2014-04-01, 21:45
Medlem
funktionells avatar
Har inte läst hela tråden, men är det Researchgruppen som Aschberg har tagit hjälp av?
Citera
2014-04-01, 21:46
Medlem
PremiumBananass avatar
förstår inte varför ÅSIKTSBROTT ska vara det enda legitima brott där man kan hänga ut folk. Visst har dom gjort fel, och i vissa fall brutit mot lagen, men varför i helvete hänger man inte ut folk som begått allvarligare brott, om man nu ska hänga ut folk alltså? (vilket man såklart inte ska) varför hänger dom inte ut våldtäktsmän, mördare, folk i organiserad brottslighet, folk som rånar äldre, folk som förgriper sig på barn osv...
Citera
2014-04-01, 21:47
Medlem
Drtyboys avatar
Den här jävla aschberg...gått från förebild till total pajjas i mina ögon. Vårens pk-program?
Citera
2014-04-01, 21:48
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Har fått samma känsla.. att hon enbart vill ha pengar och uppmärksamhet
Men knasboll... Så den här hult utan fakta söker inte uppmärksamhet och pengar(Youtube)?

Lägg om pusslet.
Citera
2014-04-01, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
Undra hur dom får tag på trollens namn och adress. Hackare eller "tjallaradmins"

så jättesvårt att få fram någons ip är det inte. och sen därefter så är det ännu lättare.
Citera
2014-04-01, 21:49
Medlem
mmas avatar
Jag kan inte låta bli att älska när denna typ av individer hängs ut, njuter!
Citera
Medlem
Programmet hade varit avsevärt mer intressant om de utsatta och hatarna fick ses, öga mot öga.
Citera
Medlem
svallerbyttans avatar
Missade lite av programmet, vad hade Kattan57 gjort för brott?
Citera
2014-04-01, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fil0sofia
Jaså det gör man? Du tror inte att olika människor reagerar olika i såna situationer? Tror knappast att alla våldtäkter ser ut som på film där tjejen skriker och slår och har sig..

Ja men att hon säger ifrån att hon inte är med på det är ett krav för att kunna anmäla våldtäkt
Citera
2014-04-01, 21:50
Medlem
santos_devilles avatar
Jag får en känsla att de som hatar och mobbar mest på internet är de som själva är mest trasiga och utfrysta irl.

Helt otroligt vilka jävla White trash de gräver upp.. Hon benranglet som först ville vara med men ångrade sig när hennes nazist åsikter kom upp till ytan, vad fan är det för människa ?

Hon har suttit 24/7 och klagat på fattiga, arbetslösa och blattar men sjäv kan hon sitta i sin lilla äckliga stuga hela dagarna och hata.

Näthatare ska bli behandla på samma sätt som de behandlar andra. Har de även skadat andra människor med kränkningar förtjänar fan mer än bara uthängningar..
Citera
2014-04-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ree81
Det handlar självklart inte om det, utan om att ingen förtjänar att bli näthatad och trakasserad sådär ÄVEN om folk tror att man ljuger.

Nej, självklart är det så. Men samtidigt så har jag tjejen från Örebro som nyligen dömdes till 1 månads fängelse färskt i minnet. (FB) Otrogen tjej ljög och sa det var våldtäkt, men avslöjades och åtalas nu i Örebro

Så jag har inte mycket till övers för idioter som ljuger om sådana allvarliga saker. De kan gott kallas både det ena och det andra, gärna mer.
Citera
2014-04-01, 21:51
Medlem
franges avatar
Nu har jag bara sett lite av dagens avsnitt, men kommer det enbart handla om stackars näthatade kvinnor och blattar, som blir näthatade av etniska svenskar?

Eller kommer de kanske ta upp den faktiskt dömde socialdemokratiske näthatande negern Marcus Arnesson? Mannen som ville steka bland annat Lisa Magnussons och Blondinbellas bröst i smör, ni säkert minns... Som mer eller mindre drog igång hela debatten om näthatare och nättroll i media...

...och som anklagades för att vara en arg ung, vit, Sverigedemokrat i media, tills hans identitet kom till allmän kännedom och det plötsligt blev jävligt dödstyst om fallet i fråga...

http://www.exponerat.info/svart-socialdemokratisk-valarbetare-var-nathataren-som-guillou-sa-var-sverigedemokrat/
Senast redigerad av frange 2014-04-01 kl. 21:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in