Orginalpostningen på facebook finns kvar. Det var denna som kopierades av islamisten och jihadhyllaren Meisen Jamil i trådstarten, vilket nu plocktas bort. Antagligen för att det innehöll hot om våld mot väktaren.
Citat:
Yasir Issa
VIKTIGT, LÄS och DELA
Var på lunch nyss med Mohammad Fateh Atia, på väg tillbaka till jobbet gick en G4S -vakt lite längre bort men mitt emot oss in i tre beslöjade svenska tjejer och "medvetet" armbågade en av de som hamnade ute på bilvägen. Tjejerna vände sig tillbaka och undrade varför han gjorde så? Han vägrade svara de och fortsatte sin väg, tjejerna envisades om att få svar på vaktens handling, vakten började bete sig väldigt märkligt och vräkte ur sig rasistiska och nedsättande ord mot tjejerna! Då grep jag och Fateh in och undrade varför han behandlar tjejerna så här!
Vakten svarade: Ni bor i Sverige nu, bete er, andra förbi passerande stannade till när de hörde vaktens ord mot oss!
Fateh sa: Om du vill ge dig på någon, så ge dig på någon i din storlek och inte små tjejer!
Läget blev spänt och vakten började närma sig oss och med sin öppna hand mot oss och säger: Ni står för nära! Backa!
Vi vägrade backa för att det var vakten som kom mot oss och inte tvärtom. Helt oväntad säger vakten: Era fega muslimer, bete er!
Jag blev väldigt frustrerad över vaktens uttryck och krävde direkt att han visar oss sitt leg eller uppger sitt namn, då jag jobbade tidigare som vakt vet jag att Ordningsvakter ska alltid medföra sitt förordnande och en legitimation som de på begäran av envar i normalfallet ska visa upp.
Trotts min begäran vägrade vakten visa upp sina id-handlingar, och istället sa han: Tvinga mig om ni kan.
Så feg som han vakten var smet han iväg när vi var på honom att uppge sitt namn, men vi lämnade aldrig vakten innan vi tog ett foto av honom!
Sprid gärna vidare detta så det kommer fram till vaktbolaget G4S som anställer såna kryp som utnyttjar sin uniform för att få ut sitt hat och rasism på helt oskyldiga människor.
Och hatten av för alla modiga systrar med slöja som står ut modigt mot dessa individer dagligen!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=603670623050424&set=a.2575488009959 43.63182.100002224760921&type=1&theater
Kommentarerna till den här facebooksidan är lugnare. Men man hittar exempelvis denna:
Citat:
Annika Zschau Bra jobbat av er alla! Gäller att stå på sig!
Men det handlar om extrema muslimer. Annika Zschau förklarade nyligen att det var ok om hennes dotter ville åka ned till Syrien för att strida.
https://twitter.com/JohanLundberg/status/452768530467803136/photo/1
De två lunchade muslimerna, Yasir Issa och Mohammad Fateh Atia, är ledande personer inom Muslimska Brödraskapet i Sverige. Man får ha den bakgrunden i åtanke när man värderar sanningshalten.