Citat:
Ursprungligen postat av
Grottmongo101
Kommer inte att räcka, feministhororna kommer ju bara välja de 5% rikaste, snyggaste med högst status ändå.
Jag känner inte igen mig i varken rikast,snyggast eller högst status gruppen. Har trots det slutat räkna vid runt 200 kvinnor. Tror inte det minsta på att kvinnor väljer män såpass specifikt. Personligen anser jag att det mesta handlar om självförtroende. Visst kan självförtroendet öka om man besitter attributen du tar upp. Men ett bra självförtroende kan vara sprunget ur så mkt annat.
Själv köper jag inte sex då vetskapen att jag KOMMER FÅ sex är lika viktigt som själva akten.Men tycker absolut att fula och oattraktiva killar ska få ha sex med dom vackraste kvinnorna(om kvinnorna själva vill)Om enda chansen är via bordeller så fine. Här ser vi en tydlig skillnad. Riktigt skabbiga kvinnor kan få sex av relativt normala män.(OBS!! Normala sett till utseendet!!)Men riktigt fula män kan inte få sex av en hyfsat fin tjej(om mannen inte betalar för tjänsten)
Att tvingas ha samlag med en ful kvinna enbart för att kunna få sex

Detta måste kännas oerhört förnedrande

Jag har blivit såpass kräsen att jag ibland säger att jag har huvudvärk. Detta om kvinnan inte är i toppskick,dolt sina brister på ett skickligt sätt eller kört med falsk marknadsföring. Kan ibland förstås gå med på en avsugning!!
Minsta fett eller abnorm behåring är ett direkt no,no. Kan även känna att en perfekt fitta nästan är ett måste nu för tiden. Sista tiden har man ju sett att vaginala operationerna gått i taket. Detta tyder på att fittans utseende spelar mer roll än vad folk vill göra gällande. Har man förmånen att få knulla mkt ungt(runt 20 år) är fittan förvånansvärt ofta perfekt(dom lite ovanligare exemplaren åtgärdas antagligen på direkten)
Nej,många kvinnor är så oerhört osäkra på sitt yttre. Att dessa kvinnor kan få mer sex än män är inte så intressant. Det intressanta är att män måste lära sig att sluta vara så tafatta och börja njuta av livet.
Så ut och ändra på statistiken!!