Citat:
Ursprungligen postat av
MentosFruitcore
Nåja, jag har inte koll på de exakta siffrorna, men drygt 500-600 skulle jag tro kommer att rösta på SvP i valet. Alla dessa är inte medlemmar, så siffran ligger definitivt under 1000.
Spekulationer är dock värdelösa så länge partiet inte vågar gå ut med siffror.
Du har liksom inte förstått hur landet ligger, oavsett din förebild på bilden, att det inte beror på antalet demonstrerande eller antalet medlemmar, för hur valresultatet kommer att gestalta sig. Faktum är att det är dem, som varken demonstrerar eller är medlemmar som avgör valet; de som ser igenom lögnerna mot den förda politiken, avfällingar ifrån SD och andra som i hemlighet har fått nog av dagens regemente. Vi är många men som inte nödvändigtvis vill skylta med vår partitillhörighet, utan på valdagen visa etablissemanget att hit men inte längre.
Jag kan på ett flertal områden räkna upp alla framgångar som partiet uppnått; både på nätet och i verkligheten men detta är onödigt, för bara det faktum att du bryr dig tillräckligt för att håna oss, är kvitto nog på att du innerst inne fruktar för räkenskapens dag i september.
Morgondagen tillhör oss...