2014-04-06, 21:35
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Entity är bäst i 'Super' klassen. Såvida man inte kör en raksträcka på en mil.

Kör aldrig race, så jag är nöjd ändå!,
Citera
2014-04-07, 02:50
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Haha jaså.. Ja jag heter de samma.. vad heter du då? har tänkt fråga innan så jag vet vem jag skall hålla mig undan för och din tank på gatorna.. haha

Joo det brukar bli en del spel på fyllan ibland ja.. hehe

Jag talar om det online på GTA, vill inte outa mig här. Du har väl mick vill jag minnas. Vi har gemensamma onlinevänner för du brukar dyka upp på race då och då.
Citera
2014-04-07, 02:58
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Det tog ett halvår men nu är mitt garaget färdigt..

Adder
Turismo R
Super Diamond
Stinger Classic
Monroe
Jb 700
Bullet
Comet
Corquette
Sandking

Nu är jag nöjd

Jag gillar Comet, den driftar ju rätt juste. Men annars var det en kavalkad av bilar som är hyfsade i Race.

Turismon är något sämre än Entityn, båda är bättre än Addern om du inte kör Long Haul utan trafik.

Jag vet inte vad du ska med en Sandking till alls faktiskt. Om det inte är race som är specialgjorda för den vinner andra off-road bilar 99 gånger av 100.
Citera
2014-04-07, 07:50
Medlem
Drevs avatar
Tänk inte så mycket på race!
Sandking är en fet bil om man har på kåpan ibak
Den är frän
Citera
2014-04-07, 10:21
Medlem
Sandking är ju klockren där det är mycket skit i vägen. Tar sig över det mesta, bara gasa.
Citera
2014-04-07, 11:23
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoonenR
Sandking är ju klockren där det är mycket skit i vägen. Tar sig över det mesta, bara gasa.

Jo, av alla race är det 0.01% som är byggda så. Jag vet, för jag har gjort 3 stycken av dem själv bara för att kunna använda dem och ha en chans och vinna.

Det är kul med race för Sandkings.
Citera
2014-04-07, 14:48
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Tänk inte så mycket på race!
Sandking är en fet bil om man har på kåpan ibak
Den är frän

Citat:
Ursprungligen postat av NoonenR

Japp fyfan vad nice den är, mosar fienderna som kommer i sina Grangers.

Kåpan ger bra skydd från skott rakt bakifrån också, riktigt nice bil.
Citera
2014-04-07, 15:22
Medlem
Shotgun92s avatar
Bad sport

Har blivit bad sport igen!
Och detta i 2m och 3d... Ni tänker "sluta spräng PV:S" men det gör jag sällan, hur som helst så vet jag av tidigare erfarenhet att om man sköter sig och kör missions med andra idioter från bad sport lobbys och bara grindar race (som man aldrig hittar) så kan man komma tillbaka till good sport lobbys.

Kan jag få detta bekräftat kanske?

Ps. Bara jag som har FETA jävla problem med bad sport? har nästan gråtit mig själv till sömns av ilska men det verkar inte vara så stort problem för andra spelare då ingen nämner det vilket är galet störande! (vill ju vara GS till uppdateringen)
Citera
2014-04-07, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Jo, av alla race är det 0.01% som är byggda så. Jag vet, för jag har gjort 3 stycken av dem själv bara för att kunna använda dem och ha en chans och vinna.

Det är kul med race för Sandkings.
Fast man kan faktiskt använda bilarna till annat än race.
Citera
2014-04-07, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Bad sport

Och detta i 2m och 3d... Ni tänker "sluta spräng PV:S" men det gör jag sällan, hur som helst så vet jag av tidigare erfarenhet att om man sköter sig och kör missions med andra idioter från bad sport lobbys och bara grindar race (som man aldrig hittar) så kan man komma tillbaka till good sport lobbys.

Ps. Bara jag som har FETA jävla problem med bad sport? har nästan gråtit mig själv till sömns av ilska men det verkar inte vara så stort problem för andra spelare då ingen nämner det vilket är galet störande! (vill ju vara GS till uppdateringen)
Inga problem här (xbox) Snarare tvärt om. Får GS awards i mellan åt, och jag spränger med PVs mer eller mindre med vilje rätt ofta. Så det är bara Du

Hur är det, blir båda ens karaktärer BS eller är det personligt?

/J
Citera
2014-04-07, 17:08
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Bad sport

Tyvärr, tror inte att det är möjligt. Gå till Rockstars forum så märker du att du inte är ensam om att känna så här. Det verkar som att ditt enda alternativ i nuläget är att skriva ett argt mail till deras support.

PS: Nej, har aldrig haft problem med bad sport. Inte permanenta iallafall.
Citera
2014-04-07, 18:13
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Inga problem här (xbox) Snarare tvärt om. Får GS awards i mellan åt, och jag spränger med PVs mer eller mindre med vilje rätt ofta. Så det är bara Du

Hur är det, blir båda ens karaktärer BS eller är det personligt?

/J

Kör ochså på XBOX och ja båda karaktärerna blir BS, Köpte ett nytt live för att få en ny gubbe så blir jag BS på den med

Citat:
Ursprungligen postat av Vohkun
Tyvärr, tror inte att det är möjligt. Gå till Rockstars forum så märker du att du inte är ensam om att känna så här. Det verkar som att ditt enda alternativ i nuläget är att skriva ett argt mail till deras support.

PS: Nej, har aldrig haft problem med bad sport. Inte permanenta iallafall.

Okej, sen kan man ju undra hur ofta dom läser complains... Men kan ju absolut vara värt ett försök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in