2014-04-10, 14:43
Medlem
Han som gjort det här kan inte vara helt hundra.
Blir nog rättspsyk nästa.
Citera
2014-04-10, 14:47
Medlem
Slixxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindsus86
Nu, med facit i hand och med den bristfälliga information vi har kring det där fotot så: Ja, då är kommentaren ytterst märklig. MEN vi vet ju inte vad kompisen syftade på. Alls. GM kan ha gnällt och klagat för att han skulle behöva vara barnvakt och så lade han upp den där bilden och då sade kompisen, lite skämtsamt, att "Jag vet att du tycker om det". Att vara med barnet, alltså. På ett icke-sexuellt sätt.

Om nu kompisen vetat om GM:s läggning så tror ni då att GM själv hade gått med på att låta kompisen skylta med det på det där sättet? Hade verkligen kompisen velat skylta med det?

Jag tror helt enkelt att det hela var en oskyldig kommentar som nu blev väldigt olycklig i detta sammanhanget.

Förmodligen är det bara en oskyldig kommentar. Förmodligen bara ett dåligt försök till skämt. Men hela grejen ser bara så märklig ut.
Hela jävla grejen är så sjuk, så man läser ju fan in i allting.

EDIT: Stavfel
Citera
2014-04-10, 14:49
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Polisen borde utreda hans facebookkompis. Extremt underlig kommentar som antyder att han visste vad GM har för läggning. Vaddå "I know you like it"??

Om det bara var ett konstigt skämt ligger det nog i hans (kompisens) intresse också att det framgår.

Det kan ju bara vara slumpen. Men jag håller med dig. Mycket märklig kommentar. Och inget man skämtar om, i alla fall inte öppet. Mycket märkligt.
Citera
2014-04-10, 14:49
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slixxor
Förmodligen är det bara en oskyldig kommentar. Förmodligen bara ett dåligt försök till skämt. Men hela grejen ser bara så märklig ut.
Hela jävla grejen är så sjuk, så man läser ju fan inte i allting.

Som sagt, skadar inte att höra honom. Om inte annat kan polaren hjälpa polisen med att utreda om fler barn är potentiellt drabbade
Citera
2014-04-10, 14:58
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slixxor
Hela jävla grejen är så sjuk, så man läser ju fan in i allting.

EDIT: Stavfel

Ja, det ser märkligt ut nu när vi vet vad GM misstänks för att ha gjort. Men ifall jag hade sett att någon Facebook-vän fällt en sådan kommentar till ett foto där någon satt med ett sovande barn i knät så hade jag antagit att personen på bilden gnällt över att behöva passa barn och kommentaren var en reaktion på det.
Citera
2014-04-10, 14:59
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Som sagt, skadar inte att höra honom. Om inte annat kan polaren hjälpa polisen med att utreda om fler barn är potentiellt drabbade

Polisen har säkert redan fått nys om kommentaren och undersökt saken vidare. Sett ifall kompisen i fråga skrivit några fler liknande saker eller så kanske.
Citera
2014-04-10, 15:02
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindsus86
Ja, det ser märkligt ut nu när vi vet vad GM misstänks för att ha gjort. Men ifall jag hade sett att någon Facebook-vän fällt en sådan kommentar till ett foto där någon satt med ett sovande barn i knät så hade jag antagit att personen på bilden gnällt över att behöva passa barn och kommentaren var en reaktion på det.

Frågan är om det verkar logiskt att GM skulle gnälla över att vara barnvakt..
Citera
2014-04-10, 15:12
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Frågan är om det verkar logiskt att GM skulle gnälla över att vara barnvakt..

Ja, varför inte? Han kanske missade någonting annat som han hade velat gå på för att han var tvungen att passa barn? Barnet kanske var magsjukt och spydde och bajsade över halva Kalmar? Vem vet. Finns många anledningar till att någon som i vanliga fall gillar barn (nu menar jag inte sexuellt) inte vill lägga en dag eller kväll på att vara barnvakt.

Sedan såg jag nu att någon annan i tråden skrev att GM SMEKER barnet på den där bilden. Är det bara jag som inte ser något smekande?

Nu vet jag att han har erkänt. Så jag försöker inte försvara honom. Snarare kompisen som fällde kommentaren i så fall. Det jag ser är en bild på en man som ler och tittar ner mot ett barn i blöja som ligger och sover på hans ena arm och så har han andra handen/armen bakom rumpan på barnet för att hålla det uppe. En, i min mening, väldigt vanlig ställning när man har ett sovande barn på sig. Jag ser inte ett pervo som ondsint och flinande tittar ner på sitt sovande offer samtidigt som han smeker dess nakna kropp.
Citera
2014-04-10, 15:13
Medlem
Fujoshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Var kan man se gm:s YT-videos omaskade?
Om du menar den som är på Expressen.se så är det den här
http://www.youtube.com/watch?v=_RhBVlpU1f4
Citera
2014-04-10, 15:18
Medlem
Citat:
Polisen borde utreda hans facebookkompis. Extremt underlig kommentar som antyder att han visste vad GM har för läggning. Vaddå "I know you like it"??

Om det bara var ett konstigt skämt ligger det nog i hans (kompisens) intresse också att det framgår.
Det är bara fråga honom. Han följer ju tråden...
Citera
2014-04-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujoshi
Om du menar den som är på Expressen.se så är det den här
http://www.youtube.com/watch?v=_RhBVlpU1f4
Japp. Inte mycket till video.
Citera
2014-04-10, 15:31
Medlem
Fyfan.

Gick i samma klass som GM under högstadiet och snackade med honom flertal gånger under gymnasiet. Fick reda på detta i söndags av brorsan att det var just han. Känner mig rentav äcklad att jag såg honom som en vän under den tiden då vi brukade prata. Han var en väldigt ensam kille och jag är ingen mobbare så försökte hålla hans hopp uppe - vilket är något jag ångrar starkt idag.

Han betedde sig redan lustigt under 7:an-9:an, hans psykiska skratt och hans jävla citat av jokern "why so serious" dök upp... rätt så ofta när filmen släpptes. Antagligen så såg han väl Jokern som någon... "rolig" karaktär att spela som. Han var ganska besatt av Super mario spelen också vad jag minns. Hade till och med "mario theme techno remix" som ringsignal - så folk unnade sig via att ringa till hans mobil under lektionstid då han inte stängde av sitt ljud. Så man skulle kunna säga att han var ett barn i sitt huvud hela tiden.

De som undrar något angående honom kan jag nog svara på rätt så bra, men kom ihåg att detta är mellan 2-5 år sedan och jag har inte haft kontakt med honom efter gymnasiet (2 år sen).
Det mesta har ni redan hittat såsom bilolyckan, hans teaterberoende och annat.

För de som vill göra honom förbannad. Kalla honom för Stronk. Det var hans öknamn genom hela högstadiet. Det gick något år eller två innan han kontaktade lärare och alla var tvungna att låta honom vara.

Har en bild på han och mig samt några andra vänner då vi var på skolbalen... För de som är intresserade.
Senast redigerad av Trypan 2014-04-10 kl. 15:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in