Citat:
Ursprungligen postat av
NAHA-K
Självklart behöver jag inte tro dig men faktum kvarstår att det här är flashback. Ett forum fyllt med narcissistiska personer med benägenhet för att ljuga.
Det som förefaller mig väldigt väldigt idiotiskt är ditt påstående "Att göra om "minst 30 frågor" förefaller tämligen idiotiskt när man är säker på svaret på långt över 10 frågor "
Hur kunde du annars utnyttjat tiden bättre om du anser att att repetera frågorna är idiotiskt 
Antalet frågor per provpass är 40. Om jag är säker på långt över 10 är jag osäker på långt färre än 30. Därmed förefaller det tämligen idiotiskt att göra om "minst 30 frågor". Simpel aritmetik. Förstår du?
Jag kunde utnyttjat tiden bättre men den enda anledningen till att jag skrev HP var för att jag ville veta om det var så stressande och krävande som alla jag kände påstod att det var. Jag eftersträvade inte något särskilt resultat. Om jag gjort det hade jag förmodligen gått genom de frågor jag var osäker på mer noggrant. Men nu gjorde jag inte det och fick nöja mig med 1.75.