Citat:
Ursprungligen postat av
Zelogath
Grattis ljushuvuden!
Det är i sånahär lägen som jag hoppas att Robban och Trolljägarna kikar runt på Flashback.
Hur tänker ni när ni med hull och hår sväljer ett rykte och bara öser på bensin på elden?
Vad sker imorgon om det visar sig att GM är någon helt annan?
"Oops, sorry"- eller?
Dessutom länkar ni bilder på barn och fullständiga namn på dessa utan att använda er tankeverksamhet för två öre.
Är ni bara ointelligenta eller bara blinda då ni inte verkar inse att ni i denna häxjakt hänger ut barn som inte förtjänar all denna negativa uppmärksamhet.
Ni kunde väl ändå ha blurrat deras ansikten och censurerat namnen?
Hade jag jobbat nu så hade ni fått en stor spark i ändan med ordet "förtal" med breda bokstäver.
Ingen härinne verkar reflektera över att det ni gör är olagligt.
Men vad som är värre är att ni inte har någon empati för de oskyldiga barnen som ni själva gör till offer nu.
Ett rykte? Tre olika personer har "bekräftat" mgm´s identitet. Enligt ditt sätt att resonera, så skall man ju vänta tills domen vunnit laga kraft innan man börjar rota i saker och ting. MenMen, vi får väl se om du har rätt eller fel. Har du fel så borde du ställa dig i skamvrån, har du däremot rätt, så säger jag bara:Välkommen till Flashback.
"Hade jag jobbat nu..." Gäsp säger jag bara. Dina brorduktigfasoner lämnar en taskig smak i munnen. Känner du att "olagligheter" gör dig illa, så kan jag upplysa dig om att du hänger på helt fel forum. Nja, det verkar som att du tagit lite för mkt intryck av Jerry i MPS.
Att du sen hoppas att Robert Aschberg skall börja jaga fram identiteter på Flashbacks medlemmar säger nog väldigt mkt om dig som person. Tyvärr.
Biten rörande de oskyldiga barnen kan jag dock inte hålla mer med dig om. Det kan inte kännas mer fel än vad det gör. Jag tycker att man alltid skall hålla barn utanför, givetvis både med bild såväl som med namn. Att hänga ut dem för ju inte tråden vidare direkt. Det gör istället bara tråden väldigt, väldigt ledsam.