2014-04-06, 19:02
Medlem
M.Skillts avatar
Ett lngre inlgg om en av de aktrer som vi har samarbete tillsammans med.

http://defrivilliga.wordpress.com/20...at-the-center/

/Micke
Citera
2014-04-06, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Ett lngre inlgg om en av de aktrer som vi har samarbete tillsammans med.

http://defrivilliga.wordpress.com/20...at-the-center/

/Micke

Citat:
C14 have their headquarters located in communist party former headquarters, who where abandoned during the violent revolution in Kyiv.
Det hr var ju ganska trevligt
Citera
2014-04-06, 21:25
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det hr var ju ganska trevligt
Beror p vem du frgar Kommunisterna r sura som fan, som tack fick tv av dem stryk hr i veckan

/Micke
Citera
2014-04-08, 12:08
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Beror p vem du frgar Kommunisterna r sura som fan, som tack fick tv av dem stryk hr i veckan

/Micke

Verkar ju stundom g hett till dr borta, ven fr nationalister. Befinner du dig tillsammans med hger-sektorn p vgen mot stra Ukraina nu?

Mitt tips till dig r att lmna landet innan det smller p riktigt. Det hr kan mycket vl utveckla sig till ett ny balkankrig. Och d hamnar du oundvikligen i strid mot andra nationalister.
Citera
2014-04-08, 14:15
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Verkar ju stundom g hett till dr borta, ven fr nationalister. Befinner du dig tillsammans med hger-sektorn p vgen mot stra Ukraina nu?

Mitt tips till dig r att lmna landet innan det smller p riktigt. Det hr kan mycket vl utveckla sig till ett ny balkankrig. Och d hamnar du oundvikligen i strid mot andra nationalister.
Jag hller mig till C14 fortfarande men har utkad kontakt med Hgra sektorn i och med vad som hnder i stra Ukraina.

Jag har beslutat mig att stanna kvar under mycket lng tid och skulle andra nationalister krnka Ukrainsk mark under ryskt flagg och drmed inleda ett fullskaligt krig s fr de st sitt kast och hoppas p att de r en bttre skytt n vad jag r.

/Micke
Citera
2014-04-08, 16:19
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Jag hller mig till C14 fortfarande men har utkad kontakt med Hgra sektorn i och med vad som hnder i stra Ukraina.

Jag har beslutat mig att stanna kvar under mycket lng tid och skulle andra nationalister krnka Ukrainsk mark under ryskt flagg och drmed inleda ett fullskaligt krig s fr de st sitt kast och hoppas p att de r en bttre skytt n vad jag r.

/Micke
Och samtidigt som unga europeiska mn slaktar varandra p slagfltet str juden och gnuggar sina hnder bakom scenen.
Citera
2014-04-08, 16:26
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtmannen
Och samtidigt som unga europeiska mn slaktar varandra p slagfltet str juden och gnuggar sina hnder bakom scenen.
Nog r det s, men ngonstans mste man dra grnsen och jag drog min vid att tillta andra att angripa mig och mina ideal. Om ryska nationalister vill angripa ett annat vitt land s fr man ocks vara beredd p att det kommer kosta blod, nu vill jag iof tro att ryska nationalister har mer vett i skallen n att flja Putin som gjort sitt yttersta fr att krossa dem.

Vad gller judarna, s r deras tid rknad, deras egen undergng startade samtidigt som de frklarade krig mot alla vita folkslag. Det gller bara att ha tlamod och att ta varje tillflle till att va.

/Micke
Citera
2014-04-09, 01:27
Medlem
thelindgrennheros avatar
Sedan nr rr det sig om ryska nationalister? Trodde det handlade om ryska regimtrogna, dvs Putins folk om ngot, knappast nationella.
Citera
2014-04-09, 03:52
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Sedan nr rr det sig om ryska nationalister? Trodde det handlade om ryska regimtrogna, dvs Putins folk om ngot, knappast nationella.
Det var som ett svar p att om nationalister skulle g till vpnat angrepp mot Ukraina, ven jag hoppas att ryska nationalister har mer vett i skallen n att de ska springa sabbatsgoyens Putins renden.

/Micke
Citera
2014-04-09, 12:42
Medlem
M.Skillts avatar
En strre samling nationalister kommer att gra gemensam sak i stra Ukraina och frska stoppa de hr "folkliga" upproren en gng fr alla. Det svensk/ukrainska nationalistiska centret har uttalat sig om hndelsen.

http://defrivilliga.wordpress.com/20...ent-of-intent/

/Micke
Citera
2014-04-09, 12:51
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
En strre samling nationalister kommer att gra gemensam sak i stra Ukraina och frska stoppa de hr "folkliga" upproren en gng fr alla. Det svensk/ukrainska nationalistiska centret har uttalat sig om hndelsen.

http://defrivilliga.wordpress.com/20...ent-of-intent/

/Micke
Vi fr verkligen hoppas att de ryska patrioterna lyckas krossa de judiskstyrda chauvinisterna frn Galizien, en gng fr alla.
Citera
2014-04-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vi fr verkligen hoppas att de ryska patrioterna lyckas krossa de judiskstyrda chauvinisterna frn Galizien, en gng fr alla.

Om globalistlakejerna frn vstra Ukraina mopsar upp sig s kommer Ryssland frhoppningsvis att krossa dem. Europa skulle bli en bttre plats utan massa besvrliga religisa separatister, chauvinister och NWO-lakejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in