2014-04-04, 20:57
Medlem
Deferos avatar
På en av Jo*kims profilbilder kommenterar en cirka 8-årig tjej "läskigt, haha, + ett hjärta".

Hur många 21-åringar har 8-åriga tjejer som kommenterar deras bilder?

Luktar väldigt unket det här.
Citera
Medlem
JSpuns avatar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=501942846504205&set=a.1481088485542 75.29029.100000654826884&type=3&theater

OBS kommentaren samt bilden!!! SÅ stöööööört.... Vem är den snubben som kommenterar liksom? Skumt!
Citera
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Ja, jag såg det. Fy satan vad otrevligt.

På hans första bild kommenterar en 8-årig tjej, som han sedan svarar.
Citera
2014-04-04, 21:00
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Usch vad ont i magen man får.

Vi får alla hålla tummarna för att det inte finns fler barn som fallit offer för denna mgm.
Citera
2014-04-04, 21:05
Medlem
Citat:

Fast lugna dig lite va? jag har massa barn på min facebook. Som jag pratar med. Dessutom är de släkt med varandra. Inte för det är någon garanti, men att leta efter fel i varje kontakt är bara dumt.
Citera
2014-04-04, 21:06
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Usch vad ont i magen man får.

Vi får alla hålla tummarna för att det inte finns fler barn som fallit offer för denna mgm.

Ska jag vara helt ärlig med vad jag tror så verkar det vara ett riktigt riktigt skumt umgänge kring flickan som kommenterade hans bild, honom och massa andra. Han har kommenterat bilder på henne också. Tittat runt lite på gemensamma vänner, kommentarer och bilder, det hela känns väldigt väldigt skumt. Väldigt mycket gubbar som kommenterar på barns foton, konstiga bilder osv. Får riktigt skumma vibbar på det hela.
Citera
2014-04-04, 21:08
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Fast lugna dig lite va? jag har massa barn på min facebook. Som jag pratar med. Dessutom är de släkt med varandra. Inte för det är någon garanti, men att leta efter fel i varje kontakt är bara dumt.

Tittat runt lite på hennes bilder och gemensamma vänner mellan GM och henne. Det hela känns väldigt skumt. Mycket äldre män och kvinnor som kommenterar som varvas med småbarn. Bilder som känns skumma, osv.

Det hela känns väldigt unket, men jag kanske bara har fördomar..
Citera
2014-04-04, 21:09
Medlem
Mycket troligt att GM jobbade inom förskola/skola? Hur är det annars så att en 21 åring gör det i förskolan om det nu har hänt...
Det är väl det som händer när AF skickar praktikanter till höger och vänster i alla förskolor!
Citera
2014-04-04, 21:12
Medlem
Citat:
Tittat runt lite på hennes bilder och gemensamma vänner mellan GM och henne. Det hela känns väldigt skumt. Mycket äldre män och kvinnor som kommenterar som varvas med småbarn. Bilder som känns skumma, osv.

Det hela känns väldigt unket, men jag kanske bara har fördomar..

Att släkt och nära vänner säger att någon är fin, vacker eller liknande är väl inget skumt? Då får vi misstänka halva Sverige.

Konstigt att de har gemensamma vänner? Mönsterås är litet, de är kusiner.

Dessutom. DEn tjejen är knappast 5 år, så lämna henne utanför kanske vore en god ide?
Citera
2014-04-04, 21:15
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Att släkt och nära vänner säger att någon är fin, vacker eller liknande är väl inget skumt? Då får vi misstänka halva Sverige.

Konstigt att de har gemensamma vänner? Mönsterås är litet, de är kusiner.

Dessutom. DEn tjejen är knappast 5 år, så lämna henne utanför kanske vore en god ide?

Får jävligt mycket konstiga vibbar när jag tittat igenom saken. Kanske har fel men det är iallafall vad min första instinkt säger mig.
Citera
2014-04-04, 21:15
Medlem
Deferos avatar
Citat:

Hade naturligtvis absolut inte tänkt att skriva ut namn eller länka överhuvudtaget.
Citera
2014-04-04, 21:17
Medlem
Så fruktansvärt, som förälder tror man ju att barnen är trygga när man lämnar dem på dagis!

Men hur vet ni att det är denna Joak*m??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in