2014-04-12, 11:53
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talgoxen
Han ler inte.

Av texten framgår det att de var ganska många. Ju fler man är desto närmre vågar man gå.

Om man är flockdjur... om man bara håller sig artig och ärlig så kan man gå väldigt nära och prata med nästan vem som helst.
Citera
2014-04-12, 11:57
Medlem
Jag flyttar inte heller på mig när hucklekärringar går på rad och tar upp hela trottoaren. Har de inte vett nog (de har de inte) att begripa att man går in i varandra om de går på detta viset så får de skylla sig själv.

Märkligt nog brukar arabiska killar alltid flytta på sig så man kommer fram, men hucklena gör det väldigt sällan, jag förstår inte varför... Tror de att de äger trottoarerna?

Finns en tråd om ämnet: (FB) Vandrande tält vägrar flytta på sig när vi möts på trottoaren.
Senast redigerad av enochfemtio2 2014-04-12 kl. 11:59.
Citera
2014-04-12, 11:59
Moderator
blomvattnares avatar
Tråden handlar om ifall väktaren har begått något brott.
Håll topic, tack.

/Mod
Citera
2014-04-12, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talgoxen
Han ler inte.

Av texten framgår det att de var ganska många. Ju fler man är desto närmre vågar man gå.
Okej, men han ser inte upprörd eller arg ut. Om folk han hade grälat med kom nära med en kamera och började fota honom skulle nog hans reaktion varit annorlunda.
Citera
2014-04-12, 12:04
Medlem
tardudenipruttens avatar
Ts när ska du posta bildbeviset??
Citera
2014-04-12, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tardudeniprutten
Ts när ska du posta bildbeviset??
Klicka in dig på facebooklänken.
Citera
2014-04-12, 12:06
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvenne

Det är ett bevis på att en väktare kan stå upp.

Att han andas antar vi, men det har vi inget bevis för.

Antagligen ljuger någon.
Citera
2014-04-12, 12:06
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Det finns väl inget bevis där? Där finns en bild på en väktare som tittar in i kameran, inget mer.
Plus en massa kommentarer från folk som givetvis redan har bestämt sig för att påståendet är sant.
Citera
2014-04-12, 12:07
Medlem
tardudenipruttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Det finns väl inget bevis där? Där finns en bild på en väktare som tittar in i kameran, inget mer.
Plus en massa kommentarer från folk som givetvis redan har bestämt sig för att påståendet är sant.

Exakt, den där bilden bevisar inget annat än att det är skitsnack från snubben som postat det på facebook
Citera
2014-04-12, 12:10
Medlem
tardudenipruttens avatar
Citat:

En bild på en väktare är alltså beviset? ok så om jag postar en bild på en random blatte och säger att denna har kränkt mig så är det sant?
Citera
2014-04-12, 12:15
Medlem
Så de hemska rasistiska orden var - Era fega muslimer, bete er!

Kan detta verkligen benämnas som rasistiskt ens av den mest rabiata musslan?
Citera
2014-04-12, 12:16
Medlem
Negern skriver "Jag blev väldigt frustrerad över vaktens uttryck och krävde direkt att han visar oss sitt leg eller uppger sitt namn, då jag jobbade tidigare som vakt vet jag att Ordningsvakter ska alltid medföra sitt förordnande och en legitimation som de på begäran av envar i normalfallet ska visa upp."

Låter inte det fetade väldigt avancerad för en simpel bergsneger? Jo, det är ju direkt kopierat från svaret till en fråga ställt av en person den 5e juni 2012 angående om poliser eller ordningsvakter måste visa legitimation eller ej.

http://www.dt.se/brottsplats/1.4777187-poliser-maste-inte-visa-legitimation
"Ordningsvakter ska alltid medföra sitt förordnande och en legitimation som de på begäran av envar i normalfallet ska visa upp."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in