2014-04-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Finns exempel från djuriket där det är precis tvärtom. Finns en uppsjö av reproduktionsvarianter från djuriket, så finns faktiskt ingen anledning varför vi ska behöva glutta ditåt för att komma överens om en variant för oss själva.
Den praktiska anledningen för män att ex. vara misstänksam mot kvinnor som haft sex med andra är ju helt borta idag då vi både har faderskapstest, abort och preventivmedel.
Kvinnors nödtvång att undvika sex för allt vad tygen höll (bokstavligt) är inte heller nödvändigt av ovan anledningar.
Så varför fortsätta med tramset och inte bara låta folk göra det de vill göra. Och välja partner som gillar ungefär detsamma. Och inga jäkla statliga bordeller tack.
Ja kvinnor idag kan göra som de vill eftersom de inte är beroende av nån man, och de vill inte vara prostituerad på nån bordell. Jag förstår att tråden är ironisk men jag lovar att det finns män som tänker så på riktigt.
Citera
2014-04-10, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
Faderskapstest, aborter och preventivmedel spelar ingen roll vi är fortfarande styrda av vår biologi.

Ja men det är inte "biologin" som styr om vi ska ha statliga bordeller eller inte.
Det är inte "biologin" som gör att män kallar kvinnor för horor etc.
tror man det så får man nog fundera ett varv till.
Citera
2014-04-11, 01:16
Medlem
Om kvinna efter kvinna efter kvinna efter kvinna nekade mig (om jag vore man) kanske jag skulle börja fundera över om jag gjorde något fel...
Citera
2014-04-11, 06:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Om kvinna efter kvinna efter kvinna efter kvinna nekade mig (om jag vore man) kanske jag skulle börja fundera över om jag gjorde något fel...

Ja, som att ha betalat skatt till en mansfientlig feministstat.
Citera
2014-04-11, 06:43
Medlem
Citat:
Ja men det är inte "biologin" som styr om vi ska ha statliga bordeller eller inte.
tror man det så får man nog fundera ett varv till.

Inte statliga bordeller, men att kalla kvinnor för horor eller på annat sätt använda okvädingsord kan nog till en viss del ha biologisk bakgrund.
Citera
2014-04-11, 08:41
Medlem
BenQuls avatar
Citat:
Finns exempel från djuriket där det är precis tvärtom. Finns en uppsjö av reproduktionsvarianter från djuriket, så finns faktiskt ingen anledning varför vi ska behöva glutta ditåt för att komma överens om en variant för oss själva.
Den praktiska anledningen för män att ex. vara misstänksam mot kvinnor som haft sex med andra är ju helt borta idag då vi både har faderskapstest, abort och preventivmedel.
Kvinnors nödtvång att undvika sex för allt vad tygen höll (bokstavligt) är inte heller nödvändigt av ovan anledningar.
Så varför fortsätta med tramset och inte bara låta folk göra det de vill göra. Och välja partner som gillar ungefär detsamma. Och inga jäkla statliga bordeller tack.

Visa mig denna "uppsjö" dör honorna slåss om hanarna. Ser bara att den skulle kunna finnas om det är en väldig brist på hannar.

Och det där fetade är ett djävligt ironiskt inlägg från dig måste jag säga då du vill begränsa folks individuella frihet.
Citera
2014-04-11, 08:43
Medlem
BenQuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Ja kvinnor idag kan göra som de vill eftersom de inte är beroende av nån man, och de vill inte vara prostituerad på nån bordell. Jag förstår att tråden är ironisk men jag lovar att det finns män som tänker så på riktigt.

Det finns gott om kvinnor som vill sälja sex av egen vilja, en del gör det bara mer rumsrent.
Citera
2014-04-11, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenQul
Visa mig denna "uppsjö" dör honorna slåss om hanarna. Ser bara att den skulle kunna finnas om det är en väldig brist på hannar.

Och det där fetade är ett djävligt ironiskt inlägg från dig måste jag säga då du vill begränsa folks individuella frihet.

Var ju inte direkt det jag skrev, skrev att det finns en uppsjö av olika reproduktionsvarianter i djuriket.
Om du inte tror mig så googla och läs på lite.

De som vill begränsa folk på detta forum är antifeminister. Tämligen uppenbart.
Citera
2014-04-11, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenQul
Det finns gott om kvinnor som vill sälja sex av egen vilja, en del gör det bara mer rumsrent.
Det kan du inte vara säker på.
Citera
2014-04-11, 12:34
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
Det är så här naturen fungerar.

1. Kvinnor väljer
2. Kvinnor vill ha en viss typ av män
3. Män som kvinnor inte vill knulla med har oftast en genetisk defekt och borde aldrig ens få chansen till att knulla.

Ja kvinnor ser ner på män som inte är kapabla att göra tillräckligt intryck på dem. Det är svaga män som de inte har överseende med. Sen är det annat ljud i skällan när män lyckas få vad de vill ha genom att köpa det. Då är det synd om svaga kvinnor. Då kräver man att samhället ställer upp och hindrar den svage mannen att utnyttja en ännu svagare kvinna. Nästan varje man är medveten om att hela engagemanget mot prostitiution (från feminister) handlar om att ha sexuell kontroll.
Att moraltanterna skulle bry sig om svaga kvinnor är dock en lögn, de är bara ett redskap i debatten. De bryr sig lika lite om dem som de bryr sig om svaga män.
Citera
2014-04-11, 15:08
Medlem
Citat:

Du tycker inte det är lite oundvikligt att ordet "hora" förekommer i den här tråden?
... och hur ofta ordet förekommer för övrigt kan väl du och goran ta upp i någon annan tråd där det temat bättre hör hemma?
Citera
2014-04-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Att moraltanterna skulle bry sig om svaga kvinnor är dock en lögn

Enda möjligheten för en fungerande människo-handel, är hets mot sex och mer eller mindre starka förbud. Feminismen säkrar människohandeln, så nog bryr de sig, i negativ mening. Allt för att manshatet skall få flöda fritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in