2014-04-10, 18:30
Medlem
Kört ihop sig. Finns det någon hemsida med smslån med betalningsanvmäkningar?

Behöver pengarna fort helst idag. Har kört ihop sig och jag behöver 500 kr helst idag. Får pengar senast fredag igen så det är inga problem att betala tillbaka då.

Grabben ska åka på en slalomdag i skolan och pengarna behöver betalas senast ikväll. Vill ju inte att han ska tvingas att stanna hemma.

För er som undrar hur jag kan vara pank är för att vi renoverar badrummet där det kommit mögel därav de extra utgifterna.
Citera
2014-04-10, 18:32
Medlem
Jinxedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odens
Behöver pengarna fort helst idag. Har kört ihop sig och jag behöver 500 kr helst idag. Får pengar senast fredag igen så det är inga problem att betala tillbaka då.

Grabben ska åka på en slalomdag i skolan och pengarna behöver betalas senast ikväll. Vill ju inte att han ska tvingas att stanna hemma.

För er som undrar hur jag kan vara pank är för att vi renoverar badrummet där det kommit mögel därav de extra utgifterna.

Går inte att vänta tills imorgon då du får pengar?
Prata med ansvarig för detta i skolan så lär det kunna gå att skjuta på en dag.
Citera
2014-04-10, 18:43
Medlem
Oj skrev fel i det förra meddelandet. Senaste fredag nästa vecka dvs fredag den 27.
Nej som det ser ut så har lärarinnan gjort klart för oss att de betalas senast torsdagen den 10´e. Känns ju inget kul varken för mig eller min son om grabben ska behöva sitta på sidan och grilla korv medans hans klasskamrater har kul i backen.

Har provat några sms/snabblåns sidor utan något lyckat försök.
Citera
2014-04-10, 18:47
Medlem
Jinxedds avatar
Citat:
Oj skrev fel i det förra meddelandet. Senaste fredag nästa vecka dvs fredag den 27.
Nej som det ser ut så har lärarinnan gjort klart för oss att de betalas senast torsdagen den 10´e. Känns ju inget kul varken för mig eller min son om grabben ska behöva sitta på sidan och grilla korv medans hans klasskamrater har kul i backen.

Har provat några sms/snabblåns sidor utan något lyckat försök.

Vänner eller övrig familj?
Grannen?

Om allt är nej så får han nog sitta hemma och du får börja spara en liten buffert för just sånna här saker.
Citera
2014-04-10, 18:56
Medlem
intesakuls avatar
Ordnar skolan en aktivitet som kostar 500 kr?!?

Ljug för en granne och säg att datumet på ditt visakort har gått ut och att du inte hittar det nya banken sänt dig.

För som svar på din fråga, nej. Aldrig hört talas om det.
Citera
2014-04-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxedd
Vänner eller övrig familj?
Grannen?

Om allt är nej så får han nog sitta hemma och du får börja spara en liten buffert för just sånna här saker.

Nej vill inte fråga grannarna då vi precis vi flyttat in. Har haft en buffert tidigare men badrummet behövdes renoveras då det fanns mögel under golvet. Självklart måste det sparas till en ny buffert.

Börjar bli irriterad att få nej tack hela tiden trots att dom annonserar om att betalningsanmärkningar inte är ett hinder.
Citera
2014-04-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesakul
Ordnar skolan en aktivitet som kostar 500 kr?!?

Ljug för en granne och säg att datumet på ditt visakort har gått ut och att du inte hittar det nya banken sänt dig.

För som svar på din fråga, nej. Aldrig hört talas om det.

Ja transport, logi, och mat bjuder skolan på. Det är liftkortet som kostar 500 :-
Citera
2014-04-10, 19:51
Medlem
Loises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hullahu
Tja,

Vill ta SMS lån.
Vart gör jag det?
Har betalingsanmärkningar och är 19 år.

Hjälp. snälla.

grattis till betalningsanmärkningarna. får man fråga hur du lyckats i din ringa ålder?

googla "sms-lån med betalningsanmärkning" eller "sms-lån utan kreditprövning"
Citera
2014-04-10, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loise
grattis till betalningsanmärkningarna. får man fråga hur du lyckats i din ringa ålder?

googla "sms-lån med betalningsanmärkning" eller "sms-lån utan kreditprövning"

Åkte dit på misshandel som jag blev oskyldigt anklagad för.

Har kollat runt en del, men dom funkar ju inte..
Citera
2014-04-10, 23:58
Medlem
Citat:
Nej vill inte fråga grannarna då vi precis vi flyttat in. Har haft en buffert tidigare men badrummet behövdes renoveras då det fanns mögel under golvet. Självklart måste det sparas till en ny buffert.

Börjar bli irriterad att få nej tack hela tiden trots att dom annonserar om att betalningsanmärkningar inte är ett hinder.
Precis flyttat in??? Och mögel under golvet i badrummet. Om du köpt bostaden så hade du vänt dig till säljaren. Om du hyr bostaden så hade du vänt dig till hyresvärden. Du hade inte använt din sista femhundring till att renovera badrum. Att renovera ett badrum kostar från 10 000kr och uppåt.
Det är något lurt med din historia!
Citera
2014-04-23, 19:43
Medlem
Värt för mig att ta SMS lån?

Hej!

Jag har fått ett erbjudande att ifall jag lånar ut 10000kr till en bekant i 1 månad. Så ska jag få ett par saker jag verkligen behöver värde av 3000 samt de 10000 kr

Jag litar på personen till 100%

Dock har jag bara 7000 just nu.
Jag har ingen att låna av alls.

Är det värt för mig att ta sms lån för 3000 då jag vet att jag kommer få pengarna.
Citera
2014-04-23, 19:51
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Hej!

Jag har fått ett erbjudande att ifall jag lånar ut 10000kr till en bekant i 1 månad. Så ska jag få ett par saker jag verkligen behöver värde av 3000 samt de 10000 kr

Jag litar på personen till 100%

Dock har jag bara 7000 just nu.
Jag har ingen att låna av alls.

Är det värt för mig att ta sms lån för 3000 då jag vet att jag kommer få pengarna.

Nä. Du tror att du kan lita på personen till 100%. Fortsätt bara tro det, testa inte om det stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in