2014-04-04, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vi har inga bordeller i Sverige eftersom det är förbjudet att tjäna pengar på andras sexuella kontakter.

Det är olagligt i Sverige, för att det är olagligt i Sverige.

Fortfarande inget argumnet lilla vännen.
Citera
2014-04-04, 17:16
Medlem
Citat:
Dessvärre är ju inte alltid hororna införstådda eller har något reellt val och det är ju det det hänger på....

De har alltid ett val. Bara översittare hävdar annat. Man måste inte utnyttja svagheter hos andra för att bli rik. Rent struntprat!
Citera
2014-04-04, 17:16
Bannlyst
Citat:
Nej, grisen du köper i kyldisken går inte halva vägen .. den har inte så stort val, och den blir inte så tillfredsställd av att du blir mätt - den blir såld.

Tack för den jämförelsen. Den bekräftar att du är fullkomligt rabiat och skiter i hur de inblandade faktiskt känner och då syftar jag på den prostituerade i första hand. Sexköp är fel och ska förbjudas. Väx upp! Lär dig att föra en diskussion som en vuxen istället för att bete dig som en barnrumpa. Hursomhelst så fortsätter jag att besöka bordeller
Citera
2014-04-04, 17:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Menar du helt plötsligt att slynor och horor är både snygga och intelligenta? Gillar män slynor alltså? Hur ska ni ha det? Det finns alltså bara PADDOR, SLYNOR, HOROR, RUGGUGGLOR och vi andra då? Ska vi vara frigida eller slynor eller vad sjutton handlar detta spermieprat om? Dåligt självförtroende och vacklande mansidentifikation? En man som betalar för ett knull vet inte hur han skall vara en MAN och är livrädd för oss kvinnor.
Jag för min del umgås endast med riktiga MÄN som beter sig som en MAN.
Bordellmän har tappat bort sin manlighet efter livets gång och är rädd för både MANNEN och KVINNAN.
De har endast BALLEN som bäste vän.

Titta på de här tjejerna, http://www.ladymarmaladeparties.com/hostesses de är mycket snyggare och mer sexuella än vanliga tjejer en man kan få 7 av de här tjejerna för 1800 kr det är en mycket bättre deal än att till exempel gå på krogen och försöka hitta 1 vanlig tjej som är fulare och mindre sexuell än alla tjejerna jag länkade till.
Citera
2014-04-04, 17:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Dessvärre är ju inte alltid hororna införstådda eller har något reellt val och det är ju det det hänger på....

Det spelar ingen roll för det är fortfarande ingen big deal att ha sex. Det är som att säga att det är hemskt att kvinnor tvingas få massage mot sin vilja.
Citera
2014-04-04, 17:25
Medlem
goran744s avatar
Sexköpslagen talar sanning! Den stora boven får betala böter för sitt betalande knulleri. Det är inte för intet mannen blir bötfälld skall jag be om att få informera. Vore det tvärtom så skulle män som betalar för sex fullkomligt skita i vad som händer den så kallade slynan efteråt. De skulle bara tömma sig och vifta av den sista droppen spermier och väsa nu du din fula lilla slyna åker du fast för att du lockade mig stackars kåta man i fördärvet. Sedan intar han nästa slyna

Börja ta ansvar och bli en MAN. Ta hand om erat könsorgan och sluta slaska runt med både pengar och ballar.
Sluta upp att förlöjliga er själva som ett slags omkringvandrande sprutkanon.
OCH framför allt sluta sitta och gnälla och tycka synd om er själva för att ni har problem med er egen manlighet.
Gör något åt det istället. Respektera ert kön. Finns det ingen efterfrågan raserar hela systemet. När sjutton skall ni horbockar inse att ni själva sätter spikar i er egen kista?
Jag älskar MÄN som är MÄN.
Citera
2014-04-04, 17:44
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är inte sant massor med flickor vill bli horor.

Dig ska man tydligen inte ta på allvar.
Citera
2014-04-04, 17:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator

Man blir åtrådd av män och får en massa sex vad är problemet?
Citera
2014-04-04, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Finns det ingen efterfrågan raserar hela systemet.

Prostitution är det äldsta yrket som finns.
I Schweiz är det mänskliga behovet som stillas mätt i pengar ungefär 3,5 Milliarder Franken per år.

I Sverige tror man att behovet försvunnit för att man skrev en lag.
Citera
2014-04-04, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator

Alla som är horor vill det. Annars skulle de inte vara det. Svårare än så är det faktiskt inte.
(Att människor har en fri vilja är tydligen väldigt svårt att respektera för vissa.)
Citera
2014-04-04, 18:00
Medlem
Om vuxna människor väljer att ha sex med varandra frivilligt, så ska samhället skita i vem, när och hur detta går till, och i hur ingår om det är pengar inblandade. Ren principsak, därför är jag emot sexköpslagen.
Citera
2014-04-04, 18:00
Medlem
Custom_mades avatar
Ful tråd. Haha, men rolig!

Ville bara inflika att många unga svenska män ser med ganska lugn syn på prostitution samt har eller gärna skulle vilja testa att "köpa" någon tjej utomlands. Det betyder inte att de är obekväma runt kvinnor eller skulle ha någon sorts avsaknad av sex. Snarare bara att dom vill testa att byta pengar mot sex med ett proffs.
Den vanliga bilden av en "torsk" är helt fel. Många unga män runt 20 som jag känner har testat utomlands någon gång, dom ser det inte som en jättegrej, men skulle aldrig erkänna det här hemma. Jag har faktiskt inte själv gjort det, mest för att jag kanske är en fattiglapp haha, men jag tycker att 1000 kronor för ett ligg kan vara saftigt.
Det går ju oftast om man inte är helt socialt handikappad att ragga upp någon donna.

Och som någon skrev tidigare så sägs det att killar kan ha "DET" som gör dom sexiga, attraktiva osv. Men sanningen som någon tidigare skrev är att det är en mängd av små inlärda beteenden!
Kroppskontakt, ögonkontakt, leende, skämt, skämt med sexuell underton, skämt med grov sexuell anspelning som skämtas bort direkt, alltså ett skämt behöver inte vara roligt ens en gång, det är snarare att du VÅGAR säga det och stå för det du säger även fast det inte är roligt och du vet det, och det viktigaste självförtroende.
Brukar du inte få tjejer i vanliga fall så märks det tyvärr oavsett om du bara är helt tyst eller babblar på. Det märks på ditt sätt att vara, att fråga frågor, att svara! Det är knepigt, men jag kan säga såhär, man kommer väldigt långt på ett leende och självförtroende! Du kanske är bättre än killen bredvid, men det vet inte tjejerna tills du bevisat det för dom! Klart det inte går att få tjejer om första tanken i huvudet är dom snyggaste tjejerna går inte för mig bara för dom där alfahannarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in