2014-04-09, 20:01
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag orkar inte läsa hela tråden och GMs identitet spelar ingen roll för mig. Men enligt nyheterna har han våldtagit flera barn, både pojkar och flickor. Till och med två-åringar. Hur är detta möjligt. Får en praktikant på dagis spendera så långa tider ensamma med barnen, utan att en förskolelärare är med...jag antar att det tar ganska lång tid att våldta en två-åring och städa bort spåren.

Alltså det handlar väl självklart inte om penetrationssex utan snarare att han stoppat nåt lillfinger där det inte bör stoppas, och kan alltså vara gjort på en sekund. Tyvärr har ju begreppet våldtäkt urvattnats så fruktansvärt idag så det kan ju bli "våldtäkt" om man bara lägger en hand på nåns rumpa med kläder på, men han lär väl knappast ha stoppat in sin penis i nån av barnen i de åldrarna (hoppas jag då iaf...)
Citera
2014-04-09, 20:09
Medlem
Esset45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VenomX
Alltså det handlar väl självklart inte om penetrationssex utan snarare att han stoppat nåt lillfinger där det inte bör stoppas, och kan alltså vara gjort på en sekund. Tyvärr har ju begreppet våldtäkt urvattnats så fruktansvärt idag så det kan ju bli "våldtäkt" om man bara lägger en hand på nåns rumpa med kläder på, men han lär väl knappast ha stoppat in sin penis i nån av barnen i de åldrarna (hoppas jag då iaf...)

Menar du att en vuxen persons finger i ett barns slida inte är våldtäkt?
Men det låter troligast. Ett blöjbyte senare så är pedofilen tillfredsställd...
Citera
2014-04-09, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kicki.sweden
Förskolans personal är i totalt upplösningstillstånd och om jag fattat rätt är förskolechefen nu sjukskriven.... Hon och peddot lärde tydligen känna varandra under den s.k. Rudarévyn. OBS!! Hon är INTE inblandad i detta och hade inte en susning om hur han var.....
Är hen sjukskriven fortfarande?
Citera
2014-04-09, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esset45
Menar du att en vuxen persons finger i ett barns slida inte är våldtäkt?
Men det låter troligast. Ett blöjbyte senare så är pedofilen tillfredsställd...

Jag undrar om pedofilen blir tillfredställd på en sekund...genom att sticka ett finger i någon öppning. Jag tror det inte men vet ingenting om det heller...
Citera
2014-04-09, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
https://www.facebook.com/joakim.stranke

Kolla hans inlägg om 'Peter Pan'- samma dag som våldtäkten, efter... Är han ett barn i huvudet? Han har sminkat sig dessutom som 'Joker' på flera bilder.... Isåfall såg han sig i samma nivå som en 4-5 åring.. Men aaa... Helt stört...

http://tonaringar.ifokus.se/discussions/50df88c188f47231cb000160-muppet-eller-man
Citera
2014-04-09, 20:31
Medlem
Det är ganska tydligt att GM lider av en hjärnskada(troligen av bilolyckan) för han är verkligen efterbliven.
Citera
2014-04-09, 20:38
Medlem
Väldigt skumt inlägg av Joakim:

"My brain fuc*s me up"

"MEEEEEN!!! Skulle sätta mig och spela Portal 2 på datorn så kommer Dv:n tillbaka-.- Jag ser i huvudet hur någon kommer in genom dörren och tar ut mig vänligt. Sen dyker nått upp om att jag är på en fest som plötsligt börjar plockas ner väldigt fort. Det slutade med att jag gick sida vid sida med nån kompis glad på gatan med var sin dricka i handen...

Allt detta hände på några sekunder i mitt huvud när jag skulle starta spelet... Sen kom värken, yrseln och paniken...

Jag börjar få väldigt nog av detta TT^TT"

Inlägg 9

http://halsa.ifokus.se/discussions/527ff45dce12c406a3000495-my-brain-fs-me-oo
Citera
2014-04-09, 20:42
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oRats
http://tonaringar.ifokus.se/discussions/50df88c188f47231cb000160-muppet-eller-man
Ja du, den trådstarten säger nog en hel del om GM.

Mycket bra letat och framgrävt av dig!
Citera
2014-04-09, 20:46
Medlem
http://halsa.ifokus.se/discussions/5...brain-fs-me-oo

Jag får kolla med min psykolog nästa gång jag ska dit...

Inlägg #9
Senast redigerad av Retrogamer 2014-04-09 kl. 20:49.
Citera
2014-04-09, 20:53
Medlem
Esset45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag undrar om pedofilen blir tillfredställd på en sekund...genom att sticka ett finger i någon öppning. Jag tror det inte men vet ingenting om det heller...

Vette fasiken alltså. De är äckligt att tänka på.. Men han har säkert lämnats ensam längre stunder än vad förskolepersonal/chef vill låtsas om. Jag blev själv lämnad ensam med alldeles för mycket ansvar som 16-19 åring på en förskola. Men det talar man helst inte högt om.
Citera
2014-04-09, 20:54
Medlem
Fujoshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangers1912
Någon har ju kommenterat "min pojkvän på 1:19" :O
För 5 månader sedan.
enligt mitt gräv så var hon bara 15 när de blev ihop. Tänker inte skriva mer om henne pga hennes unga ålder. Jag tror inte att de är ihop längre eller var ihop särskilt länge.
Citera
2014-04-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetensomfan
Hur stor är sannolikheten att rättegången inte kommer att hållas bakom låsta dörrar?

Alla rättegångar där barn blivit utsatta för kraftiga sexuella övergrepp hålls låsta vilket jag tycker är jättebra! Dock har jag inga problem med att ALLA får veta vad gm har gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in