Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-04-12, 00:45
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersBrejvik
Finns SvP mer än på internet? Det är liksom inte på internet kampen ska föras.

Läs rapporterna och notiserna på partiets hemsida för att få en uppfattning om hur SvP:s kamp förs.
Citera
2014-04-12, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ja, den 1 maj demonstrerar vi i Jönköping exempelvis. Välkommen dit.
https://www.realisten.se/2014/04/08/ta-stallning-for-ett-fritt-sverige/

I övrigt är nog Svenskarnas parti ett av de mer aktiva partierna utanför riksdagen och våra medlemmar ägnar sig åt politisk aktivism ute i verkligheten varje dag året om av olika slag.
Citera
2014-04-12, 00:47
Medlem
Citat:
??

https://www.youtube.com/watch?v=cOdIKVU2K0Y
Citera
2014-04-12, 00:51
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:

SvP har aktiviteter över hela landet och är mycket aktva utanför internet:

https://www.youtube.com/channel/UCWXSF5WLwiH3NyDAHZYUAZA
Citera
2014-04-12, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Läs rapporterna och notiserna på partiets hemsida för att få en uppfattning om hur SvP:s kamp förs.

Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja, den 1 maj demonstrerar vi i Jönköping exempelvis. Välkommen dit.
https://www.realisten.se/2014/04/08/ta-stallning-for-ett-fritt-sverige/

I övrigt är nog Svenskarnas parti ett av de mer aktiva partierna utanför riksdagen och våra medlemmar ägnar sig åt politisk aktivism ute i verkligheten varje dag året om av olika slag.

Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
??

https://www.youtube.com/watch?v=cOdIKVU2K0Y

En demo per år. Ser lovande ut. "Sverige åt svenskarn" snälla? Nog för jag är emot SDs taktik, men ärligt? Missade ni 80-90 talet och vill återuppliva det? Farm med bombarjackorna och kängorna alla till Jönköping.
Senast redigerad av AndersBrejvik 2014-04-12 kl. 00:56.
Citera
2014-04-12, 00:56
Bannlyst
Citat:
En demo per år. Ser lovande ut. "Sverige åt svenskarn" snälla? Nog för jag är emot SDs taktik, men ärligt? Missade ni 80-90 talet och vill återuppliva det? Farm med bombarjackorna och kängorna till alla till Jönköping.
Svenskarnas parti anordnade tre demonstrationer förra året. Och ja, Sverige åt svenskarna är en utmärkt och enkel paroll som alla nationalister förstås kan ställa upp på, om man inte är sjuk i huvudet. Vad det har med "bombarjackor" att göra förstår jag inte alls, det känns som kulturmarxistiskt nonsens.

Istället för att bete dig som en liten gnällig tant så kan du väl säga vad du vill att SvP ska göra och pyssla med, och efter att du har gjort det så kan du också förklara varför du själv inte engagerar dig utan istället förväntar dig att andra ska göra det i ditt ställe.

Konstruktiv kritik gillar vi väldigt mycket, kärringaktigt gnäll har vi däremot i regel svårt för. Och nej, skillnaden är inte hårfin.
Tack på förhand.
Citera
2014-04-12, 01:12
Bannlyst
Citat:
Svenskarnas parti anordnade tre demonstrationer förra året. Och ja, Sverige åt svenskarna är en utmärkt och enkel paroll som alla nationalister förstås kan ställa upp på, om man inte är sjuk i huvudet. Vad det har med "bombarjackor" att göra förstår jag inte alls, det känns som kulturmarxistiskt nonsens.

Istället för att bete dig som en liten gnällig tant så kan du väl säga vad du vill att SvP ska göra och pyssla med, och efter att du har gjort det så kan du också förklara varför du själv inte engagerar dig utan istället förväntar dig att andra ska göra det i ditt ställe.

Konstruktiv kritik gillar vi väldigt mycket, kärringaktigt gnäll har vi däremot i regel svårt för. Och nej, skillnaden är inte hårfin.
Tack på förhand.

Ok!

Trumslagare, 80-tals slagord som sverige åt svenskarna, sköldar, SNSP-musik lockar inte många.

Syssla med poltik är väl lämpligt kanske? Det är ingen fotbollsklack vi ska ha.

Håll torgmöten, ska det vara så svårt? Sprid budskapet seriöst.
Citera
2014-04-12, 01:38
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Nu senast vid Kärrtorp.
Citera
2014-04-12, 01:40
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Nu senast vid Kärrtorp.

Det var medlemmar i SMR som befann sig i Kärrtorp.
Citera
2014-04-12, 01:42
Medlem
Citat:
Ser bra ut. Plats 1-9 är ju rätt glasklara och inte så mycket att snacka om. Sedan är det väl lite efter tycke och smak antar jag. Hade nog velat se Björn Björkqvist lite högre upp, men det är inget att bråka om. Kul att listan är spikad hur som helst

Håller med, så rakryggad och genuin Björn har varit i det etniskt svenska strävandet borde han vara högre upp. Han är en cool katt och jag respekterar honom högt. Han är en intelligent nationalist som inte lätt låter sig luras att vända åt olika håll. En jävligt bra etnonationalist helt enkelt.
Citera
2014-04-12, 01:45
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ok!

Trumslagare, 80-tals slagord som sverige åt svenskarna, sköldar, SNSP-musik lockar inte många.

Syssla med poltik är väl lämpligt kanske? Det är ingen fotbollsklack vi ska ha.

Håll torgmöten, ska det vara så svårt? Sprid budskapet seriöst.

Hur du får ett tal av Per Albin Hansson 1924 till en 80-tals grej?
Citera
2014-04-12, 02:52
Medlem
MrSkargards avatar
Angående att Lars Rosenberg skulle vara någon sorts kulturnationalist utan etniskt tänkande:

http://www.skanskan.se/article/20130621/YSTAD/130629933/1018/-/politiker-i-rasistiskt-utspel-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in