Någon som kör barb på hc? Min snubbe har 425k damage, 9,3m toughness obuffat. Kör med 1h + sköld. Kör t1 rifts utan några större problem, lite halvt segt att döda dock i full grupp. Det jag funderar på är min build, något jag bör ändra? Börjar kännas sjuktligt tråkigt nu.
Har varit riktigt svårt att hitta värdiga upgrades i över en vecka nu. De enda itemsen jag bytt ut under denna tid är mitt vapen när jag fick Thunderfury, och min hjälm när jag fick Firebird's Plume. Någon som stött på samma vägg som jag? http://eu.battle.net/d3/en/profile/pwc-2558/hero/36236746
Senast redigerad av chullan 2014-04-07 kl. 00:08.
Har varit riktigt svårt att hitta värdiga upgrades i över en vecka nu. De enda itemsen jag bytt ut under denna tid är mitt vapen när jag fick Thunderfury, och min hjälm när jag fick Firebird's Plume. Någon som stött på samma vägg som jag? http://eu.battle.net/d3/en/profile/pwc-2558/hero/36236746
Blir tokig på Legendary dropen.
Lirade hela dagen igår, riftade sönder mig med min wiz på lvl70, fick ett par boots på närmare 10-15 rifts på T2. Tröttnar och byter gubbe till min Crusader som va på lvl25, körde i ca 30min och hade då fått 7 legendarys på Masternivån. Vilket är ju så klart är kul, men det är ju bara skit som kanske är aktuellt att köra med i 5-10lvls.
Jag trodde rifts hade högre droprate än vanliga story mode. Eller har jag fel?
Och hur fasen lyckas ni få vettiga grejer från Kadala? Jag har lätt bränt 2000-3000 bloodshards på henne och har verkligen bara fått skit. oftast grejer som inte ens går att använda till min char.
Sorry för gnället. var bara tvungen att skriva av mig lite :P
Blir tokig på Legendary dropen.
Lirade hela dagen igår, riftade sönder mig med min wiz på lvl70, fick ett par boots på närmare 10-15 rifts på T2. Tröttnar och byter gubbe till min Crusader som va på lvl25, körde i ca 30min och hade då fått 7 legendarys på Masternivån. Vilket är ju så klart är kul, men det är ju bara skit som kanske är aktuellt att köra med i 5-10lvls.
Jag trodde rifts hade högre droprate än vanliga story mode. Eller har jag fel?
Och hur fasen lyckas ni få vettiga grejer från Kadala? Jag har lätt bränt 2000-3000 bloodshards på henne och har verkligen bara fått skit. oftast grejer som inte ens går att använda till min char.
Sorry för gnället. var bara tvungen att skriva av mig lite :P
Jag har samma "problem" med Kadala. Spenderar bloodshards hejvilt med min crusader men får bara "skräp". Vissa som inte ens fungerar till min karaktär.... Fast det kan ju såklart dyka upp något hett så antar att det bara är att fortsätta!