Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Globalisterna är naturligtvis inte bara judar utan alla de aktörer som tjänar eller tror sig tjäna på globaliseringsprocessen, men däremot måste man nog betrakta judarna som agent eller katalysator i denna process.
Problemet med vänsteraktivister är förstås att de utgör nyttiga idioter för den här globaliseringsprocessen oavsett vad de säger. Att stödja omfattande migrationer från lågresursnyttjande U-länder till högresursnyttjande I-länder är ju t.ex miljömässigt katastrofalt. Allt handlar ju för globalisterna om att splittra och förstöra de vita folknationerna och dagens vänster bidrar ju starkt till denna utveckling genom sitt stöd inte bara till mångkultur utan också till feminism och HBTQ-lobbyn.
Jag hade kanske inte varit så snabb att utnämna nyttiga idioter idagsläget om jag vore nationalist, ehm..
Men om jag tittar på hur land efter land tagits över med mer eller mindre samma metoder att skapa interna motsättningar och etniska konflikter för att söndra och härska ser jag din poäng.
Men det går nästan alltid att spåra denna taktik tillbaka till usa på ett ellar annat sätt, främst banker och multinationella vapen och energikonglomerat.
Så vem exakt är dessa är det som borde luskas fram.