2014-04-11, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Du tycker inte det är lite oundvikligt att ordet "hora" förekommer i den här tråden?
... och hur ofta ordet förekommer för övrigt kan väl du och goran ta upp i någon annan tråd där det temat bättre hör hemma?

Visst,

För att återgå till TS innehåll.
Så har jag hämed förljande förslag.

Alla snubbar av TS kalliber som sitter och gråter högljutt för att de inte får "doppa", kan slå sig samman, starta en liten bordell för kvinnor och ta jobben själva.

Massa flugor i en och samma smäll där. De får doppa samt betalt för "besväret". Lite överblivna tanter och handikappade donnor som har svårt hitta partners får lite trevligt och massa kvinnor slipper hämtas från sina hemläder för att gno ofrivilligt på staliga bordeller. Voilá riktigt win-win.
Senast redigerad av ScottWalter 2014-04-11 kl. 15:18.
Citera
2014-04-11, 15:18
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Du tycker inte det är lite oundvikligt att ordet "hora" förekommer i den här tråden?
... och hur ofta ordet förekommer för övrigt kan väl du och goran ta upp i någon annan tråd där det temat bättre hör hemma?

Nej jag vill diskuterar bordeller och horor här inne på bordellforumet eller hur jag skall utrycka det.
Statliga bordell frågan.
Jag vill ha min åsikt och du måste svälja och gå vidare eller gråta åt den eller bli arg.
Jag tycker det är väldigt underligt bara att horan ibland skall tillhöra staten och k....med betalning och då är horan jättefin hora. Men då jag som kvinna säger bu så blir jag kallad hora också men då betalas jag med förakt i stället.
Gillar vissa män horor eller inte? Är det en viss man som skall hora till sina ord för att horan inom honom skriker ? vad skall vi kalla män som knullar runt både gratis och betalande? BETALANDEGRATISMANSHORA? Eller känns det bättre med ERFAREN man?
Citera
2014-04-11, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Visst,

För att återgå till TS innehåll.
Så har jag hämed förljande förslag.

Alla snubbar av TS kalliber som sitter och gråter högljutt för att de inte får "doppa", kan slå sig samman, starta en liten bordell för kvinnor och ta jobben själva.

Massa flugor i en och samma smäll där. De får doppa samt betalt för "besväret". Lite överblivna tanter och handikappade donnor som har svårt hitta partners får lite trevligt och massa kvinnor slipper hämtas från sina hemläder för att gno ofrivilligt på staliga bordeller. Voilá riktigt win-win.

Visst, men problemet är ju att det är olagligt att köpa sex. Förstår du ingenting?
Citera
2014-04-11, 15:28
Medlem
Citat:
Visst, men problemet är ju att det är olagligt att köpa sex. Förstår du ingenting?

Men inte olagligt sälja sex....förstår du ingenting?
Så snubbarna får väl bli lite lagliga för att få till det
Och tanterna får väl leva lite kriminellt för en gångs skull i sina liv...

