2014-03-27, 22:26
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willfram
Samma information spreds för flera år sedan. fs skulle stämma tidningarna men det gick inte vägen så det lär inte gå hans väg denna gång heller. Ingenting går hans väg.

Precis. Samma info spreds för flera år sedan. Varför i h-vete tror du/ni att informationen som kommer NU stämmer? Är det logiskt att F skulle stämma samma tidning IGEN, 2-3 år senare?
Citera
2014-03-27, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
Precis. Samma info spreds för flera år sedan. Varför i h-vete tror du/ni att informationen som kommer NU stämmer? Är det logiskt att F skulle stämma samma tidning IGEN, 2-3 år senare?

Nej. Du kan ha rätt.
Han testade ju att strypa en tjej, men misslyckades, några år innan han sköt Marina till döds. Han verkar faktiskt lära sig av sina misstag.
Citera
2014-03-27, 22:49
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Nej. Du kan ha rätt.
Han testade ju att strypa en tjej, men misslyckades, några år innan han sköt Marina till döds. Han verkar faktiskt lära sig av sina misstag.
Jämförelsen är urdum, inser du inte det?
Citera
2014-03-27, 23:08
Medlem
KiaWs avatar
Länksamlingarna till ljudfilerna inlagda i trådstarten.

/Mod
Citera
2014-03-27, 23:46
Medlem
MrsMagoos avatar
Ljudfiler från rättegången Västra Hovrätten Göteborg.
Fredrik Svensson målnummer 4677-13

Kriminaltekniker Enar Gustafsson
http://www.speedyshare.com/THpqR/HRVAST-B4677-13-Enar-Gustafsson-Vittne-Inspelning-1-167.rar

Sakframställan chefsåklagare Svenkvist 4.
http://www.speedyshare.com/z2NuF/HRVAST-B4677-13-Sakframstallan-aklagaren-Inspelning-4-16.rar

Slutplädering chefsåklagare Svenkvist .
http://www.speedyshare.com/M7YbA/HRVAST-B4677-13-Slutpladering-aklagaren-Inspelning-1-167.rar

Det va alla ljudfiler. De här sista tre va för stora för att dra in i direktlänkar.
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-03-27 kl. 23:49.
Citera
2014-03-28, 07:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos

Jag vet inte vad som är sant. All information skrivs inte ut i tråden. Jag fick veta detta via mail för ett par år sedan. Vi lär nog få veta om mördaren försöker tjäna pengar på mordet och stölderna av Marinas egendom. fs är skamlös och vidrig nog att försöka.
Citera
2014-03-28, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jämförelsen är urdum, inser du inte det?

Verkade ju inte vara några svårigheter för Fredrik att tänja sin gräns från strypförsök till mord.
Citera
2014-03-28, 15:59
Medlem
Riktigt bra av MrsMagooo att ladda upp ljudfilerna i nya rättegången så alla kan lyssna... vet det mer vittnen nu än i första rättegången? Hur många MB tar alla ljudfiler tillsammans?
Citera
2014-03-28, 16:09
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QUISLER
Riktigt bra av MrsMagooo att ladda upp ljudfilerna i nya rättegången så alla kan lyssna... vet det mer vittnen nu än i första rättegången? Hur många MB tar alla ljudfiler tillsammans?

940 MB i mp3 format. Och opackat då.

Citat:
Ursprungligen postat av Willfram
Stort tack för kompletta ljudfiler! Du är en klippa!
Lyssna på Hansson och då han förhör Enar och då dom kommer till granarna som va avbarrade, och missing people. Man hör om man har det riktigt högt att åklagaren säger i bakgrunden -Men gud och sen hör man hur åklagaren suckar.

Det är ett pinsamt förhör från Hanssons sida. Det är liksom så oseriöst och långt ifrån verkligheten man kan komma.

Jag lyssnar på PZ om rampen nu....Tja, Hansson har inget att hämta i teorin att han inget ska ha sett.
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-03-28 kl. 16:16.
Citera
2014-03-31, 14:15
Medlem
för helvete! sluta vara så negativa! jag menar, det är ju för fan inte ens sökert att Fredrik har mördat Marina, så lägg av! vet ni vem som kan kolla på denna sidan? många som inte bör se det! och då kanske dom tror att Fredrik är en kallblodig knarkande mördare, men det är fan inte sant! jag tror inte någon av er har ens träffat Fredrik så håll käft!!
Citera
2014-03-31, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av navybluerose
för helvete! sluta vara så negativa! jag menar, det är ju för fan inte ens sökert att Fredrik har mördat Marina, så lägg av! vet ni vem som kan kolla på denna sidan? många som inte bör se det! och då kanske dom tror att Fredrik är en kallblodig knarkande mördare, men det är fan inte sant! jag tror inte någon av er har ens träffat Fredrik så håll käft!!
Hovrätten har kommit fram till att Fredrik är en kallblodig mördare och till och med flickvännen Maskroos säger ju att han understundom knarkar. Därför tycker jag det är rimligt att rätt många är rätt negativt inställda till honom, oavsett om vi träffat honom eller om en gaphals som gjort ett (1) inlägg försöker säga vad vi ska tycka.
Citera
2014-03-31, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Hovrätten har kommit fram till att Fredrik är en kallblodig mördare och till och med flickvännen Maskroos säger ju att han understundom knarkar. Därför tycker jag det är rimligt att rätt många är rätt negativt inställda till honom, oavsett om vi träffat honom eller om en gaphals som gjort ett (1) inlägg försöker säga vad vi ska tycka.

Vart i domen står det att FS är en kallblodig mördare ?
Eller försöker du säga vad andra skall tycka ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in