2014-04-05, 10:11
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Katzyn är verkligen körd i skallen som försöker argumentera mot laglig prostitution med att kvinnor i så fall skulle vara tvingade att söka jobb som hora på AMS.

Nejdå.

Jag är för lagliga sexköp.

Det jag ifrågasätter är varför inte yrket hora ska sökas som andra jobb ifall statliga bordeller skulle införas. Jag förstår inte, om det är ett bra jobb att jobba på statlig bordell, varför ska inte folk behöva söka det?
Citera
2014-04-05, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Hur vet du att horan gillar sitt jobb om hennes barns liv hänger på att övertyga dig om det? Herregud, vi är nog ganska många skulle vara bra på att verka som vi gillade om behovet av pengarna vad tillräckligt stort.

Men vad skönt för dig att det känns okej att knulla en ovillig tjej eftersom hon trots allt kunde ha valt att svälta istället för din kuk, och tyckte din kuk var bättre. Måste få din självkänsla att skjuta i höjden.

Nja, det som får min självkänsla att skjuta i höjden är det faktum att en del av tjejerna inte har något emot att komma över till mitt hotell utan att jag behöver betala.

Hahaha så melodramatisk. Jag föredrar barnlösa prostituerade
Senast redigerad av Lavezzi92 2014-04-05 kl. 10:17.
Citera
2014-04-05, 10:16
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Nja, det som får min självkänsla i höjden är det faktum att en del av tjejerna inte har något emot att komma över till mitt hotell utan att jag behöver betala.

Hahaha så melodramatisk. Jag föredrar barnlösa prostituerade

Ja gullet, det är säkert för att du är så snygg och bra i sängen som desperata prostituerade kvinnor har sex med dig. Allt dom vill ha är din kuk, inget annat.
Citera
2014-04-05, 10:20
Medlem
Citat:
Haha nej. Om det vore fallet skulle långt fler vara prostituerade idag.

Att inte få pengar av andra är inte samma sak som att tvingas vara prostituerade.

Personligen skulle jag inte vilja ha en utförare som inte tycker om sitt jobb då det sänker upplevelsen.

Sen så kan arbetslösa fortfarande få ersättning via försäkringar.

Oavsett är det inte särskilt relevant.

Men ingen ska tvingas att jobba på bordell. Det som sägs är väl att inget bidrag ska betalas ut om man inte tar befintliga jobb.

Om staten har företag så innebär det ju att statens syn på företaget är att det är okej att jobba där.

Så det blir många arbetslösa unga män som kan få försörjning här. Många gubbar som vill bli avsugna eller få trycka den.
Citera
2014-04-05, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Men ingen ska tvingas att jobba på bordell. Det som sägs är väl att inget bidrag ska betalas ut om man inte tar befintliga jobb.

Om staten har företag så innebär det ju att statens syn på företaget är att det är okej att jobba där.

Så det blir många arbetslösa unga män som kan få försörjning här. Många gubbar som vill bli avsugna eller få trycka den.

Och då säger jag att inga arbetslösa ska få ersättning, såvida de inte har en försäkring och där det specificerat vilka yrken som är okej och inte okej.
Citera
2014-04-05, 10:25
Medlem
Citat:
Nejdå.

Jag är för lagliga sexköp.

Det jag ifrågasätter är varför inte yrket hora ska sökas som andra jobb ifall statliga bordeller skulle införas. Jag förstår inte, om det är ett bra jobb att jobba på statlig bordell, varför ska inte folk behöva söka det?
Det passar inte alla kvinnor? Det behövs inte jättemånga kvinnor heller.
Citera
2014-04-05, 10:26
Bannlyst
Citat:
Och då säger jag att inga arbetslösa ska få ersättning, såvida de inte har en försäkring och där det specificerat vilka yrken som är okej och inte okej.
Men om staten äger bordellen, så anses det okej som yrke.
Citera
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Det passar inte alla kvinnor? Det behövs inte jättemånga kvinnor heller.

Menar du att alla andra yrken passar alla?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ja gullet, det är säkert för att du är så snygg och bra i sängen som desperata prostituerade kvinnor har sex med dig. Allt dom vill ha är din kuk, inget annat.

Jag föredrar att tro att det är en kombination av looks och personlighet.

Nåja, de tjejerna tjänar mer än majoriteten av svenskarna.
Citera
2014-04-05, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
Men om staten äger bordellen, så anses det okej som yrke.

Det är väl därför jag skriver att det ska vara specificerat vilka yrken som är okej eller ej mellan de två parterna.
Citera
2014-04-05, 10:29
Medlem
Citat:
Menar du att alla andra yrken passar alla?
Nej? Hur kom du fram till det?
Citera
2014-04-05, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Allting är en tävling när det kommer till jämställdhet. Om kvinnor får gnälla som småbarn i sandlådan så fort några manliga VD:ar tjänar lite bättre då ska vi tamejfanimej få gnälla över att kvinnor knullar mer och oftare.
Vi behöver lagstiftning som tar bort denna orättvis mot de svenska män som byggde detta land åt de arroganta sliddjuren.
Så männen byggde landet, kvinnor är arroganta sliddjur, förstår inte varför du vill ligga med dem.
Varför inte en stad med bara män, kvinnor är bara överflödiga, ni skulle ju klara er utan mammor och fruar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in