Citat:
Ursprungligen postat av
Ass.Parade
Den svarta killen efter att ha hört att Pewdiepie har över 25 miljoner subscribers "Wow, that many sick people huh"
Jag kan lyssna på killar som snackar medan de spelar. T.ex Aplfisher som spelar CS, jag tror att jag gillar folk som kan verka lite mer intellektuella men samtidigt kan skämta lite under spelandet.
Sorry, sent svar.
Men mja, jag vet inte riktigt. Inte min typ utav underhållning bara det där. Vissa kan säkert tycka det är kul.
Men jag undviker dom där mainstream kanalerna på youtube bara. Alltid gjort. Det bästa på youtube finns i små skalor...
Finns endel bra viral videos med såklart som är "mainstream".
Men jag tror det mest är barn och sånt som följer honom kanske... Vet inte ärligt talat. Unga tonåringar kanske förklarar alla subscribers.
Eller folk med lite annan humor än mig bara..
(Jag kan säkert hitta nån rolig video om jag skulle leta mig igenom kanalen, men palla. Såg iof kort när han spelade southpark förut när det kom eftersom det låg på förstasidan av youtube, och det var iallafall ett kul spel.)
Jag kollar aldrig på walkthroughs, bara om jag är riktig fast i ett spel. Jag går in på gamefaqs.com och läser, om jag är fast. Och om inte det funkar, då googlar jag upp första videon jag hittar på youtube bara
Walkthroughs är bra ibland.
Aldrig spelat CS, men här är två st som har många subscribers jag hittade på youtube som lägger upp spel..
https://www.youtube.com/user/tetraninja
https://www.youtube.com/user/theRadBrad
Finns väl hur många som helst som lägger upp walkthrough:s idag...
Men ja, det är bra med nån som spelar och kommentera bra. Men jag kan också kolla på video utan röster om det skulle behövas. Mest om jag fastnat i något spel och inte kommer nånvart. Händer sällan faktiskt. Ska vara svåra spel, och då är det skitbra med gamefaqs.com eller youtube.
Men jag spelar inte lika mycket idag som förr... Men har spelat endel spel på sistonde faktiskt. Ibland kan det gå typ år emellan. Period-spelare, och om jag hittar nått jag verkar gilla...
Men alltså, jag skriver inte för att såga denna lirare. Jag kan också fatta att många säkert gillar honom mycket, och skrattar mycket. Då är det bara bra...
Huvudsaken är att nån gör det för att det ska vara roligt och inte för pengar igentligen. Skrev om pengar innan där...
Det som ska driva ska inte vara pengar, utan att man verkligen gillar det man gör och sånt.
Har inget emot hans videos eller så. Men ser dom ploppa upp på youtube under populärt rätt ofta bara. Men det var nån som hette Ray Williams förut som kom upp ofta och jag kunde inte kolla på sånt. Usch. Hatar ytligt tråkigt mainstream skit. Hellre denna pewdiepie än den andra såklart.
Men jag är bara en som undviker mainstream kanaler på youtube
Kan kolla på några få utlänska jag gillar.
Jag googlade upp tidigare och hittade denna tråd när jag undrade hur och varför han var så stor på youtube.
http://www.reddit.com/r/youtube/comments/1vjn4l/why_is_pewdiepie_so_popular/
Iallafall, kul för alla som får nöjje av hans videos, och kul om han själv gillar att göra videos. Det är väl det enda som spelar nån roll igentligen.