Citat:
Ursprungligen postat av
mannenpamanen
95 procent av alla mina vänner är så politiskt korrekta att det står mig upp i halsen, och jag vill bara kräkas på mitt facebookflöde.
Yppar man ett endaste kritiskt ord mot vår ansvarslösa invandringspolitik eller ifrågasätter feminismens rabiata naiva verklighetsfrånvända sk.kamp så utmynnar det i ett kommentarsfält med 300 inlägg där alla på ett aggressivt sätt vill tvinga mig att tycka som de gör. OCH DÅ ÄR JAG OERHÖRT snäll och försiktig i min argumentation.
Vi har oerhört många roliga minnen från förr, resor, utekvällar osv, innan politisk korrekthet började utvecklas på riktigt. Och det faktum att vi fortfarande har kul när vi ses gör det svårt att ens tänka detta, men borde jag sluta umgås med dessa?
Alla har rätt till sin åsikt, så att säga upp bekantskapen är oerhört fyllt med dubbelmoral, och det vore som att ge dem öppet mål... men jag mår psykiskt dåligt över detta. Det är som att se sina vänner bli glupskt uppätna av monstret PK.
What to do?
Nu är jag säkert bra mycket äldre än dig men har kommit till exakt samma djävla slutsats.
Jag "kör" på nu i diskussionerna. Snackar de PK-ismer så frågar jag bara om det är värt för Norrmännen att varje utomeuropeisk invandrare kostar Norge 4.1 miljoner kronor?
Jag frågar vad det tycker vi skall lägga ner för svenskarna i nästa steg.
Vi har lag ner Försvaret för svenskarna.
Vi har avvecklat pensionssystemet för de svenskar som är födda 1950 och senare.
Vi har avvecklat skolan för svenska barn. MENA och Subsahariska klasser har 5-15 gånger mer pengar per elev än svenska barn.
Vi har avvecklat personaltätheten på ålderdomshem samt avvecklat flera tusentals med platser för svenska åldringar när skäggbarn däremot har en handledare per skäggbarn anställd.
Osv, osv.
Du brukar jag fråga vilka mer svenska behov kan vi avveckla i PK-ismens namn för MENA och Subsahariska individer?
Som chef över flera funktioner så startar jag intima diskussioner med anställda när de kommer in och exempelvis vill motivera sitt löneäsk inför detta år.
Alla är fanimig överens om att i är måste vi stoppa mångkulturvansinnet och täppa till käften på idioterna till PK-ister. Det är ingen rim och reson längre.
Jag kan som sagt skita i dessa PK-ister idag. Jag kan inrikta mitt liv helt åt ett annat håll nu. Politik?
Frågan är bara om SD är tillräckligt radikalt för att få PK-isterna att förstå?
Är SvP det grova artilleriet som krävs för att väcka fullblodsidioterna till PK-ister?
Mångkultur är ett djävla kaos, svensk monokultur fungerar!
"Förvånad...över att det inte finns resurser för svenska behov? Inte ett piss! Mångkulturen kostar svenskar runt minst 200 miljarder kronor om året"