Nu var det länge sedan man skrev här men blev så glad igår att jag ville komma och dela med mig
Lade ned D3 helt men började lite innan expansionen kom och har nu väldigt roligt, minst lika kul som jag hade när jag spelade D2 om inte mer.
Har varit lite putt den senaste tiden då det knappt droppat några legendaries för mig, och när det väl gör det så är det dåliga saker.
Jag har haft magsjuka (synd om mig) och var nästan helt bra igår men stannade hemma från jobbet ifall att. Spenderade andra halvan av dagen med att spela D3 med gamla vänner.
Det visade sig att jag äntligen skulle få lite karma payoff! Detta droppade på min DH:
http://sv.tinypic.com/r/333cp46/8
Helt sjukt för jag hade sagt bara ett par minuter innan att jag gärna skulle vilja ha den för den verkade så cool. Rollade ett par gula halvbra bracers och gloves med från Kadala. Allt som allt gick jag från typ 240k DPS till ~700k. Helt ok! Och så sjukt kul med frost arrow+cluster istället för jobbiga entangling shot (hatar ljudet den gör).
Var också första gången jag fick prova på att farma bounties. Vi var fyra stycken i ett normal game, tog en akt var och gjorde alla bounties och sedan nytt game. Fick 20 caches på ganska kort tid, runt timmen tror jag. Så kul som jag hade att öppna dessa långsamt och och en minns jag inte sist jag hade, samma nivå som att skrapa lotter
Ser nu fram emot att göra om detta när tillfälle ges!