Citat:
Btw.. jag menade givetvis Mattias Gardell, docenten ... alias klubbordförande i nu-ska-vi-nita-verenda-islamofob-så-här-gör-man-mannualen.
Det är relevant i sin selektiva kontext, INTE GENERELLT.. men Rationalisten så kallad, då hon ( ok.. hen) vill framstå som rationalistisk intellektuell ( big lol) bakom skygglapsseendet.. förstår inte riktigt hur man nästan punktvis kan följa snigelspåren.. i sin sinnebild av en snäll med anarkistisk försvarare, som ju givetvis angripit kristendomen också.. bara det ratio.. att du ska kunna argumentera för egen maskin....
duger inte med att dra fram sin idol
Kram på dig!
nu ska jag jobba
/ black jewel
( at heart)
( ... och misströsta nu inte när jag är borta.. det är ju vår! cheer up.. ta en öl, om du får gå så långt.. )
bye
Det är relevant i sin selektiva kontext, INTE GENERELLT.. men Rationalisten så kallad, då hon ( ok.. hen) vill framstå som rationalistisk intellektuell ( big lol) bakom skygglapsseendet.. förstår inte riktigt hur man nästan punktvis kan följa snigelspåren.. i sin sinnebild av en snäll med anarkistisk försvarare, som ju givetvis angripit kristendomen också.. bara det ratio.. att du ska kunna argumentera för egen maskin....
duger inte med att dra fram sin idol
Kram på dig!
nu ska jag jobba
/ black jewel
( at heart)
( ... och misströsta nu inte när jag är borta.. det är ju vår! cheer up.. ta en öl, om du får gå så långt.. )
bye
Det förklarar en del.. Matthias Gardell är jag stolt att ha stiftat bekantskap med, om än bara under en kort stund.
Sen är anledningen att jag gillar honom dock inte hans Islam-arbeten, utan hans arbete med kriminella motorcykelklubbar, få professorer har kuk nog att göra den undersökningen han gjorde, hans polare blev ju dödad.
Ja jag vill framstå som intellektuell, och jag får bara tacka i att du hjälper mig uppnå det målet.. Menar, ta Seperiz (eller vad hen heter), denne person kan ju faktiskt bemöta ett inlägg, och denne person respekterar jag trots att jag inte delar dennes åsikter, du däremot har en en gång presenterat ett inlägg som i stort sett saknar substans. Det finns i stort sett inga argument att bemöta, det enda som var av någon form av betydelse i hela detta inlägg är att du rättade till missförståndet kring Jonas Gardell..

De har samma tankebegränsande funktionshinder som gör dina inlägg här till bisarra clownframträdanden.
.. satans européer.. bränn ner Vatikanen.. på med punkarstövlarna.. sabba... sabba...