2014-04-11, 16:36
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vad har det här med mig att göra? Vad har det med bordeller att göra?

Vad det har med dig att göra? Du svarade på min text för det första så det är en anledning. Du skriver för mannen och försvarar honom och förkastar dottern på tippen. En andra anledning och som talar logiskt för mig sitt eget språk. Det tredje är att du försvarar bordeller och bordellmän fast det inte behöver betyda att du går till bordeller och horor men du försvarar bevisligen bordellmaffian. Så det är väl helt logiskt det som har med dig att göra. Inget annat.
Citera
2014-04-11, 16:41
Medlem
Citat:
70-åriga tanter är inte fertila, så det går inte att jämföra. Faktumet att han inte lämnar henne, visar ju övertydligt hur han tar ansvar här, och att vi inte alls kan tala om övergrepp. Här har vi en seriös man! En önskedröm för kvinnor som klarar av att se det inre.

Vad har fertilitet med saken att göra? Inte speciellt schysst skaffa barn med ett barn i ett snorfattigt land om man ska lägga sig för döden när som helst.

Hade han varit en ansvarsfullt, seriös och mogen människa, hade han hjälpt familjen, bibehållet en värdig kontakt med sina biologiska barn sen tidigare och absolut inte knullat ett barn. Finns inget ansvarfullt i detta bara en gammal gubbes stora ego.
Citera
2014-04-11, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Vad det har med dig att göra? Du svarade på min text för det första så det är en anledning. Du skriver för mannen och försvarar honom och förkastar dottern på tippen. En andra anledning och talar helt logiskt för mig sitt eget språk. Det tredje är att du verkar försvar bordeller och bordellmän fast det inte behöver betyda att du går till bordeller och horor men du försvarar bevisligen bordellmaffian. Så det är väl helt logiskt det som har med dig att göra. Inget annat.

Det är du som försvarar bordellmaffian. Med vettiga alternativ, kan maffian inte existera. Varför skulle någon gå via mystiska organisationer för att kanske tjäna en bråkdel av vad de drar in, i fall det finns lagliga alternativ med arbetstillstånd och säkrad lön?

Angånde dottern skrev du ju att det var hon som bröt med pappan. Inte tvärt om. Hur skall du ha det?
Citera
2014-04-11, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Vad har fertilitet med saken att göra? Inte speciellt schysst skaffa barn med ett barn i ett snorfattigt land om man ska lägga sig för döden när som helst.

Hade han varit en ansvarsfullt, seriös och mogen människa, hade han hjälpt familjen, bibehållet en värdig kontakt med sina biologiska barn sen tidigare och absolut inte knullat ett barn. Finns inget ansvarfullt i detta bara en gammal gubbes stora ego.

De mest attraktiva kvinnorna är 16-åringar. Klart man väljer det i första hand, om man kan det. Vill du klaga på det, så snacka med moder natur. Sedan får du gärna visa exempel på ansvarsfulla män enligt din mening. Finns nog bara i din fantasi. Satsar man hela sitt liv på en kvinna, så skall kuken in. Inget en man skall behöva be om ursäkt för.
Citera
2014-04-11, 16:53
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Det är du som försvarar bordellmaffian. Med vettiga alternativ, kan maffian inte existera. Varför skulle någon gå via mystiska organisationer för att kanske tjäna en bråkdel av vad de drar in, i fall det finns lagliga alternativ med arbetstillstånd och säkrad lön?

Angånde dottern skrev du ju att det var hon som bröt med pappan. Inte tvärt om. Hur skall du ha det?

Ja hon bröt med spektaklet, ja! Men det var du som kallade henne KORKAD av någon underlig anledning? För att hon bröt med äcklet eller? En sådan pappa hade då jag inte heller velat ha i min närhet, Usch! Som sitter och säger att han knullat en 16 åring och skall fortsätta med det och framför mig dessutom. En mycket, mycket väldigt mycket KORKAD bordellmans slemmig varelse Nej fy f....!
Huwa! och spy!
Citera
2014-04-11, 16:57
Medlem
goran744s avatar
Citat:
De mest attraktiva kvinnorna är 16-åringar. Klart man väljer det i första hand, om man kan det. Vill du klaga på det, så snacka med moder natur. Sedan får du gärna visa exempel på ansvarsfulla män enligt din mening. Finns nog bara i din fantasi. Satsar man hela sitt liv på en kvinna, så skall kuken in. Inget en man skall behöva be om ursäkt för.

