Citat:
Ursprungligen postat av
shabbyshic
Vad är det för poliser som inte kan lyssna på P.K:s uppgifter, det är skrämmande om inte detta är utrett. Jag tror inte att du ljuger om dina uppgifter, varför skulle du göra det? Detta måste komma till polisens kännedom!! Du som är skyldig till detta, erkänn nu en gång för alla så detta hemska kan få ett avslut.
Gå till polisen och berätta vad som hände och vart Helenas kvarlevor finns. GÖR DET NU!!
Tack. Jag är ingen lögnare. Däremot skulle jag agerat några år tidigare, inte väntat till 97 tror jag att det var, vet inte hur många som var på mig att gå ner och säga vad jag satt inne på. 1 år efter började dom flesta vara på mig om detta. ångrar det som fan. Men jag sålde knark, och jag ville inte kännas vid att jag satt med info som var av denna art, att det kunde vara gärningsmannen, obehaglig känsla att känna att det är någon som stått nära en. Bättre än så kan jag inte svara, Allt handlar om känslomässiga ting. + ATT MAN INTE VAR NYKTER EN DAG I HUVUDET, PÅTÄND VARJE DAG. KAN BARA BEKLAGA ATT JAG INTE HANDLADE I TID. Kommer aldrig komma ett erkännande, Det jag försöker jobba på är att andra som var med och vet vad som hände , speciellt när vi skulle åka ner, dom behöver bekräfta en del. Vissa har jag nog sårat, så det blir känsligt att ta kontakt. Men för mig räcker det att en av dom kan intyga något av en sak som jag vill ha fram. då blir det ett problem, svaret vet jag. kommer inte ihåg. Men får jag bekräftelse på tråden på en av mina frågor, så kommer det komma mycket ur mig kan jag lova, då kommer jag bomba med frågor, ser ingen ide att göra det mera , det är ju ord mot ord. visst har jag sagt mycket, men viss info sitter jag med. dom kommer om jag får någon satans gammal vän som kan ta sig i kragen från sitt fega svensson liv och göra något som vi borde gjort för länge sedan. Vet att en del av dom kollar in här ibland. Var så säker, jag kommer ringa er eller ta kontakt, tvingar ingen att gå in, men en förklaring varför inte gå in och bekräfta vad jag kommer säga vore på sin plats .