Apropå politiska texter, ingen rage på den om att "alla är invandrare, nån gång"? Är dock osäker på svaren - fick det till att ingen orsak nämns i texten, respektive att det bästa var att boken var lättläst. Man ville nästan läsa in något politiskt, men som frågorna var ställda fann jag inget stöd för det. Vad svarade ni?
Samma här, tänkte liksom, provet har gjorts så standard FBaren och SDdödsknarknazisten misslyckas :LOL:
Jag tror helt klart att det är en anledning. Det är inte första gången de tar liknande texter. Jag tror att de vill provocera oliktänkande så att det går sämre för dessa. Det funkar dock inte på mig.
Man lyckades väva in pro-feminism, pro-invandring och judeavdyrkan (Otto Kantz) i ett och samma provtillfälle. Kudos till globalistfittorna på Högskolerådet.
MEK på sista delprovet, den om nån kvinna som var jetlaggad. Någon mer än jag som tyckte den var konstigt formulerad vid det andra gapet?
Minns inte exakt men det var väl något i stil med: "...så ___ som stolarna fanns, i ett vitt rum säger hon". Inte helt perfekt, om någon kommer ihåg bättre berätta gärna. Fastnade på den :/