han snackar om dexofen https://www.youtube.com/watch?v=q92lL4kM-JE
Citera
2015-01-22, 10:38
Medlem
Jag hittade massa Dexo i mitt medicinskåp. Det gav mig ett trad liknande rus, så jag tror absolut att man kan få någon slags AT.

Pz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in