Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Vart jag står i den frågan torde framgå ganska klart och tydligt.
Det tillhör inte direkt vanligheterna att man på det här sättet från försvarssidan
pekar ut så här öppet ur mordutredningar
avförda personer eller har du någon
annan uppfattning om den saken? Det kanske görs dagligdags i våra svenska domstolar?

Nåväl, jag har mina normer och du har dina. Bra så.
Nej det har undgått mig vart du står, ibland hoppar jag över inlägg och speciellt nattinläggen,
tolka det åt vilket håll som du vill.
Nej, det gör det nog inte, pekas ut
"avförda" personer dagligdags i svenska domstolar men
i detta fall har det gjorts och det finns inget vi kan göra åt det oavsett ifall vi är för eller emot
Olsson och Forssbergs handlande.
Trots att detta nu är gjort av Olsson så hyllas han ändå för sin drivna slutplädering i media, i krönikörer, av fd överåklagare och tro det eller ej, till och med Massi har berömt Olsson för sin skickliga slutplädering. Ingen, vad jag sett via media har klagat på Olssons slutplädering inte
heller på att han har pekat ut en alternativ GM, men här på FB gnälls det en del. Det är som det är med det men som du säger, var och en får har sin egen moralfilosofi.
Citat:
Ursprungligen postat av
LKVN
Du får väl citera Hamilkar och skriva +1 på hans inlägg ifall du delar hans moralfilosofi,
på så vis så får jag då också reda på dina normer och slipper gissa. . .
Jag glömde visst en eller två smiliesar, ibland tror man inte dom behövs och ens ironin lyser igenom men tydligen inte, inlägget mitt går inte att citera längre men denna smilies skulle tydligen varit med Grandioso kan jag nu se:

möjligtvis denna också