Haha, testade att gå online för första gången på 2 månader: "Unable to load saved date for character 1, the rockstar cloud servers are unavailable right now , please try again later."
...och när man väl kommer in har man en bounty på 1000001000 eller något liknande på sig pga hackarna från 2 månader tillbaka. Då kommer givetvis en stolle i en jet och försöker bomba mig sönder och samman så jag blixtsnabbt får lämna sessionen. Gött...
...och när man väl kommer in har man en bounty på 1000001000 eller något liknande på sig pga hackarna från 2 månader tillbaka. Då kommer givetvis en stolle i en jet och försöker bomba mig sönder och samman så jag blixtsnabbt får lämna sessionen. Gött...
Du vill väll bli av med din bounty? Låt någon döda dig
Alternativt håll dig vid liv i 48 minuter(?) och behåll pengarna för dig själv.
Absolut skall jag behålla pengarna, hehe. Om Rockstar märker något och justerar pengarna spelar ingen roll för mig. Lite kaosartat bara att ens första session på ett tag börjar med att man blir bombad av ett jetplan