2014-04-02, 17:02
Medlem
Börjar bli lite rädd att de har signat typ Avicii till Sthlm. Hoppas verkligen inte det haha.

Vad finns det kvar för stora namn? Eller i alla fall relativt stora namn som är tillgängliga?
Citera
2014-04-02, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Börjar bli lite rädd att de har signat typ Avicii till Sthlm. Hoppas verkligen inte det haha.

Vad finns det kvar för stora namn? Eller i alla fall relativt stora namn som är tillgängliga?
Nä, det vore riktigt illa. Hoppas på typ Fedde Le Grand, Sander Van Doorn eller Vicetone.
Citera
2014-04-02, 18:46
Medlem
Ska bli intressant o se Martin garrix efter hans set på ultra som imponerade mig riktigt mycket.

Sander van doorn hade också varit riktigt fett då han sopade banan på November Lights
Citera
2014-04-03, 01:08
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoffeDj
Ska bli intressant o se Martin garrix efter hans set på ultra som imponerade mig riktigt mycket.

Sander van doorn hade också varit riktigt fett då han sopade banan på November Lights

Imponerande? Som i att spela flest drops eller vadå? Alesso, Angello, Pryda och deadmau5 var flera klasser bättre, hade lätt bytt ut hela göteborgs lina mot de fyra namnen.
Citera
2014-04-03, 01:22
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen
Imponerande? Som i att spela flest drops eller vadå? Alesso, Angello, Pryda och deadmau5 var flera klasser bättre, hade lätt bytt ut hela göteborgs lina mot de fyra namnen.

Deadmau5 skulle vara ett rätt sjukt namn att få till Summerburst, tyvärr känns han för "stor".
Senast redigerad av Cpt.Obvious 2014-04-03 kl. 01:24.
Citera
2014-04-03, 01:47
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Deadmau5 skulle vara ett rätt sjukt namn att få till Summerburst, tyvärr känns han för "stor".

Som det ser ut nu ja. Hade man slutat envisas med att dra dit namn som Guetta och Calvin Harris vart och vartannat år så hade man lätt haft space för nått större namn som deadmau5. Guetta har varit med sedan skiten drog igång, varför? Finns det nån där ute som vill se honom?

Fyfan vad jag avskyr Guetta.
Citera
2014-04-03, 07:30
Medlem
Är så glad att Angello kommer och räddar Göteborg! Alla andra artister släpper bara låtar med samma drop osv... Kan vi inte få lite variation på musiken på mainstage? Vi behöver artister som Prydz, Armin Van Buuren, Prook & Fitch, Deniz Koyu, Kryder, Galantis osv...
Senast redigerad av DavidSvenne 2014-04-03 kl. 07:35.
Citera
2014-04-03, 07:55
Medlem
Citat:

Citat:
Som det ser ut nu ja. Hade man slutat envisas med att dra dit namn som Guetta och Calvin Harris vart och vartannat år så hade man lätt haft space för nått större namn som deadmau5. Guetta har varit med sedan skiten drog igång, varför? Finns det nån där ute som vill se honom?

Deadmau5 var ju i GBG 2012 och festival och space har väl knappast blivit mindre så för "stor" vet jag inte.

Guetta han har vart 2 gånger i Sthlm och kommer till GBG andra året i rad. Han känns inte speciellt aktuell längre.

Hade vart kul med någon artist från ASOT så det blir lite annat än pophouse och feta Drops.
Armin Van Buuren, Andrew Rayel, Dash Berlin, Bobina, Omnia, Gareth Emery, Markus Schults, Andrey Rayal osv...

Omnia hade vart fetast!
Citera
2014-04-03, 09:45
Medlem
SPG borde känna pressen från Stockholm nu haha.

Dom kontrar med 3 skit stora och alla blir nöjda, intalar jag mig!
Citera
2014-04-03, 18:15
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Deadmau5 var ju i GBG 2012 och festival och space har väl knappast blivit mindre så för "stor" vet jag inte.

Guetta han har vart 2 gånger i Sthlm och kommer till GBG andra året i rad. Han känns inte speciellt aktuell längre.

Hade vart kul med någon artist från ASOT så det blir lite annat än pophouse och feta Drops.
Armin Van Buuren, Andrew Rayel, Dash Berlin, Bobina, Omnia, Gareth Emery, Markus Schults, Andrey Rayal osv...

Omnia hade vart fetast!
'
Absolut är han inte för stor som headline egentligen, det var mer som situationen ser ut nu när både Hardwell, Harris och Guetta är bokade. Skulle vara otroligt underbart om han kom och spelade closing set för sista dagen, dock.

Känner för övrigt bara till Wildstylez och Brennan Heart från Orion Area så beslutade mig för att gå igenom de resterande. Både Chicane och Aly & Fila verkar väldigt feta alltså!
Citera
2014-04-03, 19:42
Medlem
moondawns avatar
Citat:
'
Absolut är han inte för stor som headline egentligen, det var mer som situationen ser ut nu när både Hardwell, Harris och Guetta är bokade. Skulle vara otroligt underbart om han kom och spelade closing set för sista dagen, dock.

Känner för övrigt bara till Wildstylez och Brennan Heart från Orion Area så beslutade mig för att gå igenom de resterande. Både Chicane och Aly & Fila verkar väldigt feta alltså!
Vilket dom är.
Hoppas på nåt stort trancenamn vilket jag tror kommer för att jämna ut mot hardstylen och mainstreamhousen.
Citera
2014-04-03, 20:21
Medlem
Citat:

Ser inga problem med Calvin Harris. Han har ju varit på SB en gång?! i Stockholm 2012. Däremot Guetta är fan något mysko! Jag funderar på om han inte är vän med SPG-folk på något vis. Att han dessutom är i båda städerna efter hans usla set i GBG förra året... Märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in