Citat:
Ursprungligen postat av
Kellin
Tycker mig se en skrämmande syn på samhället år 2030 om vi inte gör något drastiskt åt invandringspolitiken och sätter hårda krav på vilka som kommer hit. År 2030 har vi säkert tagit hit minst 1,5 miljoner människor. Jag är väldigt empatiskt men tänker också på att samhället kommer vara identitetslöst snart, då vi är för många kulturer i Sverige. Det kommer bli krig(se biskopsgården). Jag hoppas att Gated communities kommer komma för oss etniska svenskar som fortfarande vill bo ifred!
Hur ser ert Sverige ut?
Med tanke på att invandringen verkar öka ytterligare, kommer vi att ha kanske 2 miljoner som invadrat. Sedan tillkommer ytterligare en 0,5 - 1 miljon barn till dessa invandrare.
Jag lever i bästa fall 30 år till vilket skulle innebära att vi år 2045 skulle ha ca 10 miljoner invandrare i landet. (eftersom nativiteten hos dessa invandrare är 3 ggr så hög som svenskt genomsnitt.) Svenskarna blir ett minoritetsfolk i Sverige. Landet är fullt av läs-, skriv- och räkneokunniga människor. (PISA-resultat

Fängelserna kommer att vara fulla av dessa människor. För närvarande går 60% av socialbidragen till utlandsfödda. Hur är det om trettio år?
Största delen av dessa invandrare kommer aldrig att få jobb.
Vi kommer att ha en kriminalitet jämförbar med de allra värsta länderna.
Tyvärr tror jag att även detta är önsketänkande. Det behövs en enda ledartyp, "Hitler", bland dessa invandrare och de tar över allt. Ett inbördeskrig är möjligt. I bästa fall består riksdagen av 50% inflyttade.
DET ÄR FÖRBJUDET ATT DISKUTERA BEGRÄNSNING AV INVANDRING. GÖR MAN DET BLIR MAN STÄMPLAD SOM RASIST I SVERIGE.
JAG ÄR INTE SD:ARE MEN NÄR INFLYTTNINGEN ÖKAR ÅR PER ÅR BLIR MAN MYCKET BEKYMRAD.
INGA PARTIER TÄNKER PÅ LÅNG SIKT. HUR ÄR LÄGET OM TRETTIO ÅR OM VI LÅTER DETTA FORTSÄTTA SOM HITTILLS?