Citat:
Ursprungligen postat av
Noola
Du måste ragga på ett konstigt ställe där kvinnorna förväntar sig ett förhållande av att ta hem ett one night stand.
Vadå one night stand? Nog klarar man väl sex lite fler gånger än en innan man tröttnar på någon? Vad jag har lärt mig är att det börjar bli för höga förväntningar om man har sex mer än tre gånger, så visst är det smart att lägga av tidigt, men det borde enligt mig i vanlig ordning vara tjejens ansvar också. Inte bara killens.
Sedan beror det ju på hur killens optioner ser ut. En del killar hycklar mer än andra. Många gör helt enkelt det som de måste för att få in den. Inget konstigt egentligen. Älskarinnan som väntar på att mannen skall skiljas är väl en klassiker? Hon skulle säkert må väldigt mycket bättre om mannen hade kört med en hora istället.
Förstår verkligen inte hur tjejer kan vara så naiva...