Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Nu ljuger du igen - såhär skrev du: att ni fortfarande inte fattat att hissarna inte ens sitter ihop är smått jävla sanslöst.
Jag visade då en ritning där man tydligt ser att du har fel - och då väljer du att börja svamla om annat som vanligt... Att du ljuger hela tiden har vi vant oss vid, det jobbiga är att du inte verkar fatta att alla ser igenom dina lögner och patetiska försök till avledningsmanövrar.
Nej du visade en ritning som tydligt visar att "main" hissarna som faktiskt gick till lobbyn inte sitter ihop, det är 3 olika hiss-system byggda på varandra. Har du söpit eller?
Visstvisst det är jag som börjar svamla och du som aldrig någonsin svarar på några frågor. Såg du den söta lilla boxen med bränsle eller? Zooma annars för det är en rätt underhållande saga du kommer dragandes med.
Citat:
Ursprungligen postat av
rayjoh
Fortfarande inget bevis. Det var våningsplan där folk gick. Men var hisschakten verkligen tätade mellan varandra? De ritningar jag lyckats hitta är inte tillräckligt detaljerade. Har truthers hittat några hisstekniker som jobbat i WTC1 eller WTC2 som kan berätta hur det såg ut?
Tätade?

Du tror att några millimeters öppning på sina ställen skulle kunna göra att jetbränsle färdas i 400 meter och spränger lobbyn?
Nu gissar jag bara men låt oss säga att eldklotet utanför impact sträcker sig 40 meter och innehåller hälften av bränslet i planet, där finns inget som stoppar upp eldklotet och det finns gott om syre men då tycker du det verkar rimligt att mindre bränsle färdas 10 gånger så långt rakt neråt där det finns konstant motstånd av byggnaden under och ingen fri lejd ner? Vad är för supereldklot vi talar om här egentligen?