2014-04-01, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kesolukt
Mellan sida 1 och 200 eller? Tänkte mig mer en länk.
Om man hänvisar till en bild bör man kunna länka till den.
http://oi57.tinypic.com/2rg00tu.jpg
Citera
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Kan du hitta vem som skrev det?

Det skrevs runt 9:30 idag. NW var inte aktuell alls fram tills nu imorse.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Flera personer känt till hans inblandning? Ser jävligt illa ut när personer från FL varit in och skrivit och menat att det omöjligt kan vara någon från deras egna led.

Ser också väldigt dåligt ut när HIF tar ner videon på deras kanske mest passionerade fan en timme efter att hans namn har kommit ut...

Det är brukligt att en organisation gör det, kanske för att inte överbelasta webbplatsen som har ett annat syfte än att tillhandahålla information om en misstänkt brottsling.
Citera
2014-04-01, 11:29
Medlem
Inzaits avatar
För er som ännu inte sett NW

http://imgur.com/Eu2FHm0
Citera
Medlem
benzo2000s avatar
Skulle vara intressant att veta vad det står på hans tatueringar på halsen
Citera
Medlem
Jag tycker klubben Helsingborgs IF betett sig smaklöst från början till slut. Däremot har staden bidragit på ett fint sätt med kondoleanser och värme. Men klubben... jävla fitthorarklubb som knappt bett om förlåtelse och inte velat ta på sig ansvar utan mest skyllt på händelser dagen innan. Fy fan. Att inte fler reagerat på det kan man ju förstå mitt i alla tankar, känslor, funderingar och vad det nu är. Men jag ÄCKLAS av klubbens vilja att mest skydda sig själv. Bara man går in på deras hemsida så är det ENDAST en reklambanner för nästa match som man först möts av. Eh, man vill spy.
Citera
2014-04-01, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Jag tycker klubben Helsingborgs IF betett sig smaklöst från början till slut. Däremot har staden bidragit på ett fint sätt med kondoleanser och värme. Men klubben... jävla fitthorarklubb som knappt bett om förlåtelse och inte velat ta på sig ansvar utan mest skyllt på händelser dagen innan. Fy fan. Att inte fler reagerat på det kan man ju förstå mitt i alla tankar, känslor, funderingar och vad det nu är. Men jag ÄCKLAS av klubbens vilja att mest skydda sig själv. Bara man går in på deras hemsida så är det ENDAST en reklambanner för nästa match som man först möts av. Eh, man vill spy.

Där finns ju en hel del..
Senast redigerad av lurifaksen 2014-04-01 kl. 11:34.
Citera
2014-04-01, 11:30
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Flera personer känt till hans inblandning? Ser jävligt illa ut när personer från FL varit in och skrivit och menat att det omöjligt kan vara någon från deras egna led.

Ser också väldigt dåligt ut när HIF tar ner videon på deras kanske mest passionerade fan en timme efter att hans namn har kommit ut...

Hur fan vet du att det är folk från FL som varit inne och inte troll?
Citera
2014-04-01, 11:31
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
nu är det väl så också att NW har haft samröre med HBGY/FL förr men sedan han blev farsa så har man inte sett honom i de kretsarna längre, har man stött på honom har det varit i samröre med mer lugnt folk.
Och FL var ju vid tidpunkten för dödsmisshandeln uppe vid Olympia och stökade då jag själv var där uppe då. vilket också dementerar att NW hänger med FL. han gick ju uppenbarligen med 2 andra i efterhand.
Dock försvarar det inte misshandeln, men att han är FL grabb idag är jag mycket tveksam till

Sedan han blev farsa? På sambons facebooksida ser det ju ut som att de har 4 barn (eller i varje fall att hon har 4 barn)
Citera
2014-04-01, 11:32
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Bara en reklambanner? Öppna ögonen för fan?
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzo2000
Skulle vara intressant att veta vad det står på hans tatueringar på halsen
Carpe Diem?
Citera
Medlem
Oneways avatar
Citat:
Sedan han blev farsa? På sambons facebooksida ser det ju ut som att de har 4 barn (eller i varje fall att hon har 4 barn)

Vilken facebooksida är det då? Jag har snokat som fan men hittar bara en annan dam med samma namn i deras ort, dock är hon gift och alltså inte sambo med NW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in