Citat:
Ursprungligen postat av
eireann
Jag tycker inte att du ska ångra att du försökte vara en vän till honom när han blev mobbad då det endast visar vad för sorts människa du är och har absolut ingenting att göra med vad för sorts människa han är, fortsätt så!!!

Varför blev han förbannad över att kallas Stronk, hur fick han det smeknamnet? Hur går snacket er vänner emellan om det som hänt? Visst är det lätt att peka på saker i efterhand och säga "I knew it!" Men fanns det några misstankar då hos er?
Lägg gärna upp bilden men maska över dina vänners ansikten om du inte fått deras tillåtelse att lägga upp den
Jag vet faktiskt inte varför han blev förbannad för namnet stronk, jag vet inte heller vart ifrån de fick namnet heller. Det var killarna från Fliseryd som jag började göra det från och efter ett tag så ogillade han det namnet. Jag frågade aldrig varför.
Mellan mina vänner och mig så är nog de flesta chockade (no one saw it comming). Alla tycks följa alla möjliga trådar. Särskilt den andra jocke som vissa misstänker, men kan garantera er till 99,9% att den jocke är oskyldig. Som sagt, han kommenterar de flesta bilderna skämtsamt och den bilden var över ett år gammal. Kan säga att "stronk" i andra hand hade mycket fokus på sex under högstadiet. Försöka få sig ett ligg som de flesta andra då alla andra i de åren är... men trodde aldrig att han skulle gå så här långt.
Also "I knew it"... Man hade sina mindre misstankar om att han var lite sådär... störd.. när han skrattade. som sagt eftersom att jag visste om att han var mycket för teater så trodde jag allt bara var på skoj, men det var lite creepy.
http://postimg.org/image/ivfdewk2l/
Där har ni bilden från balen. Jag frågade inte mina vänner angående detta så stryker mitt och de andras ansikten. Kan kolla igenom om jag har lite fler senare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaymano
Vilket program läste han på gymnasiet?
Hur pass bra presterade han?
Hur ser hans hemförhållanden ut?
Har han haft någon flickvän under skoltiden/uppväxten?
Levde han i nuet eller var han en nostalgiker som blev kvar i det förflutna?
Stämde kroppsspråket överens med hur personen agerade (vad han sa)?
Om jag inte minns fel så gick han lärling på Mönsteråsgymnasiet.
Han presterade väl ok... som alla andra lärlingar.
Jag tog för givet att han aldrig skulle få en flickvän. MEN!!! han hade något för en tjej som han var bästa vän med under högstadietiden. Hon var kort (väldigt kort), antagligen någon mindre störning då hon skrattade åt allt (folk störde sig som fan på det), kort hår och idag ser hon ut som en kille - Bokstavligen. Stronk ville bli ihop med henne men hon ville inte.
Jag stötte på henne på bussen för några månader sen när jag skulle till universitetet. (Detta är då innan allt har hänt) och jag frågade henne hur det var med Stronk. Hon berättade för mig att de inte längre var vänner då han hade förändrats helt. Han var aggressiv och betedde sig lite mysko, nästan som om han skulle bestämma över henne fick jag höra. Det lät inte alls som gamle stranke jag gick i skolan med då.
Pfff... bra fråga. Han levde väl i nuet men han gillade klassiker. Lite nostalgi antar jag väl? Kan inte riktigt besvara det då jag inte lever i hans skalle.
Ja, det skulle jag faktiskt säga att det gjode. Kroppsspråket var bra. Mycket bra... han hade säkert kunnat blivit skådis med detta trodde jag då han kunde spela störd och även annat bra väldigt bra.