2014-04-03, 22:31
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator
Så hela denna hat mot feminister grundas i ditt fall på att du är en underlägsen apa som inte får någon fitta?

Patetiskt.

Snarare borde feminister ta sig en funderare på detta. De anser ju uppenbarligen att kvinnor ska kvoteras till bolagsstyrelser trots sviktande kompetensunderlag p.g.a. det fria val kvinnor gör. Därför är det absolut inte långsökt att fråga sig om män ska få hjälp på traven att få sina sexuella behov tillfredsställda på samma sätt.
Citera
2014-04-03, 22:37
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Snarare borde feminister ta sig en funderare på detta. De anser ju uppenbarligen att kvinnor ska kvoteras till bolagsstyrelser trots sviktande kompetensunderlag p.g.a. det fria val kvinnor gör. Därför är det absolut inte långsökt att fråga sig om män ska få hjälp på traven att få sina sexuella behov tillfredsställda på samma sätt.

Men VEM bryr sig om vad någon liten feminist tycker?

Riktiga män pratar inte ens om saken. Riktiga män gör vad de vill när de vill det.

....Och att skapa en tråd om "hur synd det är att tjejer får ligga mer än mig" är ju bara ett tydligt tecken på vilken förlorare trådskaparen är.
Citera
2014-04-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingBacon
Det är väl precis det han påpekar. Att det är relativt surt för de 700 "sämre" män som inte ingår i den eftertraktade gruppen. Utan får slåss om de 150 kvinnor som blir kvar, och som förmodligen är den "sämre" gruppen eftersom de ratas av de 300 populära männen.

Du kan ju inte påstå att män får ligga mindre. VISSA män får ligga med många kvinnor, vissa män får inte ligga alls. Nu är det ju en glidande skala och inte så tillspetsat som jag gjorde det, av pedagogiska skäl.

Men, det finns en aspekt till på det hela. Den där gruppen på 1000 kvinnor fylls ju på på underifrån med "rookies". Det var ju en rätt stor skillnad att gå i åk. 1 på gymnasiet och åk. 4. När man gick i 4:an så var man ju poppis bland tjejerna i alla årskurser - och då gick jag teknisk linje så det kryllade ju inte precis av brudar.
Det var lättare att vara 35 och ragga än att vara 20 också. Jag skilde mig i den åldern, det fanns ju hur mycket kvinnor som helst. Var de var när jag var 18-20 vete fan.
Citera
2014-04-03, 22:43
Medlem
Citat:
Källorna som finns länkade i nämnda tråd kommer från mycket ansedda forskare. Garva om du vill, vem fan bryr sig. Tydligen utreder även Amnesty en legalisering...

Vilka "ansedda" forskare, om du itne ens kan plottra ner en länk eller ett namn här kan de ju knappast vara så "ansedda".
Citera
2014-04-03, 22:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Riktiga män pratar inte ens om saken. Riktiga män gör vad de vill när de vill det.

....Och att skapa en tråd om "hur synd det är att tjejer får ligga mer än mig" är ju bara ett tydligt tecken på vilken förlorare trådskaparen är.

Jag håller inte med. Det är manligt att slå ner foten och visa vad man står, och åstadkomma politisk förändring. Sedan kan man ju uttrycka detta på olika sätt...
Citera
2014-04-03, 22:45
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Vilka "ansedda" forskare, om du itne ens kan plottra ner en länk eller ett namn här kan de ju knappast vara så "ansedda".

Du får kolla tråden. Har du några invändningar så får du ta dem där. Du kommer att bli bemött. Av formell kompetens. Var beredd på det.
Citera
2014-04-03, 22:47
Medlem
goran744s avatar
Vilka skall jobba där då? Slynorna, hororna eller någon fru, tjej, dotter? Du som vill ha en statlig bordell. Vill du att din fru skall jobba där och din dotter? Kommer du att skryta om dem på din arbetsplats eller i samhället? Min fru är en riktig pudding, hon arbetar på en bordell och knullar ihop sin lön, f... vad stolt jag är över henne. Vilket drömjobb hon har fått.
Dubbelmoral igen! J
Jag gillar inte slyniga tjejer som knullar runt men själv vill jag ha mig en slyna som knullar mig då jag knullar runt.
Hallo!!!!!! vart är hjärnan i sammanhanget? Starta en manlig bordell om du vill knulla runt. Det kommer förmodligen inte att gå så bra. Vi kvinnor betalar inte för ett skjut eftersom det finns så många gratis skjut . Om vi vill
Senast redigerad av goran744 2014-04-03 kl. 22:50.
Citera
2014-04-03, 22:47
Medlem
Citat:
Jag håller inte med. Det är manligt att slå ner foten och visa vad man står, och åstadkomma politisk förändring. Sedan kan man ju uttrycka detta på olika sätt...

Så det är alltså "manligt" att gå och shoppa sex på "ICA" med en människa som ställer upp enbart för pengar? Och som förmodligen känner avsky för dig och hela situationen.

kan inte tänka mig nått mer patetiskt och omanligt faktiskt. Hur var det nu? hederlighet, rakryggad ...
Citera
2014-04-03, 22:48
Medlem
Citat:

Förlorare har väl också rätt att yttra sig.
Jag tycker det är bättre att säga till en förlorare vad han ska göra än att bara konstatera att han är en förlorare. Det finns ju oftast en del att jobba på, och förbättra. Vilket kanske inte är lite utanför topic.

Kvoteringstanken var ju lite kul faktisk. Att få något utan att presterat tillräckligt för att förtjäna det.
Det är konsekvent resonerat i alla fall.
Citera
2014-04-03, 22:50
Medlem
Jenninfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Alla vet att den genomsnittlige kvinnan har i genomsnitt fem ggr så många sexpartners som den genomsnittlige mannen. En mycket liten del av alla män utgör dessa fem gånger fler sexpartners, dessa män har knullat i snitt 100 kvinnor.
En stor del av svenska män är oskulder upp i 30-års ålder(bara gå in i valfri dataspels-/rollspelsbutik och se efter själv, medan det inte finns en enda kvinnlig oskuld i motsvarande ålder i hela Sverige.

Hur ska vi komma åt detta problem i ett jämställdhetsperspektiv? Bör vi t.ex. införa statliga bordeller så att män kan komma upp i lika stor andel sexpartners som svenska sliddjur?
Har ni några andra lösningar på detta mycket allvarliga problem som hotar den nationella säkerheten, Sverige och det svenska folkets överlevnad?

Det är ju inte sant det du skriver. Statistiken säger att män generellt har fler sexpartner än kvinnor. Ett fåtal kvinnor är med fler män än andra, därav att män generellt har fler sexpartner än kvinnor.
Citera
2014-04-03, 22:55
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Inte kvinnor. Sanningen är att om män får ligga på bordell så förlorar svenska kvinnor sin mening.

Det är ju detta som är hela grejen till varför svenska kvinnor kämpar med näbbar och klor mot prostitution och förbjudet för vissa kvinnor att göra vad de vill med sina egna kroppar.

Som argument mot att dessa kvinnor självständigt ska göra vad de vill med sina kroppar, drar man upp slaveri av unga prepubertala flickor.
Citera
2014-04-03, 22:57
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Vi kvinnor betalar inte för ett skjut eftersom det finns så många gratis skjut . Om vi vill

Hallå, var är hjärnan? Det var ju just detta som var frågeställningen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in