Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Jag är svenskare än svensk sedan flera generationer tillbaka och älskar män som är män och svenska män och feminist är jag inte och inte en slyna heller som för övrigt är MANNENS ORD för det han själv vill äga och vara och vad gäller muslimsnacket lilla vän så har jag sett många svenska män dömas för våldtäkt. Det räcker med att vara en våldtäktsman ursprunget spelar ingen roll . Samma svin och fegisar. Samma skrot och korn.
Det är tvärtom. Vi kvinnor kommer framåt med stora kliv och är inte längre svarslösa inför maktspråket. Vi har maktspråket själva. Nästa generation kvinnor kommer att var helt fantastiskt duktiga och starka kvinnor. De bra männen förstår det medans de slyniga männen blir slynigare och slynigare.
Tyvärr!
Känns som att du har missat betydelsen av slyna och har lite problem med grammatiken.
När folk pratar om maktspråk så tar jag mig för pannan
Det finns en anledning till att män inte vill ligga med kompisars ex och inte vill att kompisen ligger med exet.
Det är synd att du inte har förstått hur män egentligen ser på sex. Vissa tjejer känner sig så utvalda och tror att de är speciella som fått mannens uppmärksamhet. Det är därför det blir så jobbigt när killen trumpetar ut vad lättfotad hon är efteråt.