Har käkat 300 mg Dexofen om dagen i 2 veckor nu, har jag en AT att förvänta mig eller? Finns här nån gammal dextropropoxifen-pundare med erfarenhet månne?
Hade uppehåll en dag (efter en vecka) och då märkte jag inte av några symptom..
Har käkat 300 mg Dexofen om dagen i 2 veckor nu, har jag en AT att förvänta mig eller? Finns här nån gammal dextropropoxifen-pundare med erfarenhet månne?
Jag fick faktiskt abstinens efter en längre tids brukande av opiater. När jag klev av på avgiftningen så gav dem mig höga doser dexofen och jag mådde kasst efter att dem satte ut den. Men punda på dexofen?
Hej, jag undrar var fick du tag på Dexofenet? Läste någonstans att det slutade tillverkas 2011 pga att det var så många dödsfall. Skulle verkligen behöva få tag på Dexofen. Skulle vara väldigt tacksam för ett svar.
Hej, jag undrar var fick du tag på Dexofenet? Läste någonstans att det slutade tillverkas 2011 pga att det var så många dödsfall. Skulle verkligen behöva få tag på Dexofen. Skulle vara väldigt tacksam för ett svar.
Eller hur, hur har TS fått tag i dom egentligen?
Var många år sedan dem avregistrerades. Avregistreringsdatum: 2011-03-31 enligt FASS:¨