Omväxling ger förnöjelse.
Citera
2014-04-11, 15:28
Medlem
Citat:
Men inte olagligt att sälja så de har ju inget att förlora.
Citera
2014-04-11, 15:51
Medlem
goran744s avatar
Såg ett program igår om en kvinna som gjorde ett reportage om sin pappa. En gammal man i 70 årsåldern. Som träffat en kvinna från Filippinerna via datorn. Kvinnan hade sagt att hon var 22 år men det visade sig att hon var 16 år. Mannen valde att stanna kvar hos henne och knullade henne som han själv satt och sa till sin dotter. Gifte sig och flyttade dit och tog hand om henne och försörjde hela hennes familj. Kvinnan som gjorde reportaget bröt med sin pappa.
En bordellman som tänker enbart med sitt könsorgan och som kommer att avlida i Filippinerna utfattig och föraktad. Är det inte helt sanslöst? Hans dotter gav honom ett val men han valde att tänka med sin penis.
Så idiotiskt och så otroligt sanslöst sjukt så jag kan inte annat än skratta åt spektaklet. Då får gubben verkligen skylla sig själv när han valde bort kärleken han fick gratis. För att försörja en hel familj i Filippinerna och enbart för att få spruta till sig lite då och då. Vem utnyttjar vem? Är vissa män totalt hjärnbefriade?
Har de männen en BORDELLHJÄRNA? All intelligens och ansvar är formade som spermiesynapser eller vad handlar det om? Tacksam om jag får ett svar från endera en BORDELLman eller en riktig MAN.
Citera
2014-04-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Såg ett program igår om en kvinna som gjorde ett reportage om sin pappa. En gammal man i 70 årsåldern. Som träffat en kvinna från Filippinerna via datorn. Kvinnan hade sagt att hon var 22 år men det visade sig att hon var 16 år. Mannen valde att stanna kvar hos henne och knullade henne som han själv satt och sa till sin dotter. Gifte sig och flyttade dit och tog hand om henne och försörjde hela hennes familj. Kvinnan som gjorde reportaget bröt med sin pappa.
En bordellman som tänker enbart med sitt könsorgan och som kommer att avlida i Filippinerna utfattig och föraktad. Är det inte helt sanslöst? Hans dotter gav honom ett val men han valde att tänka med sin penis.
Så idiotiskt och så otroligt sanslöst sjukt så jag kan inte annat än skratta åt spektaklet. Då får gubben verkligen skylla sig själv när han valde bort kärleken han fick gratis. För att försörja en hel familj i Filippinerna och enbart för att få spruta till sig lite då och då. Vem utnyttjar vem? Är vissa män totalt hjärnbefriade?
Har de männen en BORDELLHJÄRNA? All intelligens och ansvar är formade som spermiesynapser eller vad handlar det om? Tacksam om jag får ett svar från endera en BORDELLman eller en riktig MAN.

Uppenbarligen villa han rädda en hel familj innan han dog. Tittar man noga på reportaget kan man kanske se hans gloria? Den 16-åriga tjejen får säkert ett betydligt bättre liv också. Finns nog ingen som förlorade där, förutom den korkade dottern.
Citera
2014-04-11, 16:13
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Gillar vissa män horor eller inte? Är det en viss man som skall hora till sina ord för att horan inom honom skriker ? vad skall vi kalla män som knullar runt både gratis och betalande? BETALANDEGRATISMANSHORA? Eller känns det bättre med ERFAREN man?

Vilka "vi" det än som har problem med tillmälen så gör det ingen skillnad för ämnet i tråden.
Citera
2014-04-11, 16:17
Medlem
Citat:
Uppenbarligen villa han rädda en hel familj innan han dog. Tittar man noga på reportaget kan man kanske se hans gloria? Den 16-åriga tjejen får säkert ett betydligt bättre liv också. Finns nog ingen som förlorade där, förutom den korkade dottern.

Om han nu ville bli en barmhärtig samarit och "rädda en hel familj" kunde han inte göra det utan att förgripa sig på en 16 åring?
Hade det varit lika "lugnt" för dig om det gällt en 16-årig pojke?
Citera
2014-04-11, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Om han nu ville bli en barmhärtig samarit och "rädda en hel familj" kunde han inte göra det utan att förgripa sig på en 16 åring?
Hade det varit lika "lugnt" för dig om det gällt en 16-årig pojke?

70-åriga tanter är inte fertila, så det går inte att jämföra. Faktumet att han inte lämnar henne, visar ju övertydligt hur han tar ansvar här, och att vi inte alls kan tala om övergrepp. Här har vi en seriös man! En önskedröm för kvinnor som klarar av att se det inre.
Citera
2014-04-11, 16:24
Medlem
goran744s avatar
Citat:

Nej det fanns ingen gloria runt hans huvud. En levande spermie och otroligt underkuvad sin egen penis man. Helt utan respekt och ansvar för de sista spermierna han hinner spotta ur sig. Skamligt och förkastligt.
Den han skapat med sina spermier. Den personen lämnade han som ett använt gummi i naturen. Sladdrig, använd, förbrukad och värdelös.
Kan ni bordellmän förstå varför vi kvinnor inte ser upp till er?
Citera
2014-04-11, 16:28
Medlem
Citat:
Kan ni bordellmän förstå varför vi kvinnor inte ser upp till er?

Vad har det här med mig att göra? Vad har det med bordeller att göra?
Visst, jag tycker det är underbart med människor som inte lägger sig platta för att invänta döden. Önskar att jag också kommer att ha energi med 70.
Senast redigerad av ManManne 2014-04-11 kl. 16:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in