Citat:
Ursprungligen postat av
Atervandsgrand4
Ett förhör på 14 år, säger en hel del.
Måste varit fantastiskt relevant fakta du kommit med eftersom deras idoga arbete med att reda ut dessa sensationella påståenden i hela ett förhör.
Som dessutom inte nämnvärt berörde de du vittnar om.
Kan du inte berätta vad Polisen gav dig till svar när du frågade om huruvida de hade forserat i ärendet??
Du . jag har gjort riktigt stora brott, som gett miljoner. Jag har kört med samma sak som dig, minns inte , kommer inte ihåg. Det är det bästa man kan göra, Då är det upp till dom att bevisa , och det är fan inte lätt. Särskilt som dom behöver en kropp till att börja med. Polisen har varit förtegen med vissa saker. Självklart sa dom inte allt till mig. och visste jag något så vore du den sista jag skulle ge upplysningar till. Jag håller med om 1 förhör på 14 år är häpnandsväckande, Men JAG KAN OCKSÅ SÄGA TILL DIG ATT NÄR DOM VAR HOS MIG I FALKENBERG SÅ SA DOM ATT HAN SOM VAR FRÅN VARBERG VAR UTESLUTEN, DU VAR DEN ENDA SOM DOM MISSTÄNKTE DÅ. Sen har du en text agenda när du skriver som ser alldeles rörig ut, Du försöker att ta till ord som rör ihop allt till en enda röra. Eller så är jag trög, skriv så man fattar för en gångs skull. Eller har du blivit akademiker på sista dar

Har ingen aning om varför dom inte frågat dig mer om varför du var hos mig??
Det kan du ju fråga dig själv till att börja med. Vad skulle du upp till mig att göra. Eller hoppar du på den frågan som vanligt. Varför skulle jag vara ditt alibi. passar du på den frågan också???
Frågor som dessa jag nu ställer till dig . skulle en snut behöva ställa till dig. MEN DITT SVAR VET VI NOG REDAN ELLER???? SÅ VÄNLIGEN SVARA