2014-04-10, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Samtidigt spelar Tedenbys bästa polare, Torp och Önerud i Modo.
Jojo, men helst av allt hade de två spelat i HV71. Fick fan en tår i ögat nu i vintras när nyheten om att Torp förlängt två år med MoDo för det betyder ju att HV71 ha nobbat honom en gång till

Såvida Tedenby inte besitta samma karaktär och sinnelag som Fjantenberg så finns det bara ett lag i elitserien som han spelar för så länge det laget inte åker ur elitserien, så är det bara.

SÅ DET SÅ!!!
2014-04-10, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Nästan skönt att Cumiskey lämnar, det håller inte att den bäst betalde backen är den som är sämst defensivt.

Inte ett dugg skönt att förlora en av de bästa backarna i SHL.
2014-04-10, 21:55
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Vart har det ryktet florerat?
Lite här och där.
2014-04-10, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Lite här och där.
Det där är ju ett rykte som har gått i flera år. Hans far eller vad det är kommer från Örnsköldsvik och typ hans farbror har väl spelat i MoDo tror jag.
2014-04-10, 22:01
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Inte ett dugg skönt att förlora en av de bästa backarna i SHL.
Helt värdelös defensivt, vi måste ha backar som kan hantera spelet i egen zon om vi någonsin ska kunna lyfta.

Tedenbys agent var i Övik igår, men han har ju fler spelare också.
2014-04-10, 22:06
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Det där är ju ett rykte som har gått i flera år. Hans far eller vad det är kommer från Örnsköldsvik och typ hans farbror har väl spelat i MoDo tror jag.
Hans pappa är väl Robert Tedenby som spelade i Modo på 80-talet?
2014-04-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Helt värdelös defensivt, vi måste ha backar som kan hantera spelet i egen zon om vi någonsin ska kunna lyfta.

Tedenbys agent var i Övik igår, men han har ju fler spelare också.

Vårt största problem var aldrig defensiven, utan offensiven, så att förlora den bästa offensiva backen är inte alls bra.
2014-04-10, 22:19
Bannlyst
Citat:
Så kanske det är. Är inte så insatt i det där. Vet bara att hans far eller farbror eller kanske båda två har någon MoDo-anknytning.
2014-04-10, 22:21
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:

Du har helt rätt i det.

Väldigt lugnt med rykten kring Färjestad än så länge men blir väl så när laget fortfarande är kvar i slutspelet.
2014-04-10, 22:59
Medlem
fluktartommys avatar
Skellefteås silly kommer att bli fruktansvärt tråkig. Alla forwards utöver Holloway och Emanuelsson har kontrakt över nästa säsong. På backsidan är det Frögren, Lundberg och Lindholm som inte har kontrakt och på målvaktsidan så är det en 3:e målvakt som ska in.

Sillyn brukar ju vara en ljusglimt i det hockeyfria sommarmörkret
2014-04-10, 23:01
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluktartommy
Skellefteås silly kommer att bli fruktansvärt tråkig. Alla forwards utöver Holloway och Emanuelsson har kontrakt över nästa säsong. På backsidan är det Frögren, Lundberg och Lindholm som inte har kontrakt och på målvaktsidan så är det en 3:e målvakt som ska in.

Sillyn brukar ju vara en ljusglimt i det hockeyfria sommarmörkret
Fast som Skellefteå-supporter tycker jag inte man ska gnälla över en tråkig silly... Fast det kanske bara är jag.
2014-04-10, 23:02
Medlem
fluktartommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Fast som Skellefteå-supporter tycker jag inte man ska gnälla över en tråkig silly... Fast det kanske bara är jag.

Haha nädå, brukar bara vara så spännande att vänta på att nästa rykte ska börja gå

Edit. Dom skulle annars gärna få bryta kontrakten med både Warg och Heed. Framförallt Heed!
Senast redigerad av fluktartommy 2014-04-10 kl. 23:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in