2014-04-07, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Är Thunderfury randomdropp? En jag spelade med fick den av random-gul när vi farmade bounties på normal.

jag fick min ur t1 rifts och vet folk som fått den från blood shards så det är nog helt random.
Citera
2014-04-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Haha... när jag väl kom in efter 20min till log in screen råkade jag skriva fel lösenord, går inte att avbryta och måste antingen ställa mig längst bak i kön eller vänta 30min innan jag får en ruta som säger att jag skrivit fel

Alltså..... Nu efter att ha stått i den jävla kön i 30 min igen och jag finally kommer till "authenticating credentials" så bara står den och tuggar där nån minut sen får jag "request timed out" och får stå i den jävla kön i 30 min till....
Citera
2014-04-07, 23:04
Medlem
Bra monk build runt lvl 40? :-)
Citera
2014-04-08, 00:37
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BinoBuse
Bra monk build runt lvl 40? :-)

Den heter: Använd de spellsen du tycker är roliga och fungerar bra, när du tar 70 kan du fundera över builds.
Citera
2014-04-08, 03:00
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Den heter: Använd de spellsen du tycker är roliga och fungerar bra, när du tar 70 kan du fundera över builds.

True Story
Citera
2014-04-08, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah

Den har jag aldrig hört

Spelar alltså ingen roll nu då
Citera
2014-04-08, 07:37
Medlem
FatherFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BinoBuse
Den har jag aldrig hört

Spelar alltså ingen roll nu då

Nope, och även på 70 kan builds variera ganska mycket beroende på equip. Så ett tips är att testa sig fram.
Citera
2014-04-08, 07:56
Medlem
tyses avatar
t3 rift och en snubbe slår sönder en kruka, där i låg ett tal rasha något bälte med helt ok roll. Vad är oddsen?
Citera
2014-04-08, 08:13
Medlem
Bassplays avatar
Är caches nerfade nu? Jag sitter fast totalt på 8 mill toughness och 530k dmg på min crusader. Provar olika spec men är nära på att dö konstant i torment 1 och spelar hc.

Hur får jag bättre gear nu? Hittar inte ett skit.
Citera
2014-04-08, 08:50
Medlem
Farmar i dagsläget t3-t4 rätt så lätt, men vill gärna upp på t5-t6 utan att nerfa min dps allt för mycket.
Någon som har en idé om vad jag kan göra?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Frippe-2130/hero/2080495

Undrar också hur mycket det är värt att rolla en viss % elemental dmg för dmg increase. Är det så bra som alla tror jämfört med crit/critdmg/ias/average dmg.
Citera
2014-04-08, 09:22
Medlem
Moffins avatar
Nu var det länge sedan man skrev här men blev så glad igår att jag ville komma och dela med mig

Lade ned D3 helt men började lite innan expansionen kom och har nu väldigt roligt, minst lika kul som jag hade när jag spelade D2 om inte mer.

Har varit lite putt den senaste tiden då det knappt droppat några legendaries för mig, och när det väl gör det så är det dåliga saker.

Jag har haft magsjuka (synd om mig) och var nästan helt bra igår men stannade hemma från jobbet ifall att. Spenderade andra halvan av dagen med att spela D3 med gamla vänner.

Det visade sig att jag äntligen skulle få lite karma payoff! Detta droppade på min DH: http://sv.tinypic.com/r/333cp46/8

Helt sjukt för jag hade sagt bara ett par minuter innan att jag gärna skulle vilja ha den för den verkade så cool. Rollade ett par gula halvbra bracers och gloves med från Kadala. Allt som allt gick jag från typ 240k DPS till ~700k. Helt ok! Och så sjukt kul med frost arrow+cluster istället för jobbiga entangling shot (hatar ljudet den gör).

Var också första gången jag fick prova på att farma bounties. Vi var fyra stycken i ett normal game, tog en akt var och gjorde alla bounties och sedan nytt game. Fick 20 caches på ganska kort tid, runt timmen tror jag. Så kul som jag hade att öppna dessa långsamt och och en minns jag inte sist jag hade, samma nivå som att skrapa lotter

Ser nu fram emot att göra om detta när tillfälle ges!
Citera
2014-04-08, 09:25
Medlem
Lanoos avatar
Är det något ställe där man lättare kan få tag på Forgotten Souls? Eller är de bara relativt ovanliga? Ska man enchanta kostar det ju snabbt några såna rackare.
Vad för legendarys ska man smälta ner för att få en Forgotten Soul i retur? Jag har hittills bara fått Fiery Brimstone tillbaka. Kan det va lvl 70 gear tro?

Är i behov av säkert 15-20st innan jag är nöjd med mina grejer... för stunden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in