2014-04-04, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Alla vet att den genomsnittlige kvinnan har i genomsnitt fem ggr så många sexpartners som den genomsnittlige mannen. En mycket liten del av alla män utgör dessa fem gånger fler sexpartners, dessa män har knullat i snitt 100 kvinnor.
En stor del av svenska män är oskulder upp i 30-års ålder(bara gå in i valfri dataspels-/rollspelsbutik och se efter själv, medan det inte finns en enda kvinnlig oskuld i motsvarande ålder i hela Sverige.

Hur ska vi komma åt detta problem i ett jämställdhetsperspektiv? Bör vi t.ex. införa statliga bordeller så att män kan komma upp i lika stor andel sexpartners som svenska sliddjur?
Har ni några andra lösningar på detta mycket allvarliga problem som hotar den nationella säkerheten, Sverige och det svenska folkets överlevnad?

Fantastiska siffror du kommer med. "Dessa män har knullat i snitt 100 kvinnor." Eller "den genomsnittlige kvinnan har i genomsnitt fem ggr så många sexpartners som den genomsnittlige mannen" Lite science som backar upp dina påståenden?
Citera
2014-04-04, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Idaistheshit
Jag kortar ner och beskär lite då. Finns du på riktigt, dvs är du en person som i verkligheten tycker det låter rimligt med statliga bordeller?

Bordeller ska och bör i allra högsta grad inte bryta mot lagarna i Sverige. En statligt ägd bordell skulle vara positivt ur flera perspektiv när det gäller denna känsliga bransch. Så ja, det låter rimligt.
Citera
2014-04-04, 00:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Jepp vi har världens mest jämställda män. Underbara män för övrigt. världsberömda i hela världen för sitt utseende, snällhet, sociala färdigheter, hederlighet samt jämställdhet.
Vet massor med donnor som trånar efter svenska män.
Synd bara att så få av dessa sitter på detta forum, de hade verkligen behövts här.

Ja, ta tillvara på oss, annars kanske vi väljer bort svenska kvinnor till förmån för utländska mer traditionella kvinnor. Tja, det händer hela tiden, och trenden ökar... Problemet är: ni håller på att förlora oss...

Ja, massor av utländska donnor trånar efter oss...
Citera
2014-04-04, 00:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idaistheshit
Jag kortar ner och beskär lite då. Finns du på riktigt, dvs är du en person som i verkligheten tycker det låter rimligt med statliga bordeller?

Statliga bordeller? Tror du jag är kommunist? Privatägda såklart!
Citera
2014-04-04, 00:28
Bannlyst
Citat:
Jepp vi har världens mest jämställda män. Underbara män för övrigt. världsberömda i hela världen för sitt utseende, snällhet, sociala färdigheter, hederlighet samt jämställdhet.
Vet massor med donnor som trånar efter svenska män.
Synd bara att så få av dessa sitter på detta forum, de hade verkligen behövts här.

Tackar! Däremot kan jag säga att svenska kvinnor är överskattade Jag brukar hänvisa till Spanien, Brasilien och Colombia istället. Där kvinnor är vackra kvinnor och uppskattar en snygg, snäll, hederlig man som är för jämställdhet. I Sverige ska man vara feminist, jämställdhet anses överskattat här i Svea.
Citera
2014-04-04, 00:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Tackar! Däremot kan jag säga att svenska kvinnor är överskattade Jag brukar hänvisa till Spanien, Brasilien och Colombia istället. Där kvinnor är vackra kvinnor och uppskattar en snygg, snäll, hederlig man som är för jämställdhet. I Sverige ska man vara feminist, jämställdhet anses överskattat här i Svea.

Håller med dig. Särskilt asiatiska och sydamerikanska kvinnor ÄLSKAR oss svenska män. Så varför sitter vi egentligen och surar här?
Citera
2014-04-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, ta tillvara på oss, annars kanske vi väljer bort svenska kvinnor till förmån för utländska mer traditionella kvinnor. Tja, det händer hela tiden, och trenden ökar... Problemet är: ni håller på att förlora oss...

Ja, massor av utländska donnor trånar efter oss...

Inte oss. dem! de jämställda och smarta remember?
Sånna som du har de ju fullt av hemma, så varför tråna efter penisviftande tramsbollar?
När de kan få en karl som självmant kan köpa hem disktrasor utan att fråga först, vet var ungens favoritsaga är och faktiskt bryr sig om vad parntern gillar i sängen.
Citera
2014-04-04, 00:37
Medlem
Citat:

Inte er. som sagt, och ursäkta men definitivt inte dig, jag pratar om de schyssta snubbarna ute i den svenska verkligheten. Inte average FB antifeminst snubbe som vill ha statliga bordeller där syrran ska jobba som sliddjur för att han inte klarar attrahera kvinnor.
Senast redigerad av ScottWalter 2014-04-04 kl. 00:48.
Citera
2014-04-04, 00:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Inte oss. dem! de jämställda och smarta remember?
Sånna som du har de ju fullt av hemma, så varför tråna efter penisviftande tramsbollar?
När de kan få en karl som självmant kan köpa hem disktrasor utan att fråga först, vet var ungens favoritsaga är och faktiskt bryr sig om vad parntern gillar i sängen.

Du framstår som tämligen simpel och vulgär i din argumentation. Vårdbiträde kanske? Pengar, hög utbildning, prestige och ett EU-pass är språk nog för att få vad man vill. Jag ska tänka på dig vid poolkanten med en gin och tonic i handen... Lilla svenska lantlolla...
Citera
2014-04-04, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du framstår som tämligen simpel och vulgär i din argumentation. Vårdbiträde kanske? Pengar, hög utbildning, prestige och ett EU-pass är språk nog för att få vad man vill. Jag ska tänka på dig vid poolkanten med en gin och tonic i handen... Lilla svenska lantlolla...

egen företagare vännen, med 7 års högskola bakom mig och för ögonblicket med en Ardberg. Och skulle aldrig drömma om att ens tänka en sekund på en tramsboll på FB när jag sitter vid en poolkant.
Herregud varför?
Citera
2014-04-04, 00:46
Bannlyst
Citat:
Inte er. som sagt, och ursäkta men definitivt inte dig, jag pratar om de schyssta snubbarna ute i den svenska verkligheten. Inte average FB antifeminst snubbe som vill ha statliga bordeller där syrran ska jobba som sliddjur.

Hörru gumman jag förstår att det är frustrerande när någon vill konkurrensutsätta er kvinnor på den enda punkten där ni faktiskt har något mer att tillföra än random snubbe på plattan.

Jag vet vad jag är och jag är snygg, smart, hederlig och för jämställdhet.

Att ni tror att feminazi-kulten ni tillhör är jämställdhet, finner jag komiskt. Jämställdhet är inte att hålla med eran Gud Schyman på varje punkt.
Citera
2014-04-04, 00:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Hörru gumman jag förstår att det är frustrerande när någon vill konkurrensutsätta er kvinnor på den enda punkten där ni faktiskt har något mer att tillföra än random snubbe på plattan.

Jag vet vad jag är och jag är snygg, smart, hederlig och för jämställdhet.

Att ni tror att feminazi-kulten ni tillhör är jämställdhet, finner jag komiskt. Jämställdhet är inte att hålla med eran Gud Schyman på varje punkt.

And God Damn you are right!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in