Ja kör på med kuken bäst du vill. Avguda din kuk! Den kommer att ruttna först den dagen du förvandlas från en bordellgubbe till en jordgubbe...
Man kanske borde införa bordellbegravningar? Ställa kistan på ett altare med massor av löskukar runt och spruta ner hela kistan med spermier. EN RIKTIG FIN AVSLUTNING PÅ BORDELLERIET
Citera
2014-04-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ja hon bröt med spektaklet, ja! Men det var du som kallade henne KORKAD av någon underlig anledning? För att hon bröt med äcklet eller? En sådan pappa hade då jag inte heller velat ha i min närhet, Usch! Som sitter och säger att han knullat en 16 åring och skall fortsätta med det och framför mig dessutom. En mycket, mycket väldigt mycket KORKAD bordellmans slemmig varelse Nej fy f....!
Huwa! och spy!

Klart hon var korkad. Vilken normalbegåvad dotter skulle missunna sin pappa att vara lycklig, om hon dessutom inte förlorade något på det? Eller kanske har jag missat något? Ville hon åt sin pappans pengar?
Citera
2014-04-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ja kör på med kuken bäst du vill. Avguda din kuk! Den kommer att ruttna först den dagen du förvandlas från en bordellgubbe till en jordgubbe...
Man kanske borde införa bordellbegravningar? Ställa kistan på ett altare med massor av löskukar runt och spruta ner hela kistan med spermier. EN RIKTIG FIN AVSLUTNING PÅ BORDELLERIET

Haha! Börjar tro att du jobbar eller har jobbat på bordell. Varför skulle du annars ta åt dig så hemskt när man talar om horor, och varför anklagar du ständigt mig för att vara en bordellgubbe?
Citera
2014-04-11, 17:15
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Haha! Börjar tro att du jobbar eller har jobbat på bordell. Varför skulle du annars ta åt dig så hemskt när man talar om horor, och varför anklagar du ständigt mig för att vara en bordellgubbe?

Ja nu kom det igen( nu är jag en halvhora för dig) snart blir det EN JÄVLA HORA! Jag tycker att män som beter sig svinigt, är ointelligenta och använder hor ord när förståndet och orden tar slut är bordellgubbar! De föraktar den de knullar, spottar på den, kallar andras döttrar för korkade med mera. Helt enkelt bordellgubbar för mig, förstår du? Precis som du snuddar på horsnack så fort du inte gillar något jag som kvinna säger. Ha ha ha! börjar tro att du jobbar på bordell snacket är exakt det samma som män som säger: Har du inte fått kuk på länge

Förstår du? Vilken kategori tillhör du själv? En man eller en MAN?

.
Citera
2014-04-11, 17:23
Medlem
Citat:
Ja nu kom det igen( nu är jag en halvhora för dig) snart blir det EN JÄVLA HORA! Jag tycker att män som beter sig svinigt, är ointelligenta och använder hor ord när förståndet och orden tar slut är bordellgubbar! De föraktar den de knullar, spottar på den, kallar andras döttrar för korkade med mera. Helt enkelt bordellgubbar för mig, förstår du? Precis som du snuddar på horsnack så fort du inte gillar något jag som kvinna säger. Ha ha ha! börjar tro att du jobbar på bordell snacket är exakt det samma som män som säger: Har du inte fått kuk på länge

Förstår du? Vilken kategori tillhör du själv? En man eller en MAN?

.

Förstår du dig själv äns? Är jag en bordellgubbe för att jag inte gillar sexköps-lagen? Är jag en våldtäktsman för att jag tycker att tjejer skall kunna ta lite ansvar? Är jag en pedofil också när jag anser att pedofila kvinnor alltid får komma undan sina brott? Är jag en massmördare ifall jag vill kommentera vissa brott? Självklart skall kvinnor få komma med vilka påståenden som helst, istället för argument, .... eller?

...men kallar man en hora för en hora, då jävlar!
Citera
2014-04-11, 17:25
Medlem
goran744s avatar
Citat:

Finns det inga ansvarsfulla män säger du? Ja men då har vi ju huvudet på spiken.Här säger du med mannens egna ord att det inte finns några MÄN, annat än halvpedofiler! Du ser då verkligen ner på ditt eget kön måste jag få säga.
Förstår du äntligen, äntligen vad vi KVINNOR och FEMINISTER har med för fantasifigurer att göra? Stackars MÄN som är MÄN på riktigt att behöva ha med sådana bordellnissar runt sig att göra.
Citera
2014-04-11, 17:27
Medlem
Citat:

Just. personligen tycker jag nyfödda små gossebarn på 1 timma är det absolut hetaste på marknaden.
Så klart man väljer dessa i första hand. Vill du klaga på det så kan du ju ta ett snack med moder natur. När jag fyller 80 ska jag i present till mig själv åka ner till valfri plats på jorden där man kan köpa sig ett tjog av dessa och ha en riktigt "kul" födelsedag. Har jag köpt dem och "satsat" hela min pension får jag ju göra precis vad jag vill så då ska kuken av. Inget en kvinna ska behöva be om ursäkt för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in