2014-04-05, 17:37
  #33973
Medlem
Någon som tror sig ha fått 2.00?
__________________
Senast redigerad av Floz 2014-04-05 kl. 17:41.
Citera
2014-04-05, 17:38
  #33974
Medlem
coxis avatar
66 @ Verb
70 @ Kvant

Citera
2014-04-05, 17:38
  #33975
Medlem
HerrVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Mooney
http://www.studera.nu/hogskoleprovet/fpn/normeringstabellervaren2013.5.4149f55713bbd9175638 00012406.html

står tabeller från förra året...
Tack du
Citera
2014-04-05, 17:38
  #33976
Medlem
badrumbadrums avatar
48/80 på Kvant, 71/80 på Verb. Känner mig trygg i att Kvant-delen kommer landa på 1,3 då jag har något poäng till godo. Verb-delen kommer landa på minst 1,8 vilket resulterar i ett resultat på sammanlagt 1,55 och kanske 1,6 om de är snälla. Det är jag nöjd med!
Citera
2014-04-05, 17:38
  #33977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Jag vet inte om jag klantat mig med ordningen men det verkar som att jag fått fel på de 5 sista frågorna på första kvantpasset. Massor med fel på den "lätta" statistikskiten som kändes helt ok när jag gjorde den. Ganska knäckande med tanke på att den delen gick jättebra annars...

Någon som har liknande?
Har fel på dom fyra sista, känns lite konstigt då jag inte har något minne av att det var speciellt svårt.
Citera
2014-04-05, 17:38
  #33978
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Psykolog. Förra gången jag gjorde provet fick jag 1.7 på verbala och 1.0 på mattedelen, nu fick jag 1.7 på mattedelen och 1.5 på verbala. Och verbala har alltid varit min starka sida, vet inte vad som hände. Hade jag bara fått 1.7 på verbala nu igen så hade jag varit i hamn

Grovt provet en gång förut, fick 1.2 då. Psykologutbildning, kommer jag inte in till hösten så måste jag plugga något annat.

Haha, är du min förlorade tvillingbror? Liksom du har jag också siktat på att studera till psykolog. Förra, och första, gången jag gjorde högskoleprovet landade jag på 1.6 på verbala och 1.1 på matten, vilket resulterade i 1.2, om jag minns rätt. Då den verbala delen gick hyfsat sist försökte jag plugga upp matten till dagens prov, och lyckades ganska bra. Enligt förra årets normeringsvärden hamnar jag på 1.7 på kvantitativa och 1.4 på verbala - så runt 1.5 totalt, antar jag.

Så nej, det blir nog ingen psykologutbildning för mig heller. Vi får sörja gemensamt!
Citera
2014-04-05, 17:38
  #33979
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Om jag fattat rätt(?) borde jag ligga runt 1,2 eller 1,3 om man utgår från
http://www.studera.nu/hogskoleprovet/fpn/normeringstabellervaren2013.5.4149f55713bbd9175638 00012406.html

Vad brukar genomsnittet ligga på ungefär? Vet inte om mitt resultat är bra eller dåligt

Skojaru? Det e riktigt bra!
Citera
2014-04-05, 17:39
  #33980
Medlem
Hade svaga hopp om mera, men 1,9 blev det i alla fall.
Citera
2014-04-05, 17:39
  #33981
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taurinus
Har fel på dom fyra sista, känns lite konstigt då jag inte har något minne att det var speciellt svårt.


Har också fyra fel av de fem sista.. Brukar ha lätt för DTK..
Citera
2014-04-05, 17:39
  #33982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taurinus
Har fel på dom fyra sista, känns lite konstigt då jag inte har något minne att det var speciellt svårt.
Jag fick också fel på de tre sista på sista kvantdelen. Jag svarade C, C, B. I övrigt bra resultat. Var inte jättesäker på dem, men skum streak ändå!
Citera
2014-04-05, 17:40
  #33983
Medlem
pixiegnoms avatar
Blev klar 30min innan slut på sista provet, satan vad mör i skallen man är. Fan vad dåligt matten gick men det var ju ingen överraskning direkt. Nu ska jag supa

Tror fö det var rekord i år med ~80 000 anmälda!
Citera
2014-04-05, 17:40
  #33984
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusenby
Skojaru? Det e riktigt bra!

Allvarligt? Riktigt kul isf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in