2014-04-12, 18:00
  #913
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Nej, det är man inte såklart, men man inser hur en del tjejer lider efter ett tag...
Spelar liksom ingen roll hur ärlig man är. De förväntar sig ändå alltid ett förhållande och bryter ihop när man lämnar dem.

Då får du väl lära dig i att vara tydligare med vad du vill med ert "möte" så du inte lämnar en rad förkrossade gråtande kvinnor efter dig.
Citera
2014-04-12, 18:01
  #914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Nej, det är man inte såklart, men man inser hur en del tjejer lider efter ett tag...
Spelar liksom ingen roll hur ärlig man är. De förväntar sig ändå alltid ett förhållande och bryter ihop när man lämnar dem.
Du måste ragga på ett konstigt ställe där kvinnorna förväntar sig ett förhållande av att ta hem ett one night stand.
Citera
2014-04-12, 18:13
  #915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Du måste ragga på ett konstigt ställe där kvinnorna förväntar sig ett förhållande av att ta hem ett one night stand.

Vadå one night stand? Nog klarar man väl sex lite fler gånger än en innan man tröttnar på någon? Vad jag har lärt mig är att det börjar bli för höga förväntningar om man har sex mer än tre gånger, så visst är det smart att lägga av tidigt, men det borde enligt mig i vanlig ordning vara tjejens ansvar också. Inte bara killens.

Sedan beror det ju på hur killens optioner ser ut. En del killar hycklar mer än andra. Många gör helt enkelt det som de måste för att få in den. Inget konstigt egentligen. Älskarinnan som väntar på att mannen skall skiljas är väl en klassiker? Hon skulle säkert må väldigt mycket bättre om mannen hade kört med en hora istället.

Förstår verkligen inte hur tjejer kan vara så naiva...
Citera
2014-04-12, 18:18
  #916
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
...Sedan beror det ju på hur killens optioner ser ut. En del killar hycklar mer än andra. Många gör helt enkelt det som de måste för att få in den. Inget konstigt egentligen. Älskarinnan som väntar på att mannen skall skiljas är väl en klassiker? Hon skulle säkert må väldigt mycket bättre om mannen hade kört med en hora istället.

Förstår verkligen inte hur tjejer kan vara så naiva...

Så vad du säger är att män ljuger och hycklar och att kvinnor är naiva om de går på det. Skön inställning du har till dina ... bröder.
Citera
2014-04-12, 18:21
  #917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vadå one night stand? Nog klarar man väl sex lite fler gånger än en innan man tröttnar på någon? Vad jag har lärt mig är att det börjar bli för höga förväntningar om man har sex mer än tre gånger, så visst är det smart att lägga av tidigt, men det borde enligt mig i vanlig ordning vara tjejens ansvar också. Inte bara killens.

Sedan beror det ju på hur killens optioner ser ut. En del killar hycklar mer än andra. Många gör helt enkelt det som de måste för att få in den. Inget konstigt egentligen. Älskarinnan som väntar på att mannen skall skiljas är väl en klassiker? Hon skulle säkert må väldigt mycket bättre om mannen hade kört med en hora istället.

Förstår verkligen inte hur tjejer kan vara så naiva...
Nu fattar jag inte alls vad du menar. Skulle alltså män som har sexuella förhållanden föredra att betala för desamma sexuella förhållanden? För att..?
Citera
2014-04-12, 18:23
  #918
Medlem
Jag tror att bordeller skulle göra under för ungdomsarbetslösheten. Förhoppningsvis skulle ungdomarna då slippa ta lågavlönade telemarketingjobb där de måste ringa och trakassera vanligt hederligt folk dagarna i ända. Två flugor i en smäll.
Citera
2014-04-12, 18:24
  #919
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Då får du väl lära dig i att vara tydligare med vad du vill med ert "möte" så du inte lämnar en rad förkrossade gråtande kvinnor efter dig.

Beror väl på vilken kille vi talar om. När en tjej vill ligga med en del, behöver hon redan ha ett gäng känslor och "hej då" gör då ont, hur man än säger det. Alla killar kan inte få i säng en tjej på 3 timmar, eller äns samma kväll. Snarare är det väldigt få som kan det.
Citera
2014-04-12, 18:28
  #920
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Så vad du säger är att män ljuger och hycklar och att kvinnor är naiva om de går på det. Skön inställning du har till dina ... bröder.

Ja när det gäller att knulla gör de flesta vad de måste. INSE!
Av någon konstig anledning har jag personligen alltid lyckts bäst just genom att INTE hyckla. Det passar liksom mig, men tro fan att man slipper tårar för den sakens skull. Verkar som att tjejer har ett inneboende självförtroende som säger dem att just de skall lyckas bättre än andra om de bara får chansen.
Citera
2014-04-12, 18:29
  #921
Medlem
Det är väldigt tydligt att en stor del prostitutionsförespråkare inte tycker att prostituerade är kvinnor. För hur kan orättvisan gällande antalet sexpartners utjämnas om kvinnor som jobbar på bordeller har samlag med 5 - 10 olika män per dag? Blir inte det ännu orättvisare? Eller är tanken att killen ska vara tvungen att kolla med den prostituerade hur många kunder hon har haft och därefter försöka matcha henne - fast det går ju inte, för nästa prostituerade kommer också att ha haft ett gäng fler män än han har haft kvinnor. Han hinner ju aldrig ikapp!

Så vad är prostituerade om de inte är kvinnor? Är de ens människor för er, ni som pratar så dumt om hur kvinnor skulle bli så jätteledsna för att just ni går till horor istället, som ni alltså därmed inte ser som kvinnor?

Buhuhu, vi mår så dåligt av att vara beroende av kvinnor så vi vill ha bordeller där det jobbar - vad för något?
Citera
2014-04-12, 18:36
  #922
Medlem
En liten tröst till alla unga killar är i alla fall att alla de här empatilösa kräken till kvinnor som förlöjligar era behov med vattenmeloner buhuu-rop och andra oförskämdheter själva sitter i båten när de blir äldre.

Jävlar vad det skriks när de inte längre själva får vad de behöver. Då är plötsligt valfri neger i Gambia ok att betala.
Citera
2014-04-12, 18:54
  #923
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Ja när det gäller att knulla gör de flesta vad de måste. INSE!
Av någon konstig anledning har jag personligen alltid lyckts bäst just genom att INTE hyckla. Det passar liksom mig, men tro fan att man slipper tårar för den sakens skull. Verkar som att tjejer har ett inneboende självförtroende som säger dem att just de skall lyckas bättre än andra om de bara får chansen.

Jobbigt att vara så charmig och efterfrågad som du tydligen är ...

Helt klart skulle ju alla tjäna på att vara mer ärliga mot varandra, vilket ju du också lyckas bäst med.
Citera
2014-04-12, 18:57
  #924
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
.... och vad i detta var fel ansåg du? Berätta!

Vad tror du själv? Det är orättvist att en stackars man ska behöva bli ihop med en kvinna som haft fler sexpartners än han själv, däremot är det inte orättvist att ha casual sex med en kvinna som haft fler sexpartners än en själv, det är en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in